16 Temmuz 2013 Salı

Her Yer Hobi... Herşey Hobi Malzemesi :))

Önceki gün odunumuz geldi...
Bilal oğlan gelip yaracak bunları, sonra da odunluğa yerleştirecek...
Amaaaa... Önce benim bir gözatmam gerek değil mi... Malzeme çıkabilir :))
Gözüme çarptı bile bir tane...
Hemen el koydum...
Bugün üzerine bir iki süs kondurdum, kapı yanı süsü oldu bileee :)
Görünmüyor değil mi buradan.. Şurada... kapının sağında işte...
:))
Tavşan korkmuş mu kiii.. Kaplumbağalar nereye çıkıyor kiii... O mantar zehirlimidir kiii... Deniz yıldızı olduğuna göre, aşağısı sahil mi kiii ... :))
Çaktırmayın... bunlar su kaplumbağasııı :))))

Daha malzeme çıktı çıktı... :))
Kullandıkça göstereceğim :)




56 yorum :

  1. Ha ha haaaaaaaa:)) Sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün ablacım. Yok yoook, beni görsen süsler, bir yerlere koyarsın sen. Korktum valla!!! Ama hep böyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de hobi malzemesi olarak görebilirim Cafe mola cııım, belli mi olur :)))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bazen deli olup olmadığım konusunda şüpheye düşüyorum Gülce cim :))

      Sil
  3. süpersin banu ablacım valla söylencek başka kelime bulamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobi manyağı diyebilirsin Dishekuş cuuum :))))

      Sil
  4. Harika, siz de yabancılar gibi bir nevi "fairy garden" yapmışsınız. Türk usulü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Sibelcim, ben ne yaptığımı biliyor muyum kiii :)))))

      Sil
  5. banucuğum yine yapmışsın yaratıcılığını süper olmuş.sağlıkla yakın kışlık yakacaklarınızı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odunlara baktıkça kafamda yeni fikirler oluşuyor Aksungurum, bu gidişle yakacak odun kalmayacak :))))

      Sil
  6. :))) Harikasınız süpeeeer olmuş daha ne diyeyim ben... odunlarınızı da iyi günlerde yakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ayşecim, herşey hobi malzemesi oldu çıktı :)))

      Sil
  7. Banu'cuğum, bu gidişle kışa yakacak odun kalmayacak :))

    Mart gelince, kazma kürek sapı yerine onları yakarsın artık :))

    Süpersin, süper ! Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyynen öyle Nowacraftcım, onlar orada durdurça tırtıklayacağım gibi geliyor daha :)))

      Sil
  8. harikasınız ne diyeyim. hayvanlarla birlikte çok yaratıcı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odun bir dağa benziyordu bana göre Nebby craftcım :)))

      Sil
  9. ne tatlısınız. blogu olmayan ama blogları gezen bi insan olarak mutlaka uğruyorum buraya. ne kadar huzurlu bi eviniz var. hobileriniz kitaplarınız doga ve köpeğiniz. inanın aldıgınız zevki buradan hissedebiliyorum. mutlulukla kalın.. hilal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hilalcim, çok şükür huzurumuz yerinde, deli dolu hobilerle yuvarlanıp gidiyoruz hep birlikte :))

      Sil
  10. :)) Süperrrr, biz hobi sahibi marifetli! kadınların mesleki deformasyonu bu mu acaba? Her bir şeyi, "Acaba ne yapılabilir, mutlaka bi yerde kullanmalıyım, dur bunu bi ayırayım, saklayayım" diye mi görüyoruz, yok ben henüz değil ama inan bir gün ben de bunu diyebilmeyi çok isterim, o zaman belki azcık "oldum galiba" derim belki, kimbilir :)
    Bayıldım senin kütüğün son haline, üstündeki misafirleriyle pek bir uyumlu Banu Abla, ellerine, fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esencim bu hobimanya hastalığı oluyor :))))
      Çöpler sayemizde azalıyor doğadan, yaralı birşey yani :)))

      Sil
  11. :)))) hobilerle uğraşmak böyle bir şey olsa gerek. Nereye baksan gözüne malzeme olarak görünüyor. Maşallah diyorum Bunları düşünebilmek de yetenek ister. Diğer çalışmaları da merakla bekleyeceğim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Yeldacım, hele yapı marketlerde.... herşey hobi malzemesi :))) Haaa... bir de çöplükler, hurdacılar, eskiciler var :))))

      Sil
  12. banucum
    merakla beklicem...bakalim neler gelicek karelere:)
    sohbeti bol olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanııım.... Amerika da çöp günleri var mı, ya da Garage Sale günleri, hani insanlar kullanmadıkları şeyleri kapı önlerine çıkarırlar, varsa kaçırma onları :))))

      Sil
  13. Yrartıcı Banu Ablacım :) Yine çok güzel bir değişim olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garibim odunlarda şaşıyor herhalde bu işlere Xenep ciiim :)))

      Sil
  14. Ooooo Banuşcuğum yine bombayı patlattın yani. Odunlarını da sağlıkla ve keyifle veeee sıcacık sıcacık oturarak yak inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bomba çoook Dileğim, patla patla bitmez :))))

      Sil
  15. :) Şeker şey. Odunu bile güzelleştirmişsin yüreği güzel arkadaşım. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, odunun kendi güzelliği o, kendisinin de haberi yoktu aslında, bi el atmak gerekiyordu :))))

      Sil
  16. banu harikasın diyorum, başka birşey demiyorum:))))
    sevgiler, selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ben de ne olduğumu bilemez haldeyim Asortikcim :)))

      Sil
  17. Görenedir görene,köre nedir köre ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh Yasemin, bu atasözünün anlamını arattın bana gece gece :))))
      Ne güzelmiş meğer, teşekkürler :))
      Merak edenlere link vereyim... http://www.atasozlerianlamlari.com/Harf/G-08/Atasozu/gorenedir-gorene-kore-nedir-kore-ne/

      Sil
  18. Ben de yapabilirmiyim kiii. De, odun nerde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderem mi odun Tüliiin, gönderem miii :))))

      Sil
  19. Banu ablacım;odun resimini goresiye hemen geldim bloğuna.Odunlara,tahtalara,dallara her türlü ham maddeye karşı zaafım var.Hepsi gözüme dekoratif gözükür,o nu söyleyecektim sana ki.... .Kime söyleyecekmişim.Baksana se benden betermişsin.Ne de güzel uyduruvermişsin,bayıldımmm.Fikrine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uydurmak benim işim Serpilciiim :)))
      Daha neler uydurulur bunlardan ohoooooo... :))))

      Sil
  20. Nereden buluyorsunuz bu fikirleri süper...Koyacak yerde olduktan sonra...
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malzemelerden fikir çıkıyor sevgili Güllerle Dikiş :)
      Koyacak yer.... artık bahçelere doğru açıldık mecburen :))))

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. Naaapim Yasemincim, bana göre herşey hobi malzemesi :))))

      Sil
  22. senin baktığın yerden bakmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim baktığım yerden bakman için hobimanyağı olman gerek Mericim :))))

      Sil
  23. Heh heeeeee!

    Hastalık bu hastalık!

    Ben bir ara malzeme bulmak için çöpleri bile karıştırır olmuştum ki!

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobimanya... Demet, o çöplük işi var ya... arabayla giderken de gözüme takılıyor, onların yüzünden biryere gireceğim sonunda :))

      Sil
  24. şahane olmuş banucam.bende çok yapıyorum böyle yosunlu yad kurumuş kabuklu ağaçlardan.en çokda yine kurumuş çiçeklerden yerleştiriyorum.
    ama bu daha orjinal geldi.çok beğendim ve sevdim çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkilerde bir ciddiyet oluyor Alanayım, benimki evcilik oynar gibi :)))))

      Sil
  25. Süpersiniz.... tek kelimeyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Akayacım, süper uydurmacılık böyle birşey işte :)

      Sil
  26. harika olmuş fikir süper eline sağlık banu hanım.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)