11 Mart 2013 Pazartesi

Bu Resmi Görünce.... :))

Bu resmi görünce aklıma ne geldi....
Sanırım 13-14 yaşlarımda... Yani 1969-70 yılları...
Beyaz bisiklet atletler vardır ya... Onlardan alırdık, içinde 12 renk uç olan kalııın tükenmez kalemim vardı, çevire çevire renklerin ucu çıkıyordu, onunla o atletlerin üzerine şekiller, yazılar, resimler yapar yapar giyerdik... Bütün mahalleye yapmıştık öyle... Aynı kalemle parmaklarımıza da yüzükler, şekiller yapardık :))
Var mı yaşıtlarımdan öyle şeyler yapan ?


16 yorum :

  1. Hiç yapmadım ama ne güzel birşeymiş...elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Amanııın annem öldürürdü beni. Deli miyim. Yapar mıyım hiç.Ama mezuniyet öncesi arkadaşlarım yapmışlardı. Hepimiz imzalarımızı attık o tişortlara

    YanıtlaSil
  3. kalemleri biliyorum ama hiç öyle boyamayı denemedim:)

    YanıtlaSil
  4. Ben yapmadım ama, orta okulu bitirdiğinde arkadaşları oğlumun gömleğine yapmışlardı. Halen saklıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. ama ben hatırlamadım ki hiç!!!

    YanıtlaSil
  6. Ben de yapmadım Banu abla ama kızım daha tişörtlere gelemesede ellerine yüzükler,resimler çizer renkli kalemlerle.Onun okulunda da mezun olanların okul gömleği imzalanır,yazılır çizilir.Bu sene sonunda kendi gömleğinide çizdirecek:)

    YanıtlaSil
  7. Bluejeanımı resimlemiştim. Kuru boya kalemlerle desenler çizip yıkanınca çıkmasın diye de uhu benzeri bir yapıştırıcıyla çizgilerin üzerinden geçmiştim. Bir yerlerde onunla çekilmiş resmim vardı, dur bir ara bulayım onu :)

    YanıtlaSil
  8. Ben yapmadım:( eksik kalmışım:))ama o kalem halen var elimde, denerim belki belli mi olur:)) Yanlız biz bişi yapardık, big renkli tükenmez kalemlerin iç uçlarını çıkarır birbirine baplar sonra daireler, şekiller çizer yazı yazardık ve gölgeli gölgeli olurdu o yazılar hatırladığım bir gün onu da denemek lazım:))öptümmm seni kocamannnnn.

    YanıtlaSil
  9. benim zamanımda olsaydı keşke o kalemlerden... yıkanınca çıkmıyor muydu boyanan yerler ?

    YanıtlaSil
  10. O kalemi hatırladım :) ama nerde bizde o yaratıcılık :))

    YanıtlaSil
  11. Abimin kot pantolonunun bir bacağına boydan boya bir gitar boyamıştık, çini mürekkebi ile.

    Ah, Banu....

    YanıtlaSil
  12. ballibademvekuslokumu.blogspot.com12 Mart 2013 15:45

    Banu ablacığım bizde lisenin son haftası formanın gömleğine hatıra bişeyler yazıp imzalamıştık arkadaşlarla,hala saklarım.Annem bize yaptırmazdı ama ben kızlarıma eski tişörtler için izin veriyorum:)))

    YanıtlaSil
  13. ben yapamadım öyle ama okulun son günü formalarımızı yazardık :)

    YanıtlaSil
  14. Bende bunu yaptığımı hatırlamıyorum Banu, zaten öyle tişörtüm falan da olmamıştıı.. hık hıkk..ama o yıllara keşke geri gidebilsek lacivert okul formalarının boyunu kısaltır içine azıcık değişiklik olsun diye korkarak farklı bluzlar giyerdik arkadaşlarımızla gezip tozarken ( bu da gençlik parkında gezmeyle sınırlı dikkatinizi çekerim)gözlerimizin içi gülerdi herkes hayran bakardı bu nasıl bir içtenlik nasıl bir neşe diye şimdiki gençlikle kıyas götürmez bile. hatırladığım matematik- cebir defterimin naylon kabı arasında metin akpınar ve zeki alayyanın birbirinin boğazını sıkan bir resmini koymuştum resme bakıp gülerdi insanlar.Hala o defterim duruyor..belki bir gün bende paylaşırım neden olmasın...

    YanıtlaSil
  15. Şimdilerde gençler okul gömleklerini imzalatıyorlar arkadaşlarına..
    Bizim yaptığımız daha çok mahalle guruplarına özgü birşey gibiydi...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)