13 Mart 2013 Çarşamba

Kahvaltıya Buyrun :)

Nihayet bir kahvaltı takımı yapabildim kendime :)
Hem de eskilerden yenileme usulu...
Tabakları Billur vermişti, düz cam tabaklar, enamel boya ile boyadım, tabii önce peçete dekopajlarını yaptım...Gülleri tek tek kesmek biraz deli işi oldu ama.... :)) Hani demiştim ya, 21 gün bekleyecek diye, işte onlar...
Çay tabakları fincansız olarak arkadaşımın getirdiği kahve tabakları, yaldızlı resimli desenli birşeylerdi, onları da enamel ile boyadım, kuruduktan sonra peçete dekopaj yaptım...
Ortadaki tepsi, sakın gülmeyin, eskiden aygaz tüpünün altına koyduğum plastik bir tepsiydi, paslı kirli bodrumda duruyordu... Akrilikle boyayıp peçete dekopaj yaptım...
Şekerlik eski cam şokella kabı, plastik kapağını boyayıp dekopajladım :)
Bir de peçeteliğim vardı plastik ama bodrumda bulamadım, bulunca takım yapacağım :) Düz pembe peçetelerim de vardı ama onları da bulamadıııım :(
Aslında daha rötuşları ve verniklenmeleri var...
Vernik işlerini biriktiriyorum, hepsini birden dışarıda yapacağım...
E, hadi... Buyrun kahvaltıya :))


112 yorum :

  1. süper olmuş banu hanım ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Banucum ellerine sağlık .ne kadar yaratıcısın.güle güle kullanın.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. hayranlıkla okudum inceledim...
    dekupaj işini çok merak ediyorum. evde bir adet tutkalım mevcut ama hiç dene yapamadım henüz :))
    bir cesaret bir gün deneyeceğim ;)

    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen denemelisin Yeni Gelincim, çok zevkli ve herşeyi yenilemek mümkün :)

      Sil
  4. Harika bir takım olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok emek vermişin Banu'cuğum ama sonuç süper olmuş, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Ayyyy kurdun mu sofrayııııı, tutmayın beni geliyorum... Çok güzel olmuş bee canım, ellerine sağlık. Foto çekmek için sofrayı kurunca Solmaz SUltan ne dediiii anlat azcık kız dellendi yine demedi mi. Ama eksiğii var haa, ben bulurum hemen eksiği senden laf yeme pahasına da olsa:)), masa örtün tamam çokkk güzelll güzel de, şöyle etek uçları soft güllerle işlenmiş bir örtü de yakışır hani ya da amerikan servisleri. Sen bu işe başladın yaa artık kimse tutamaz seni boyar da boyarsın dur bende benim takımalrı göndereyim sana hazır elin değmişken bana da yap:))))) Hiii hiiiiii:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi gel Fiammammmm :)
      Solmaz sultan uyurken hallettim anacım :)
      Dediğin gibi olmaz Fiammacım, bu tabakların altına düz kumaş gider, yoksa kaybolurlar... amaaa... bir fikir geldi aklıma sayende, uygulayayım gösteririm :)
      Kendi takımlarını da otur kendin yap işin neeee :))))

      Sil
  7. Ne diyeyim bilemedim harika olmuş hepsi ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş olmuş bu takım, artık ayarlayıp kahvaltıya gelmek şart oldu:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Saadetcim, bak gelmeniz için neler neler yapıyorum :))

      Sil
  9. İnanılmaz, herşeyi baştan yaratmışsınız.. Ne kadar emek vardır orda kimbilir..
    Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Oğuz Çakır :) Oğuz adını görünce bi şaşırdım, Oğuz erkek ismi değil mi, sen bayan değil misin, Oğuz senin adın mı şimdiii :)

      Sil
  10. çok şeker bi takım olmuş...
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  11. of of hazır olanlara taş çıkartır bu ellerine sağlık muhteşem olmuş ablacığım :)
    kim hayır der bu güzel ortamda kahvaltı yapmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Turkuazfatoşcuuum, e hayır diyemiyeceğine göre bekliyorum kahvaltıya :)

      Sil
  12. ağzım açık kaldııı..maşallah..ne güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Güzel şeyler dükkanıııı :)

      Sil
  13. Harikaa olmuşş yahuuu
    Yetenekk walla bennimde ağzım acık kaldıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevimli Mutlu Huzurlucuuum :)

      Sil
  14. Yeniden değerlendirme diye buna denir, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  15. PESS DOĞRUSU,HARİKASINIZ VALLAHİ......

    YanıtlaSil
  16. İşte yine bir Banu abla klasiği,muhteşemsiniz,ellerinize sağlık,mutlu kahvaltılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim klasikler eskileri yenileme oluyor değil mi Tülaycım :) Teşekkürler :)

      Sil
  17. daha ne oolsun Banu ablacıgım hersey geri dönüşüm bahara uyarlanmış... kahvaltıya buyururuz tabi :D ellerine sağlık ablacığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten geleceksiniz diye hazırlık yaptım ya Çiğdemciiim :) Teşekkürler :)

      Sil
  18. Ne güzel olmuşşş,harikasın ,vallahi bravo :) Bir taraftan baykuş yastık siparişimi yapıyorum bir taraftan yazdıklarını ağzım açık okuyorum:))Mükemmel olmuş,geridönüşüm kraliçesi ,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siparişlerin bol olsun Nuraycım, çoook teşekkürler :)

      Sil
  19. Çok romantik vallahi, bahar gibi olmuş, takımın altındaki masa örtüsü de şahane gözüküyor :) Ellerine sağlık Banu Abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esenciiim, örtüyü ben de çok sevdim, çok eski bir arkadaşımın hediyesi :)

      Sil
  20. yüce banu saygıyla önünde eğiliyorum bende kendi kendime enamel denedim diye bloga eklicektim seninkinin yanında esamesi bile okunmaz yahu tırtladım kendi kendime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alemsin Mor menekşemmmm :)) Enamel boyanın bi değişikliği yok ki, seninkilerde güzel olmuştur mutlaka...

      Sil
  21. Çok harika olmuş maşaAllah size! :)

    YanıtlaSil
  22. Ayyy ayyy ne kadar tatlı olmuşş Banu abla, ellerine sağlık güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  23. English Home ürünleri gibi olmuş. Ellerine sağlık. Tabakların sadece kenarlarında bile olsa yetermiş, biraz daha az çiçek keserdin hem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldu mu tam olsun Nurtencim, benzer tabakları görmüştüm meşhuuur Cath Kidston da :))

      Sil
  24. harikasın ..harikalar ..yakın olaydık kahvaltıya gelirdim ..sevgiyle kal..*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E uzaktaysan yatıya gelirsin Kelebekana cııım :)

      Sil
  25. çok emek harcamışsın Banu abla ama sonuç misler gibi olmuş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  26. Muhteşemsiniz,harikalar yaratıyorsunuz,ellerinize sağlık,annenizle birlikte sağlıkla kullanmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Takı perisi, ama bunlar siz dostlarla beraber kullanmak için :)

      Sil
  27. İnanamadım,bittim güllere.Ellerine sağlık Banum.

    YanıtlaSil
  28. Ellerine sağlık, harika...Çıtır Ankara simitlerini kaptım geliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy simitleri soğutmadan çabuk gel Elifciiiim :)

      Sil
  29. Çok çok uyumlu olmuş,yeniden hayat vermişsin :)

    YanıtlaSil
  30. Banucum daha neler yapacaksın ya )))) yarın sabah ordayız)))öptüm..

    YanıtlaSil
  31. Sihirbaz olduğuna inanmaya başladım:) Ellerin dert görmesin. Tam baharlık. Hârika olmuşlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peçeteler sayesinde Nedretim, ben de birşey yok aslında, teşekkürleeer :)

      Sil
  32. herkes yazmış zaten tüm güzel sözleri ne yazayım ben şimdi?muhteşemsin tek kelimeyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be Alanayım, hataları çok aslında yakından bakıncai ama ben aldırmam ya :))

      Sil
  33. Bahar gelmiş sofrana:) elleine sağlık çok çokkkk güzel.

    YanıtlaSil
  34. hepsi çok güzel, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Yüreğimin iklimiii :)

      Sil
  35. çok çok kıymetli olmuşlar bence çünkü çok el emeği var..ayrıca el emeğinin yanında çokta şık olmuşlar.dost kahkaların atıldığı şen kahvaltılar yensin takımlarında....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir dilek bu Handecim, dilerim o kahkahaların arasında seninki de olur :)

      Sil
  36. Tam bahar masası olmuş. Bu davete kim hayır diyebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde bahara bekliyorum Başakcııım :)

      Sil
  37. Bilmem ne kadara alacağımız kahvaltı set takımlarından bin kat güzel olmuş Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama nolar kadar dayanıklı olmaz herhalde sevgili Güllerle dikiş, hem yakından hataları görülüyor :)

      Sil
  38. mutlaka gelip bu takımlarla kahvaltı yapacağım,o kadar gülü nasıllllllllllll kestin valla bravo azmine harika bir takım çıkmış ortaya ellerine emeklerine sağlık hepinizi öptümmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası muhakkak Aksungurum, gelcen tabiii :) Öptüüüükkkkk:)

      Sil
  39. Pes artık.Sizden korkulur valla.O kadar güzel olmuşlar ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peçetelerin güzelliği o sevgili Neşeli Oyuncaklar, teşekkürler :)

      Sil
  40. çok cici çok şık olmuşlar.Ellerinize ,sabrınıza ,fikirlerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  41. gerçekten pes..harika olmuşlar...ellerine sağlık abla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Mormenekşeleeeeer :)

      Sil
  42. harika olmus ablacım ellerine saglık....herseyin almak olmadıgını eskileride değerlendirerekte yapılabileceginin tek ispatısın ellerine saglık...huzurla saglıkla mutlulukla kullan cok yasa:) bursa dan gulcan....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böylesi daha keyifli oluyor Gülcancım, teşekkürler :)

      Sil
  43. Yılların getirdiği tecrübelerin dışa vurumu bu olsa gerek
    Söyleyecek bir kelime bulamıyorum
    Harikasınız bloğunuzu yeni keşfettim
    Severek takip edicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sevgili Pumpuli... Tecrübeli filan değilim, bakma uzaktan güzel görünüyor, yakından hatası çoook, çalakalem sabırsız çalışırım ben :) Teşekkürler... Senin bloguna bakmak oldukça tehlikeli, iştah açıcı şeyler var, insanın canı çekiyooor :)

      Sil
  44. Ellerine sağlık Banucum.Yine harika olmuşlar. O kahvaltıda ben de olmak isterdim. Bir tabakta benim için ekle canım. kimbilir birgün geliveririm.Anne Sultana da sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Canancım, geleceğin günü iple çekiyorum, bi türlü getiremedim seni :) Öptük seniii :)

      Sil
  45. Çok güzel bir takım olmuş ablacım, ellerine sağlık:) Yalnız niye bekledin o kadar, atıverseydin fırına, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Baharcım, benim mini fırınım var, tek tek ancak sığardı bunlar, beklemek daha mantıklı geldi :)

      Sil
  46. Tek kelimeyle şahaneee ellerine sağlık Banucuğummmm ben ilk önce yeni alınmış bir kahvaltı takımı sanmıştım

    YanıtlaSil
  47. ÇOK GÜZEL OLMUŞ , GÜZEL GÜNLERDE KULLANIN

    YanıtlaSil
  48. çok çok güzel. emeğinize sağlık. bulaşık makinesine de girebilir mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Seralp cım, ben cesaret edemem doğrusu bulaşık makinasına koymaya, ama yanlışlıkla koyan birisi vardı şimdi hatırlamıyorum, birşey olmamış...

      Sil
  49. harikasın, süpersin banu'cum:)) eline, emeğine sağlık.
    cıvıl cıvıl olmuş masa. güzel görünüyorlar.
    iyi günlerde kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  50. süper olmuş ablacım,arabam olsa alırım bebişleri gelirim vallaha.Ellerine sağlık harikaaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel olur Sevtapcııım, bebiş sevmeyi özledik valla :)Teşekkürler...

      Sil
  51. çok güzel olmuş Banu ablacım sen o yülleri nasıl tek tek kestin öyle ne sabrı var sende emeğine değmiş harika bişey olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Öznurcum, valla dizi seyrederken bol bol kesmişim farketmeden :))

      Sil
  52. ayyy çok güzel olmuşlaaaar...

    YanıtlaSil
  53. bayıldım canım yaptıklarına :) Çok güzel bir teknik çokta zor gözüküyor :) keçeden hevesimi alınca bende denemek isterim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hiç zor değil Filizcim, dene bak bırakamayacaksın :)

      Sil
  54. o minicik gulleri sabirla kesip simetrik yapistirmissiniz elinize saglik, afiyet dolu sofralarda kullanin.benim merak ettigim, hangi vernigi kullanicaksiniz? ve mutfak esyalarina verilen emege aciyorum cunki elde yikansa bile omru uzun sureli olmuyor diye dusunuyorum yaniliyormuyum? sevgiler, Rima.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Rima :)
      Daha önce yat verniği ile verniklediğim bir tabağım var, birşey olmadı, ama yat verniği sarartıyor beyazı, bir de taş verniği var denediğim, sanırım onu kullanacaüım... Sürekli el altında olacak şeyler için haklısın, ama bu da zevkimizi, hevesimizi tatmin etmenin bir yolu, hazır aldıklarımız da bozulabiliyor, ama "ben yaptım" ın zevki de bambaşka :)

      Sil
  55. Yanıtlar
    1. Yok canııım, cam tabak boyayan arkadaşlar var sevgili Evinin Kahyası, onlarınkinin yanında benimkiler ne kiii ...

      Sil

İçinizden geleni yazın :)