18 Mart 2013 Pazartesi

Odunluktan Çaldıklarım .... :))

Odunluktan odun alırken bu üç parça geçti elime... İstesem böyle kesmek aklıma gelmez...
Bir kenara ayırmıştım onları, hani var ya hep dediğimz... "Ben bunlardan bişey yaparım" :))

Dün onları aldım elime, odun azaldı ya, yanlışlıkla sobaya atılır filan, aman aman...

Naapim naapim derkeeeen....
Aldım önüme sevgili peçetelerimi...
Kabartma malzemem olan ambalaj malzemesini de aldım önüme...
Seçtiğim peçetelerin kullanacağım bölümleri kabaca kestim, peçete tutkalıyla ambalaj malzemesine yapıştırdım..
Kuruduktan sonra bir güzel oydum desenleri...
Sonra ağaçların bütün yüzeyine uhu sıvadım ve desenlerimi yapıştırdım...
İşşşte sonuç...


Ben bu peçete işini çok seviyorum yaaaa :)


56 yorum :

  1. Süper olmuşlar :) Bende kardeşimin odunlarından çaldım:)) vakit bulursam bakalım yapıcam birşeyler:) Senin sanat eserlerin çok güzelller,emeğine sağlık Banucum sizin oralara yaz gelmiş burası buz gibi soğuk:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuraycım, buraları da sabah ve geceleri oldukça soğuk... Odunlardan yapılabilecek o kadar çok proje var ki, senin ne yapacağını pek bi merak ettim :)

      Sil
  2. harika olmuşlarr!!
    diğer yazılara da baktım, hepsi birbirinden güzel.
    ne kadar isterdim böyle yaratıcı ve marifetli olmayı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Narçelencim, teşekkürler :) Ben herkezin içinde farklı farklı yetenekler olduğuna inanırım, yeter ki onu meydana çıkartmak için çaba gösterilsin...

      Sil
  3. Ah peçetelerim...Özledimhobi odamı. Sana baktıkça daha çok özlüyorum.Yine çok güzel olmuşlar.Ellerine sağlık Canımcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman Gülsüüüm, dönüp dolaşıp geleceğin yer gene hobi odan değil mi :))
      Sen hobiler için malzeme topla bol bol geçtiğin yerlerden, taşlar, dallar (deniz kıyısı dalları özellikle), sepet mepet, bilirsin işte :)

      Sil
  4. Cok özgün bir çalışma olmuş vallahi..güle güle seyredin.ellerinize saglık..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili MYsweetdiary... senin yeni çalışmalarını da bekliyoruuuz :)

      Sil
  5. ne güzel olmuş,
    aslında güzel çerçeve de olabilirmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerçeve de olur, mumluk ta Cep aynam, fikirlerden fikirler doğar diyorum ya hep :)

      Sil
  6. ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkürler Örgü çantam Haticeciiim :)

      Sil
  8. Muito bonito! Gostei!beijos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obrigado um monte cumprimentos,Maria Alice... :)

      Sil
  9. ELLERİNİZE SAĞLIK HARİKA OLMUŞ ÇOK BEĞENDİM

    YanıtlaSil
  10. Bayiliyorum sizin bu yaraticiliginiza. Yine orjinal seyler cikmis ortaya:)

    YanıtlaSil
  11. süpersin gerçekten.harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. inanmıyorum ya gerçekten harika olmuş.. nasıl bi yaratıcılık bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili Amphitrite, çoook teşekkürler :)

      Sil
  13. Hayir hayir hayir..olmadi bu sefer :(
    yani cok tatli gorunuyor ama o pecete zamanla yipranir bozulmaz mi,kiyamam onaaa..ha?..yoksa ?

    Ustune cila mi sursek napsak?
    :)

    SEVGILEEEEEEEEEERRR!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu oldu sevgili Değmesin yağlı boya cııım, peçeteler yalnız değil ki, üzerinde tutkal, arkasında malzeme var, ayrıca dış mekanda durmayacak, kapalı veranda da duracak, amaaan yıpranırsa yenisini yaparız şekeeeer :)

      Sil
  14. yaratıcılıkta üstünüze tanımıyorum, harikalar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben buna uydurmacılık diyorum sevgili Ornitorenk ciim, teşekkürler :)

      Sil
  15. Çok ama çok güzel olmuş. Malzemede doğal.Fikir fabrikası gibisin Banucum. Ellerine sağlık :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malzeme çok olunca Canancım, fikir de çok oluyor, teşekkürler :)

      Sil
  16. HARİKA GÖRÜNÜYORLAR. KABARTMA MALZEMESİ OLARAK AMBALAJ MALZEMESİ DEMİŞSİNİZ. NASIL BİR ŞEYDİR BU.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ADSIZ... Hani beyaz eşyaları, tv yi filan sardıkları beyaz hafif süngerimsi bir ambalaj malzemesi var ya, işte o :)

      Sil
  17. çok güzeller bahçe düzenlemede mi kullanacaksın Banu abla ? sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatos cuuum, bahçede olmaz da verandaya koydum :)

      Sil
  18. Hani bazı hanımlar vardır "çuval giyse yakıştırır" derler, sen de aynen öylesin. Allahın odunu senin eline geçince işte böyle oluyor. Bakmakla görmek arasındaki fark bu. BAyıldım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa... Nihalim... Benim hobby malzemelerim biraz değişik oluyor :) Ama bazı odunları ben bile birşeye benzetemiyorum :)))))

      Sil
  19. Ne hoş bir kesimmiş. Dur ben de Devrim'e böyle bir kaç tane kestireyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları kesenin böyle birşey hayatta aklına gelmezdi Saadetcim, tesadüf işte :))

      Sil
  20. Çok güzel bir çalışma olmuş
    Tam da be bu ambalaj üzeri yaptığınız kabartma da ne tutkalı kullanacağınızı soracaktım
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Güllerle Dikiş, ambalaja peçete yapıştırırken peçete aplike tutkalı, dekopaj kağıdı yapıştıracaksam uhu kullanıyorum...

      Sil
  21. Vallahi sevilmeyecek gibi değil ne kadar güzel olmuş odun parçalarına can gelmiş emeklerinize sağlık .

    YanıtlaSil
  22. yani sevilmeyecek gibi de değil elleinizden çıkanlar. muhteşem. o silip temizlenip attığımız peçeter ellerinizde ne kadar da güzel ve dokunmaya kıyılamayacak hale geliveriyor. ellerinize sağlık, aklınıza yaratıcı ruhunuza sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Benim Dünyamdan, şimdilerde öyle güzel desenli peçeteler var ki, heryere yapıştırası geliyor insanın :)

      Sil
  23. valla bende çok seviyorum her ne kadar senin kadar başarılı olamasamda yılmıyorum:) şahane olmuş banucam.ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanayım senin yaptığın ciciler bence çoook başarılı, öptüm seniii :)

      Sil
  24. Banu Hanım harikasınız!!! Yine nasıl güzellikler çıkarmışsınız ortaya. Peçete işini çok seviyorsunuz ve işte tam da bu sebepten harikalar yaratıyorsunuzzzz.Ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peçeteler sevilmeyecek gibi değil ki Tuğçecim, hele yapıştırınca baskı yapılmış gibi oluyor ve objeyi çok üzelleştiriyor, yani marifet peçete de :)

      Sil
  25. Banu abla herşeyi değerlendiriyorsun.....Harika olmuşlar.Çok beğendim.Yazın bahçe için yada balkon için hoş dekorlar.Ellerine sağlık.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nisa Hobi cim, değerlendirmeyi seviyorum, hem maliyetsiz hem güzel oluyor :)

      Sil
  26. süper, süper, çoook beğendim. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)