23 Temmuz 2013 Salı

Muhteşem Haftasonum .... :)

Nasıl muhteşem olmaz ki... Hele hele dört yakışıklıyla birlikte geçirmişsem.... :)
İnanmazsınız değil mi... işte yakışıklılarım :)

Harika bir sürpriz oldu gerçekten, nasıl mutlu oldum nasıl.... :)
Bunlar ayrılmaz dörtlü gibi olmuşlar :)
Oğluşlarım Kaan ve Korkut aslında yeğenlerim (bilmeyenler için), ama elimde büyüdüler, 1980 ve 85 doğumlular...Korkut Ağustosta askere gidecek hayırlısıyla :(
Küçük kardeşim Merih 1989 doğumlu :)
Ve onların ayrılmazı Tarcan, onu da evlat edinmeyi düşünüyoruz artık :))
Biraz sohbetten sonra tutturdular biz bahçede çalışalım diye... Hiç itiraz eder miyiiim :)
Kaanın yaktığı pardon yaptığı tavuk-köfte mangal eşliğinde, sahura kadar süren neşeli bir akşam yemeği...
Ve ancak öğleden sonra gençlerin yaptığı kahvaltı,
sonrasında da vedaaa :((

Gelmeleri çok mutlu ediyor... ama ya gitmeleri :(
Hani, uzak olsunlar da mutlu, sağlıklı olsunlar diyoruz hep... ama gene de hüzün yaaa.... :(


17 yorum :

  1. Ah Banu'cuğum, senin adına çok sevindim ! Bakar mısın, Bıdık bile mutlu !
    İnşallah daha sık gelirler, Allah kavuştursun.

    YanıtlaSil
  2. Banucuğum seni mutlu görmek ne güzel,Korkut ta benim oğlumla yaşıtmış.Bizde de gençler bazen toplanıp neşe içinde yemek yerler.Bana da Anacığım diye yağ yakarlar,Ne yapayım ben hepsini kendi evladım gibi çok severim.Her zaman gelin diyorum,ama şimdi her biri bir yerde iş başında çalışıyorlar.Hepsinin çok başarılı ve mutlu olmasını dilerim.Ya senin bu resimler beni duygusallaştırdı,ben oğluşumu meğer ne çok özlemişim:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Allah kavuştursun sevgili Banu... Gittikleri gibi sık sık gelirler inşallah. Askere gidecek olana da şimdiden hayırlı tezkereler...

    Fotoğraflar çok güzel, sen de çok güzelsin.

    Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  4. Ah Banu'cuğum bende oğlumu dün gönderdim o yüzden seni çok iyi anlıyorum:(((
    Sağlıklı,huzurlu olsunlar yine gelirler,Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. ohhhh banucum keyfin bol olsun
    hepsinin bahtlarida guzel olsun
    seni cok cok iyi anliyorum...
    seni sevdigimi hic uzaklardan soymemismiydim....seni seviyorummmmmm

    YanıtlaSil
  6. gelmeleri sık olsun inş. Askerinizi yolladığınız keyifle karşılayın kalabalık sofralar ne büyük zenginlik değilmi canım ben de bayılırım:) sağlıkla daim olsun bu güzelliklerin .Maaşallah diyeyim çocuklarımıza nazar değmesin:))

    YanıtlaSil
  7. Bulmuşsun bu dördünü bahçeyi iyice bir hal yoluna koyduracaktın.....Şaka maka tez zamanda yine gelsinler yine şenlendirsinler evini:)))

    YanıtlaSil
  8. Siz "mutluluğun resmi"ni çekmişsiniz Banu hanım. İnsan başka ne ister ki, sevdikleri yanında olunca? Allah tekrarını nasip etsin:)

    YanıtlaSil
  9. ohhh sefanız olsunnn vede tabiki daim olsunnn gençlerrr.. :)

    YanıtlaSil
  10. vedaları sevmiyorum gerçi seven var mıdırki! ama hep gurbette ve sevdiklerimden uzak yaşadığım için seni çok iyi anlıyorum.ama işte yazmışsın ya.sağlıklı olsunlar yeterli.güle güle kavuş banucam...

    YanıtlaSil
  11. Umarım sık sık gelirler de yüzün hep böyle güler Banucam, ben de sevmiyorum vedaları, hem de hiç... Çok öpüyorum seni <3 D'P

    YanıtlaSil
  12. senin için harika bir zaman olmuş ne güzel olsun gitseler de gene geliyorlar ya ona şükür!

    YanıtlaSil
  13. Ohh süper :)
    ne mutlu size. :)

    YanıtlaSil
  14. Ahhh Banucuğum...bu gelipde daha sonra gitmeleri çok iyi bilirim...Allah eksikliklerini göstermesin...ne güzel bir haftasonuymuş...ne temiz yüzlü gençler...Benim büyük oğluşumla yaşıtlar....şansları açık,Allah sağlıklı ömürler versin hepsine...sevgiler:=)

    YanıtlaSil
  15. Süpeeeeeeer. Kıskandım vallaaa. Neşeniz daim olsun şekerim.

    YanıtlaSil
  16. Kızlaaar... Gerçekten çok mutlu bir hafta sonuydu....
    Rabbim tüm gençlerimizin yollarını açık etsin, karanlık günlerden aydınlığa çıkartsın inşallah...
    Küçük oğluşum önce Kastamonu ya sonra Ankara ya gidiyormuş jandarma olarak... 5,5 ay şafak sayacağız anlaşıldığı üzere, Allaha emanet hepsi...

    YanıtlaSil
  17. Allah kavuştursun.Sevdiklerinden uzak olmayı çok iyi bilirim.O dönemde ben de şafak sayarım.Allaha emanet olsunlar.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)