5 Temmuz 2013 Cuma

Peçetem Çok Güzel Değil mi :)


Ara sıra kocaman bir kutu içindeki peçetelerime gözatar, kafamda bir ışık yanmasını beklerim...
Bazıları öyle güzel ki, gelişigüzel kullanmaya kıyamıyorum...
İşte o güzelliklerden birini kullanmaya karar verdiğim an...

Peçete deseninin boyutlarında bir tahta kestim dekupaj aletiyle ve beyaza boyadım...

Sonrası malum...
Peçete bütün olduğundan bu defa peçete tutkalını önce tahtaya bolca sürdüm, peçeteyi üzerine dikkatlice serip üzerine naylon zarf dosyanın tek katını koyup üzerinden ıslak mendille yuvarlak yuvarlak hareketlerle dolanarak peçetenin iyice yapışmasını sağladım, naylonu aldıktan sonra peçete tutkalıyla bir kat daha geçtim üzerinden, kuruyunca da verniklendi tabii :)

Asmak için arka veranda duvarı da dolduğundan ön verandaya geçtik :))
Sağdaki "MERHABA"yı  strafor üzerine peçete dekopajıyla yapmıştım hatırlarsanız :)
Peçetemin deseni güzelmiş değil mi :)
Kovaların içinde mum var... Nihayet kullanabileceğim bir yer çıktı bu kovaları :)
Güzel desenli peçetelerimi böyle birşeylerde kullanayım bari değil mi :)





62 yorum :

  1. Valla harikasın ablacım. Nefis olmuş. Şu yaratıcılığın beni bitiriyor. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Cafe Molaaaaa :) Uydurup uydurup birşeyler yapıyorum kendimce işteee :))

      Sil
  2. Merhabalar,
    Ellerinize sağlık. . Harika olmuşşşş.....Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  3. Harika bir çalışma olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Desen çok hoş. Harika bir çalışma olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Abla çok güzel olmuş, bu peçetelerden bende de var belkide peçete etkinliğinde ben göndermişimdir sana:)
    Bu kadar güzel bir kullanım alanını akıl edeni öperim ben ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nadireciiiim... Peçete etkinliğine katılmadım kiii... Gelmiştir ama biryerlerden :) Başka yere yazık olurdu ama değil miii :)

      Sil
  6. çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Şeker Pembesiiii :)

      Sil
  7. banu hncım harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Süper !
    Ben de istiyorum!
    Bahçeye ne de yakışır ,ellerine sağlık fikirlerinle bin yaşa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir çooook Colettem, keşke bütün gün bunlarla uğraşabilsem :)

      Sil
  9. Çok zor böyle orjinal desenler bulmak. Kıymetini bilmek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakla sakla nereye kadar ama Çakırcım, görmek lazım değil mi :)

      Sil
  10. Banucum bu çokkkk güzel olmuş bütün peçete çalışmasına bir türlü cesaret edemiyoruz ama en kısa zamanda denenecekler arasına girdi bu tabloyu görünce olursa olur olmazsa başka bir çözüm bulunur sevgiler.....)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tümaysım sağolasın, açıklamaya çalıştığım teknikle yapıştırırsan düzgün yapışıyor büyük peçeteler, ben de Meralciğimden öğrenmiştim (Meral Sanatevi)

      Sil
  11. Şahane olmuş . peçetenin deseni çok hoş :)

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş, bayıldım doğrusu. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuş.ellerinize sağlık.çok şık duruyo.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. çok cesursun ve yaptığın her şeyi fonksiyonelleştirebiliyorsun.ne dyiiimm??Güle Güle kullan,Banu abla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Bahçe periiim... Herşeyi kullanılır hale getirmeye çalışıyorum... çalışıyorum da... yer bulamıyorum :))))

      Sil
  16. bendede bir kaç peçete var böyle çok güzel deseni olan insan harbiden parçalamaya kıyamıyor o yüzden sana hak veriyorum ve yine saygıyla eğilip şapkamı çıkarıyorum şekerim.fikir de uygulamada süper.bayıldım.hele harflerin yanına pek bir güzel yakışmış.güle güle kullan.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kullanmakta lazım alanayım, ortaya çıkmalı güzellikler değil miiii :)

      Sil
  17. mrh. yaptıklarınızı ilgiyle hayranlıkla takip ediyorum sessizce.defalarca peçete dekuplaj yapmaya çalıştım ama ya yırtılıyor yada düzgün olmuyorlar buruşuyorlar.neolur Banu hanım naylonla yapıştrmayı daha detaylı açıkayabilirmisiniz rica etsem.şimdiden teşekürler sevgiler ezgi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ezgicim... Ben bu tekniği Meralden öğrendim, bak linkini veriyorum, fotoğraflı göstermişti... http://meralsanatevi.blogspot.com/2012/02/hadi-pecete-yapistiralim.html
      Meralin sitesini incelersen diğer teknikleri de anlatmıştı...

      Sil
  18. çok güzel bir desen kovaların rengiylede tam olmuş eline sağlık Banu abla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fatoşcum, kovaların rengi büyük bir tesadüf olmuş değil mi :)

      Sil
  19. Bu peçete değil resmen tablo olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Yeldacım, bu peçeteler bir harikaaaaa :)

      Sil
  20. Peçeteniz ve yaptığınız çalışma çok güzel gerçekten, ellerinize sağlık güle güle kullanın. Ben de becerebilirmiyim acaba? Dekopaj çalışmalarınızı çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin neyin eksik ki Saadetcim, tabii ki yaparsın, bence hemen başla :)

      Sil
  21. harika olmuş.. çok beğendim,ellerinize sağlık banu hanım..

    YanıtlaSil
  22. Banu ablacım böyle peçeteleri bulup bulup yapıyorsunuz.erişimi kısıtlı olan biz dekupajcıları kıskandırıyorsunuz valla :) sizi ve yaptıklarınızı hayranlıkla ve sevgiyle izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Filizcim, bu peçete nerden geldi hatırlamıyorum ama internette tek tek satılan çok güzel peçeteler var :)

      Sil
  23. asıl hayin sensin tatlım.. En güzel hobileri yapıp yapıp beni burada mahvediyorsun inadına iştah açıcı ne varsa yayınlıycam taaa ki sen hobilerini çirkinleştirene kadar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin leziz yemek manzaralarının yanında benim hobiler öyle çirkin geliyor ki gözüme Mericim :))

      Sil
  24. Peçeteyi kullanma biçimin de, minik kovaların da o güzelim Merhaba da harika :)
    Bayıldım hepsine ayrı ayrı :)
    Güzel günlerde kullanılsın hepsi de, sevgiler, hayırlı Ramazanlar (ki ben de çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
  25. Bayıldım.
    Peçeteler güzel ama bu kadar güzel birleştirilmeselerdi ziyan olurlardı.
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel bişey olmuş buuu :) Ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
  27. Sanırım sizin için "boş vakit geçirme" gibi bir kavramı kullanmak mümkünde değil:)
    Ne kadar güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  28. Sağolasın Beyzacım, boş duramam ki beeen :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)