26 Mart 2013 Salı

Ama Ben Gene Yorulduuum :(

Önce şu makinamda kalan kurabiyelerimin fotolarını paylaşayım mı...
Benim pratik tariflerden...
Sol üstteki koparma bu defa hindistancevizi+tarçınlı yaptım...
Sol alttaki ve Sağ üsttekiler tuzlu kurabiyelerim, bir kısım susamlı, bir kısım kekik+pul biberli...
Sağ alttakiler yeni denediğim ve çok güzel olan margarinsiz un kurabiyelerim, tarifi Özlemin Tasarım Evinden aldım, o da başka bir blog arkadaşından almış...
Sonra bir kısmını ayırıp geri kalanlarını poşetledim, pipetle vakumlayıp dondurucuya koydum...
İki gün ön ve arka verandalarla uğraştım, küçük ev (misafir evi) i temizleyip yerleştirdim...
Bugün ise evde biiiir sürü iş yaptım...

Diyeceksiniz ki... "Hatun... Senin evin çok mu pis, habire temizlik yapıyorsun "

Yok... Öyle demeyin, şu soba var ya... heryeri herşeyi kahverengiye döndürüyor...
Bugün bütün yatak takımları, perdeler, örtüler... ne var ne yok yıkanmaya alındı, yerlerine yenileri kondu...
Gece çamaşır işim var yani...Devir tasarruf devri, 22 den sonra yıkamaya başlarım :)
Tabii değişimler sırasında silme, ütü, süpürme, hatta eşyaların yer değiştirmesi de var :)
Sonra bıcı bıcı yaptım, anca oturdum, baksanıza yüzüm gözüm şişmiş yorgunluktan, yoksa yaşlılıktan mııı :))
Ha haaa... Boşveeeeer... ruhumuz (tam burada elektrikler kesildi yarım ssat-45 dk.kadar) genç ya. :))
Bir de ne diyeceğim...
Sarı sim iplik, büyük makara, Altınbaşak Kırlangıç 100 gr.
Buralarda bulamadım, başka simler denedim sonuç berbat, alışverişlerinizde rastlarsanız diyorum... da ya 10-15 tane ayrı hatunum da alırsa... Şu halde rastlayan beni arasın... diyeceğim de, telefon numaram kendisinde olmayanlar isteyiversin :)




75 yorum :

  1. Banucuğum sen ne hamarat hatunsun allah kuvvetini ,yaşama sevincini heeeeep artırsın atom karıncamızzzzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be Nalanııım, hamarat olmak hiiiç işime gelmiyor, mecburiyetten yapıyorum ama ortalık temizlenip yenilenince de pek hoşuma gidiyor :)

      Sil
  2. Oy akşam akşam karbonhidrat çekti canım :)
    Ellerine sağlık Banu abla.
    Saçların uzamış yine kestirecek misin?
    ( iple ilgili de notumu aldım bu arada)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Cebimdeki renklerim, bazı yemek blogları var ya, hele geceleri onlara bakarken ben de krize giriyorum adeta :))
      Saçlarımı kestirmeyeceğim, şimdilik topluyorum, hayalim bir yandan saç örgüsü :))

      Sil
  3. Sizin hamaratlık uğradı buralara azbiraz mutfaktan yeni çıktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman sıkı tut o hamaratlığı Nevalcim, artık bana gelmesin :))

      Sil
  4. bende atom karincam diyicem artik kirkbirkere masalh banu sultan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin Maviiim, ama bitsin artık şu işler yaaa :(

      Sil
  5. ENERJİNİZE HAYRANIM DAİM OLSUN HEP İNŞALLAH , YORGUNLUKTA BİLE NE SICAK GÜLÜMSEMİŞSİNİZ... ALLAH GÜLEN YÜZÜNÜZÜ SOLDURMASIN ... ARTIK ŞU BAHÇE İŞLERİ BİTSEDE BİZDE GÖRSELLERDE BİR ZİYARET ETSEK HANİ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Neslihancım :)
      Banyo sonrası çay keyfinin gülümsemesi bu :)
      İşler bitse de şu havalar düzelmedi kiii :(

      Sil
  6. Afiyetle sevdiklerinizle yiyin Banu Hanımcığım. Maaşallah, yaşınıza göre çok genç ve dinçsiniz. Allah gücünüzü kuvvetinizi arttırsın. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlemcim... Yaş önemli değil ki, kendinizi nasıl hissettiğiniz önemli, ben yaşlanacağımı sanmıyorum çünkü ruhum çocuuuuk :)

      Sil
  7. canım benim .senin enerjine bir kez daha hayran kaldım.bende temizlik işini yeni bitirdim.ama ütüler ve katlanacak çamaşırları yarına bıraktım.birde öğleden sonra misafir gelecek az erken yatıp pastalarımı işe gitmeden önce pişirmeliyim.ay yazarken yoruldum valla.hemen sana gelmek geldi içimden canım ablacığım.bu arada çok tatlı çıkmışsın fotoğraflarda.iple ilgili araştırmalarım olacak.çünkü perşembe günü konya ya ve nevşehire gideceğim.buralardan bulurum gibi geliyor.kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo işin zor Mihrimahcım, ama gençlik var bedende, halledersin hepsini birarada sen, öptüm seni :)

      Sil
  8. Afiyetler olsun. Sağlıkla yiyin:) Yaşlılık da ne demek daha gençsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlknurcum, beden yaşlı canımcım, ruhumu hiç sorma, o hiç büyümüyor :)

      Sil
  9. Banu Ablacım harika gözüküyorsun yaşlanmak da neymiş :) Neler yaptın sen böyle döktürmüşsün ellerine sağlık . Ha bir de kitaplığına ve kitaplarına bayıldım. Bir süredir acayip kitap okuyorum ve bende artık bir kitaplık istiyorummm . Bir de müsait olduğunda bana uğrar mısın yeni bitirdiğim ahşap kutum için yorumunu merak ediyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Zeynepcim, beden artık yaşlandım diyor engellemek mümkün değil, ama olsun, ruhumuz genç ya :))
      Kitaplar insanı nasıl çekiyor değil mi :) Kitaplık kolay, meyva kasalarından bile olur, boya onları, koy üstüste :)

      Sil
  10. Kurabiyeler harika görünüyorlar afiyet bal olsun ablama...

    İşleyen demir ışıldarmış sende aynen öylesin öpüyorum seni kocamannn....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Meralciiim :) Ben işlesem de, böyle işlemesem, sadece hobilere işlesem diyorum :)))))

      Sil
  11. Yaşlı görünmek ne demek çok güzel görünmüşsünüz, saçlarda uzadı, MAŞALLAH. Kurabiyelerde süper, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her yaşımı severek yaşıyorum sevgili Harikalar Atölyesi, hatta oluşan çizgiler, düşen gözkapaklarını bile, beyaz saçlarımı da... uzatıyorum, hayalimde şöyle bir yandan tek saç örgüsü var :))

      Sil
  12. Kurabiyeler nasıl güzel gözüküyor...Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Bu ne güzellik cancağızım !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay... öyle mi... Tülin hanımcııım... Teşekkürler (kızarmış smiley) :))

      Sil
  14. Kolay gelsin, dediğin gibi o soba mahvediyor ortalığı bir de es kaza tüttü mü koku da siniyor her şeye....Bahçe de var işin hiç biter mi senin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Saadet, bizimki sık sık tütme yapıyor, rüzgar bi alem burada :( Bahçeyi hiç sorma daha oralar vaaar :((

      Sil
  15. Gencim
    gençsin
    genciz!
    Yorgunluk canım benim yorgunluk!
    Ha bir de kısa saç daha genç pardon çocuksu gösteriyor (muş) ben de yeni anladım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, beden yaşlı dedik Colettem ruhumuz genç yaaa :) Kısa saç devamlı bakım istiyor, yani rötuş filan, bense kendimle uğraşmayı pek sevmem ya, onun için uzatacam, şöyle bir yanımdan öreceğim :)

      Sil
  16. face'den yazıyorum sana şimdi

    YanıtlaSil
  17. ne yaşlısı çok güzel görünüyorsunuz,saçınızın yeni modeli çok yakışmış,kurabiyeler de harika görünüyorlar ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Işılcım, normalde saçımı böyle salmam sıkılırım, bu banyo sonrası saçı :))

      Sil
  18. SİMİN NUMARASINI YAZIN BENDE BAKAYIM...BU ARADA KURABİYELER MİSAFİR ÇAĞIRIYOR:))ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Numarası yok sevgili Mutluluklar sokağı, teşekkürler :)

      Sil
    2. ANLAŞILDI SEVGİLİ BANUCA KOLAY GELSİN

      Sil
  19. ellerinize sağlık harika görünüyorlar.bişey merak ettim, pipetle poşetlerin havasını nasıl aldınız? sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Esracım... Poşetin ağzını büzmeden önce pipeti sokuyorsun, sonra büzüp pipetten havayı hüüüüp diye çekiyorsun, iyice havasını emdikten sonra pipeti çekip ister çevirip düğümle, ister klips tak :)

      Sil
  20. Yap kuzum, yap. Hareket dinç tutuyor insanı. Ben oturmaktan haşat oldum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedretciğim buna gaz verme bu sene kış kışlığını yapmadı diye kış uykusuna da yatmadı haşat etti kendini, yavaştan alsın, ayarı yok hiç. Tıpkı şu an yaptığı gibi yıkamaya başladı daha soba yanıyor sonra tekrar içine sinmeyecek yıkayacak.Yorduğu ile kalacak kendini hele bir sobayı kaldır beee kadın sonra yap.

      Sil
    2. Aaaaa... kız Fiamma niye aramıza girdin Nedretimle, ben de yanıtı kendim yazdım sanıp atlamışım hatuna yanıt vermeden :(
      Nedretim, ben daha sabah kalktığımda komutları aldığım için oturamıyorum yerimde :)))
      Fiammacım sobayı kaldırdım kiiii :))))

      Sil
  21. Süpersin Banucummm öpüyorum seni eline sağlık.)))

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık ,o temizliğin benim evim içinde yapılması şart oldu , koca göbeğimi nereye sığdırıp yapacaksam :)


    ipi ise sanırım burada bulabilirim, bulduğum an alıp faceden mesajlaşırız tamam mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin o koca göbişini de, içindekini de severim Muhterciiiim :) Sen şimdi yorma kendini, daha çoook yorulacaksın...

      Sil
  23. Ne güzel bir yayın olmuş, her telden çalıyor :)
    Kurabiyeler nefis görünüyor, pipetli vakumlama tekniği için de teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hayatım böyle işte Nowacraftcım, her telden çal çal oyna :))

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. Sağol Nergiscim, bir de yakından tanıyanlara sorsak mıııı :))

      Sil
  25. Sevgili Banucuğum,bugün 2 ablam ve benim küçüğüm kız kardeşlerim bana kahvaltıya geldiler..biz 4 kız kardeşiz..arada böyle kahvaltı günleri yapıyoruz...iyi oluyor...biryerlerden konu açıldı ve ben onlara senden bahsettim..ve internete girip bloğunu onlara gösterdim...gezdikçe..çoştuk...maşşallah dedik...ablamlar ve kardeşim seni çok sevdiler...sana buradan selamlarını ileteyim dedim...tabii..senin blog 2-3 saate sığmaz...linkini aldılar..evde devam ederiz dediler...ne güzel bir insansın sen...bugün evime konuk oldun..senden iyi dileklerle söz ettik...dünya ne tuhaf..hayat ne tuhaf değilmi...sevgilerimi sunuyorum annen ve sana...hepmu mutlu kalın oldumu canlar:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Süheylacııım, okudum şımardım okudum şımardım okudum şımardıııım :)) Dördünüzü de çooook öpüyorum, şimdilik sanal öpücükle idare edin, geldiğinizde gerçeğini veririiiim :))

      Sil
    2. Sen şımarrr..sana şımarmak yakışır..çünkü bunu hakediyorsun..Banucuğum....Bizlerde seni çok öpüyoruz....inşallah birgün yüzyüze görüştüğümüzde..bu dileklerimiz gerçekleşir...kucaklaşıp..bol bol öpüşürüz canım:=)

      Sil
  26. Tuzlular Solmaz Sultan ın değil mi? Benim aklımda şu un kurabiyesi kaldı.Yağsız değişik kıtır olur herhalde , yemiş miydim yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleydi Fiammacım, ama hatun un kurabiyelerimle koparmalarıma sulandı bu defa nedense :)))) Yağsız değil de margarinsiz, sıvı yağla yapılınca çoook hafif oldu, biz çok sevdik, ilk defa yaptım böylesini, gelince yersin :)

      Sil
  27. Herkes bulurum simli ip demiş ben sadece not alıyorum, bulabilme ihtimalim zayıf ama alllloooo derim bulursam.

    YanıtlaSil
  28. Elinize sağlık çok güzel görünüyor kurrabiyeler. Yaşlı da değilsiniz maşallahınız var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Emelcim... Nüfus kağıdı ve beden yaşlandın diyor ama hiiiiç iplemiyoruuum :))))

      Sil
  29. Hiç yaşlı kadın bu kadar iş yapabilir mi gençlikten bu şişler gençlikten yaşlı insanın yüzü çöker hayatım seninkiler şiş değil gençlik dolgunluğu maşallah sana sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık biraz biraz zorluyoruz bu bedeni Mericim, sağol canımcım, amiiiiin :)

      Sil
  30. Ellerinize sağlık çok güzeller çok içten bir paylaşım olmuş süpersiniz MaaşAllah sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Semacım, hoşgeldin, bloguna ziyarete gittim ama baktım ki bu saatler için çoook tehlikeliii :))))

      Sil
  31. Banu ablam şu gribi atlatayım bende burdaki dükkanlarda araştırırım yumağı.bulunca face den sana mesaj atıp tel ve adresini alıcam,bu arada ellerine sağlık çok güzel görünüyorlaarrr, yoruldun ama her yer mis oldu yine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun Tülaycııım, bu gripte insanı günlerce süründürür :( Yorma sen kendini acelesi yok canımcım ...

      Sil
  32. Ama bunların hepsi çok güzel görünüyoo.Eve gidince bende kurabiye yapıcam,hazırlerından bıktım valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap valla Sabişim, benimkiler pratik tarif 5 dakkada hazır :)

      Sil
  33. bunları yapmak gerçekten zor olmalı ama ahamrak kişiler için belki cocuk oyuncağı olabilir
    kadinsak.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım, hamaratlığa gerek yok çok prat,ik tarifler bunlar sevgili Kadınlar kulübü :)

      Sil
  34. Anne sultana geçmiş olsun. Selam ve sevgiler:) Kurabiyeler güzel görünüyor afiyet olsun. Malzeme çılgınıyım bu ara netten ayrı sipariş ,mağazadan ayrı alındı .Ve yoğun çalışıyorum:) Saç rengini çok beğendim ,doğal ve güzel yakışmış .Ve hala genç ve güzelsin hamarat kadın:) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Nuraycım, teşekkürler...
      Malzeme çılgınlığı çoğumuzda var sanırım, sen yoğun üretim yapıyorsun, harcıyorsun, bendekiler birikiyor, hatta kullanmaya kıyamadıklarım çoğunlukta :))
      Ve... ne güzel moral verdin banaaaa, aniden diriliverdim :)

      Sil
  35. Banucum çok samimi söyleyeceğim: giderek gençleşiyorsun ne yaşlanması.. maşallah diyorum. Ne yapıyorsan , ne yiyorsan devam et.. hatta bize de söyle (Aytül Tunçsiper)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Aytülcüüüm :) Özel bir şey yapmıyorum, genler böyle şekeriiiiim :))

      Sil
  36. içi güzel olan insan her yaşta güzel görünür sizde öylesiniz
    oh mis gibi yeni yıkanan çamaşırlara yatak örtülerine bayılıyorum ellerine sağlık
    maşallah misafir çok geliyor sanırım ne güzel
    sevgiler ablacığım :)

    YanıtlaSil
  37. Canııım Turkuazft cuuum, sağoool, kendimi pek bi güzel hissediyoruum :)
    Hazır herşey mis gibi hadi gel :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)