28 Mart 2013 Perşembe

Benden Haberler...

Malum halimi biliyorsunuz... yorgunuuum :(

Dün sabah anne sultan belini incitmiş, suçlu suçlu söyledi, rüzgarda açılan demir bahçe kapısını kapatmaya kalkmış Bıdık efendi kaçmasın diye, ama kapıyı kapatmak için kaldırmak gerekiyor, hem de geniş tarafı, yani ben zor kaldırıyorum ...
Bugün hastaneye gittik, rontgen çekildi neyse birşey yok, yani kırık çatlak gibi, çok şükür, şimdi dinleniyor...

Bense geceleri yıkadığım çamaşırları ütülemekle meşgulum, hava da berbat, sis-yağmur, sobayı da kaldırdım, elektrikliyi yakıyoruz, çamaşırlar kurumuyooo :(
Cumartesi de misafirim gelecek, bir blogger la daha tanışacağım :)

Hastaneden gelirken fırına uğradım, malum posta adresim ya, üç kargom gelmiş... YAŞASIIIIN :))

Bir tanesi D&R dan... %75 kadar indirim yaptı ya, kitaplara da doyamıyorum ya, onlar gelmiş :) Oradan on-line alışverişten çok memnunum, tavsiye ederim ...
Bir tanesi, malum şile bezi işlemelerim için azalan ipliklerimden verdiğim sipariş... Goblen.com dmc ipliklerinin ana bayii, istediğim iplikleri mail ile sipariş veriyorum, ilgi çok güzel, bir değişiklik gerekiyorsa filan arıyorlar, en kısa zamanda da gönderiyorlar istediklerim... İpliklerin yanısıra çok güzel malzemeler, dergiler, hazır kitler filan var, işletenler de anne-kız :)
Gelelim üçüncü kargoma...
Piyasa da yeni bir marka... KAFT ... Özel tasarımlarla çalışılmış %100 pamuklu baskılı tişörtler, telefon kapakları, posterler... Bana bir tişört hediye geldi, gerçekten yumuşacık, hani reklamlarını yapıyor gibi olacağım ama, yapıyorum :))
Bu tasarımın adı ZAMANYA , Ethem Onur Bilgiç tarafından tasarlanmış...
İstanbul ve zaman...
Doğup büyüdüğüm ve uzun zaman önce terkettiğim İstanbul...
Şık değil mi :)
Şu sıralarda oldukça indirim yapıyorlar tanıtım amaçlı, bir gözatın derim :)
..................

Şimdiii, anne sultan dinlenme safhasına geçtiği için mutfak işleri de bendenize kaldığından, ben mutfağa doğru yollanıyorum :)




70 yorum :

  1. Canım öncelikle annene çok geçmiş olsun. Umarım çabucak iyileşip kendini iyi hisseder. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Benim Dünyamdan :)

      Sil
  2. BANUCUĞUM ANNE SULTANA ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ÖZLEDİM SİZLERİ SAĞLIKLA KALIN HEPİNİZİ ÖPTÜMMMMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Aksungurum, öptük seniiii :)

      Sil
  3. Solmaz teyzeye çok geçmiş olsun şükürler olsun kötü birşey olmamış sıkıntı olurdu yoksa:((
    kolay gelsin sana iki kişilik iş yapacağım diye sakın yorma kendini .

    yeni cicilerin hepsi çok güzel sağlıkla kullan ZAMANYA ayrı bir güzellik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Haticecim, çok şükür, hafif atlattık sayılır...Azıcık daha yorulacağım, aman sağlık olsun da, yorgunluklar geçer nasılolsa, teşekkürler :)

      Sil
  4. Banu hanım annenize acil şifalar diliyorum geçmiş olsun! Selamlarımı iletirseniz sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Saadet (Yamak) cim, bizden de selam ve sevgileeer :)

      Sil
  5. Aman Allah korumuş blog aleminin Solmaz Teyzesini. Gül yüzü solmasın dilerim ki, geçmişler olsun. Pamuk ellerinden öpüyorum. Bu arada Leylak Zamanı çok cici bir kitap. Okuması da çok rahat, çok çerezlik ama çok sıcak ve içten. Sanki karakterleri tanıyormuşuz gibi oluyor. Anlatım dili çok anlaşılır, dolaysız. Kitabı okurken "şu an ben kitabımı okurken (veya yemeğimi yerken veya alışvriş yaparken) karşı komşum (veya mahallenin bakkalı, marketteki kasiyer kız, fırıncı, öğrenci, postacı falan filan) ne yapıyor acaba, yolumuz birbiriyle kesiştiğinde ya da teğet geçtiğinde onun hayatında neler oluyor ve neden oluyor" duygusuna kapılıyorsun. Empati isteğin artıyor ve bir süre de kitabın etkisinde kalıyorsun. Çok basit anlatımlı bir kitabın hayatıma bu kadar dalması her zaman olmaz. Tabi burada çevirmeni de kutlamak lazım. Yazarın aynı tarzda yazılmış, adını şimdi hatırlayamadığım bir kitabını daha okudum. Kahramanlardan birinin adı nasılsa hatırımda kalmış: Nora :)) İyi okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Nurtencim, bizden de sevgiler sana...
      Leylak zamanına öncelik vereyim bari, heveslendim, bulurum o kitabı da, sanki okunmayı bekleyen bi sürü kitabım yokmuş gibi, gözüm doymuyor kiiiii :))

      Sil
  6. Geçmiş olsun Solmaz teyzeye. Tezcanlılık işte dimi... Kargo ne güzel bir olaydır uzakları yakın eder hele ki kitap getiriyorsa... Keyifli okumalar keyifli işlemeler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Cebimdeki renklerim, haklısın, hala herşeyi yapabileceğini düşünüyor naapiiim :(

      Sil
  7. Aaaaay:( Teyzeme çok geçmiş olsun derken pamuk ellerinden öperim.İnşallah bir daha yaramazlık yapmaz:) Kitap kargonuza çok sevindim kendime gelmiş gibi.... okuyunca yorumlarınızı beklerim. Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapar Ayşecim yapar, çok yaramazdır o bilmezsiiin :)
      Sağolasın... Okuduğum kitapları tanıtmayı hep unutuyorum maalesef :(

      Sil
  8. Annenize çok geçmiş olsun,sizede kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  9. GEÇMİŞ OLSUN ANNECİĞİNİZE
    KİTAPLARINIZI GÜZEL GÜNLERDE OKUYUN İNŞALLAH
    AMA TİŞÖRTÜNÜZE BAYILDIM BAYILDIM
    GÜZEL GÜNLERDE GİYİN
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler Seyyah Gül cüüüm :)

      Sil
  10. İçtenlikle geçmiş olsun dileklerimi annenize, kolay gelsin dileklerimi size yolluyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nurdancım, bizden de kucak dolsu sevgileeer :)

      Sil
  11. Geçmiş olsun Anneciğe. Tişörtü pek beğendim. Güle güle sağlıklı günlerde giy canım:)

    YanıtlaSil
  12. Banu ablacığım annenize çok geçmiş olsun,aman kendisine dikkat etsin.Kargodan çıkanlarsa çook güzel hepsini güle güle mutlulukla kullanın

    YanıtlaSil
  13. sultan teyze'ye çok geçmiş olsun diyorum. sevindim birşey olmadığına. o'na iyi bak emi banu'cum:)) hediyelerini güle güle kullan. t-shirte bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iyi bakıyorum da, o çok yaramaz Asortikcim, hiç söz dinlemiyor :)

      Sil
  14. Değerli Solmaz teyzem,
    Çok geçmişler olsun.Allah korusun ama en tehlikeli işi yapmışsınız.Sizin,ağır kaldırmak şöyle dursun yürürken bile yavaş ve çok dikkatli olmanız gerek.Anneme de söylerim hep bu uyarıyı ama nafile beni dinlemez...Annem dizlerinden ameliyat olduğu için,hep aklım onda kalıyor bu yüzden.Telefon çalsa bile sakın heycan edip koşturma diye giderken çok tembihler ettim vallahi.Solmaz teyzem,kızınız Banuş,inşallah bu sohbet yazımı okur size.Oğlumla gelinim yanımdalar,düğünümüz iki ay sonra olacak hayırlısıyla.Onlarla koşturup duruyorum bu aralar.Evlerini kuruyoruz.Bu yaz ziyaretinize gelmeyi çok istiyorum.Nasıl olsa Banuş bir sürü pastalar yaptı,bende su böreği yapıp gelirim inşallah.Teyzecim benim havadisler bu kadar,sizde kendinize çok iyi bakın lütfen,bizleri üzmeyin.Ellerinizden öperim,kızınıza selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim, aynen okudum anama, çoook teşekkür ediyor, bekliyoruz dedi, sevgiler gönderdi, öptüm onu dediii....
      Ben de seni çoook öpüyorum canımcımmm :)

      Sil
  15. anneye çok geçmiş olsun!
    kolilerden çıkanları
    keyifle oku,
    işle,
    kullan:)

    YanıtlaSil
  16. Anne Sultana geçmiş olsun.İnşallah bu sabah kendini daha da iyi hisseder. Kitaplarını zevkle oku canım. İşlemelerinde de kolay gelsin.Kendini fazla yorma.Sevgiler size Çanakkaleden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Canancııım, daha iyice gibi gibi... Eh yavaş yavaş geçecek inşallah...

      Sil
  17. geçmiş olsun banucam anneciğine.aman Rabbim korumuş.bir daha olmasın.keyifli okumalar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Alanayııım, çok şükür hafif atlattı, inşallah bu ders olmuştur ... :)

      Sil
  18. Geçmiş olsun banu abla.Bu arada D&R ın %75 indirimde old bilmiyordum.şimdi hemen onların sitelerine ışınlanacam.Bu arada cumartesi günü misafirinle tatlı sohbetler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili Bahçe perisi...
      D%R da kampanyalar da hep var, takip et bence :)

      Sil
    2. Misafirimi de özür dileyerek ertelemek zorunda kaldım Bahçe perim, haftaya gelecek inşallah...

      Sil
  19. annenize geçmiş olsun dileklerimi iletin lütfen. Söylemeden geçemiycem ben en çok kitapları kıskandım.. Şuaralar ders çalışmak zorunda olduğum için kitap okumaya zaman ayıramıyorum maalesef.. Bi sürü kitap bir arada..Çok şanslısınız..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Oğuzcum (hala bu ada alışamadım)... Kitap ve hobby malzemelerini görünce ben de kıskanırım doğrusu :) Sana kolay gelsiiin ....

      Sil
    2. Oğuz soyadim, çakır da esimin soy adı:) adım merve:)) aslinda bu kadar açık vermek istemiyordum, devlet memuruyum malum biraz tedirgin oluyorum da:)

      Sil
  20. Geçmiş olsun Banu, iyi ciddi birşeyi yokmuş annenin..Bu arada o kitap kampanyasına bende dadandım. Benimkiler de önceki gün geldiler. Çok keyifli kitap kargosu almak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Saadetcim, hafif atlattık bu defalık, ama artık daha dikkatli olur sanırım... :)
      Ah... indirimli kitap görünce dayanamıyoruz değil miii :)

      Sil
  21. Banucam buradaki her şey çok güzel, hele kitaplar ama anneciğine çok geçmiş olsun, ona üzüldüm:(
    Artık sen de biraz dinlen diyorum, bak ne güzel kitapların da gelmiş, şöyle uzanıp keyifle okumanın tadını çıkar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Natalicim, bir müddet daha yorulacağım haliyle, gözüm de kitaplarda ama, ancak gece yatınca okumaya vakit var...

      Sil
  22. Geçmiş olsun canım.
    Yeter didinip durduğun. Her yer mis, pasta börek tamam, kitaplarında gelmiş.Keyfin bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Tüliniiiim... daha bitmedi işlerim inanki :(

      Sil
  23. çok çok geçmiş olsun,kendinize dikkat edin lütfen..bu aralar çok yoruldunuz,artık keyif yapma zamanı..işleri de biraz boşverin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Işılcım, anam yatıp dinlenmek zorunda olduğu için benim keyif zamanım ertelendi :))

      Sil
  24. Çok geçmiş olsun Solmaz Teyze' ye. Öperim ikinizi de pardon üçünüzü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saüol Proje çanttam, biz üçümüz de öptük seniii :))

      Sil
  25. canımm,solmaz annemin ellerinden gözlerinden öpüyorum çokkk geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  26. Çoookk geçmişler olsun Banucuğum...Annenizin ellerinden öperim...sevgiler:=)

    YanıtlaSil
  27. geçmişolsun kitap seçimleriniz güzel keyifli okumalar size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Yüreğimin iklimiii :)

      Sil
  28. Canım adaşımmm, anne sultancığa çok geçmiş olsun tatlım, ellerinden öperim onu..
    havaların soğukluğundan bahsetmişken de sanırım şimdilerde sıcaklar biraz yüzüne gülmüştür diye düşünmekteyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Banucuuuum :)
      Dün sıcaktı ama bugün gene çok soğuuuuk :(

      Sil
  29. Banu ablacim annenize cok gecmis olsun. Kitaplarinizida bir solukta okuyup bizi de bilgilendirin. Serap ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Atölyem evimmmm :)

      Sil
  30. Geçmiş olsun Banu Ablacım neyseki ciddi bir sorun yokmuş..Kitapların çok güzel bende okuyacağım Melekler Korusun' u bir o kaldı okumadığım :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Zeynepcim, çok şükür ciddi birşey çıkmadı...
      Melekler korusunu bir çırpıda okudum, ama diğer kitaplarının yanında bu kitabını sevmedim, fantastik, yani gerçekdışı, ben pek sevmem bu türü... Tabii kişinin zevkine göre değişir beğeniler, o nedenle okuduklarımı pek tanıtmıyorum buralarda...

      Sil
  31. anne sultanına çook geçmişler olsun sanada kolaylıklar diliyorum yeni bişiylerin çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mericiiim, sağolasııın :)

      Sil
  32. Anne Sultan'a çok çok geçmiş olsun
    kitaplarınızı güle güle okuyun ,ablacığım işlemelerin çok güzel ve kıymetli bu iplerle yine sanat ederleri çıkacak
    tişört çok güzel güle güle kullan
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Turkuaz cıım, çoook teşekkürler :)

      Sil
  33. Banu ablacım çok çok geçmiş olsun, Solmaz teyzeminde ellerinden öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Özlemcim, annem de sevgilerini gönderiyooor :)

      Sil
  34. Sultanıma çok geçmiş olsun:( Zaten narin yapılı ince kemikli bir de kapı da boya göre yüksek kimbilir ne hale gelmiştir ve nasıl korkmuştur:( Bence bir an önce o kapıyı yaptır Bilal oğlana, aynı akibet seninde başına gelebilir dikkatli ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur Fiamamm oluuuur :)) Korktu tabiiii, ders oldu bu ona...

      Sil

İçinizden geleni yazın :)