11 Temmuz 2013 Perşembe

Yarı Doğal Çerçeve... :)

Önceki gün, geçen sene sardığım küçük boy çelengime gözüm takıldı da... şuna birşeyler yapayım diye şöööyle bakarken, yan tarafında sepet içinde duran palamutlar da ortama dahil oluverip...
seramik yapraklar, minik mantarlar da eklenince, ortaya böyle birşey çıkmıştı...
 
Ortası boş kalmasın diye birkaç şey denedim... ıııhhhh... sevmedim...
Şööle bir dağ manzarası filan yakışır dedim, resim güzel durmadı...
Ben de aldım iğneyi ipliğiiiii...
 Çıkarttığım şablonun orasını burasını kırpıp değiştirip işlemeye başladım...
Anca bugün bitti çelenkle işim... Ama geceleri yapmıyorum kiiii, ondan çabuk bitmedi.... Malum, gece işim şile bezi işlemek ya, yeni bir şablon çıkattım gene antika bir örtünün fotoğrafından, bir heves onu işlemeye başladım :)
Ne diyordum...
Hah... Çelenkle işim bugün bitti... İşteeee....
Yakından da bakın isterseniz :)
İşte böööleeeeee :)


58 yorum :

  1. Bayıldım, çok güzel olmuş, ellerine sağlık ablacım:)

    YanıtlaSil
  2. Doğal olmuş, çok beğendim:) palamutlar uzun uzun değişikmiş .Demek ki her memleketin palamutu ayrı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toparlak palamutlar da var Nuraycım, özellikle uzun olanlarını seçtim, teşekkürleeeer :)

      Sil
  3. SEBAHAT ÖZÜN11 Temmuz 2013 17:44

    BANUCAM

    HARİKA OLMUŞ.KISKANÇLIKTAN ÇATLADIM.(ŞAKA)NE YAPSAN HARİKA ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENİM HAFTALARDIR HİÇ BİRŞEY YAPMADAN DURAN BEN AKŞAMA HEMEN İŞLERİME BAKACAĞIM VE BİRİNİ TAMAMLAMAK İÇİN ÇABA SARFEDECEĞİM.SELAM VE SEVGİLER İZMİRDEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebahatcım sağolasın, bitirdiğin işleri görmek için sabırsızlanıyorum, ama yayınlayınca bana haber ver, çünkü facebookla fazla aram yok :)

      Sil
  4. Ablam sen bionik falan mısın? Gerçek misin? Senin günün 24 saaten fazla mı? Hangi arada derede 40 işi birden çıkarıyorsun? Buldum...Sizin oranın havasında doping var:) Rabbim nazarlardan saklasın...Fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alemsin Cafe molaaaam :))))) Boş zamanları dolduruyorum işte birşeylerle, keşke hamarat bi hatun olabilseeem :)

      Sil
  5. Evin biri benim olsun, komşum da sen Banucum :) Çok güzel evler ama.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be Başakcım, şöyle kafa dengi, benim gibi hobi manyağı bi komşum olsa keşkeeee :)

      Sil
  6. Harika olmuş gerçekten ellerine sağlık Banu abla, bir gün senin gibi becerikli olacak mıyım acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Yağmur Kuşağııı, sen zaten beceriklisin şekerciiim, yaptıkların gözümden kaçmıyor,yorum yazmadığıma bakma, yetişemiyorum da ondaaan :)

      Sil
  7. yine çok güzel birşey çkmş ortaya elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Banu sen aslında 20 yaşında falansın değil mi? Bloğuna kendinin diye koyduğun resimler aslında annene ait, anne sultan da aslında anneannen değil mi?

    Durmaz mısın sen hiç ayol???? Nefes falan alma hızın muhtemelen bizim ellide birimiz falan olmalı!!!!

    Şaka bir yana yarattığın şeyler harika! Dün ben şımarmıştım, şimdi sen daha çok şımar ki! :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaa.... Nasıl da anladın Demeeeet :))))
      20 yaşındayken çok daha sabırsızdım ve başladığım hiçbir işi bitiremezdim beeen :))))
      Ben zaten sayenizde şımarığın teki oldum çıktım, şımardıkça uydurup duruyorum birşeyler :))))

      Sil
  9. Çok güzel Banuşum ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. AYY NASIL ŞEKER BİRŞEY OLMUŞ BU BÖYLE.ÇELENKTEN ÇERÇEVEYE....İŞLEDİĞİN PANO DA AYRI BİR GÜZEL,ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çelenk çerçeveler bedavaya çıkıyor Serpilcim, güzelliği orada :)))) Teşekkürleeer :)

      Sil
  11. Çok hoş görünüyor buradan.emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim çokkk:))Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar ben cevap veriyorum, çünkü Banu saklıyor. Keşfettim bu kadın ZUZAYLI. İstediği zaman içine kaçmış bütün Banu'ları salıveriyor, hepsine sen şunu işle, sen yanına 5 Banu al, gidin bahçeyle ilgilenin, bir kaçınız evi temizleyin, ütüleri yapın.... filan diye emirler veriyor. Kendisi de köşesine geçip hem bizimle yazışıyor, hem de Zuzayland'den gelen tasarım talimatlarını organize ediyor. Başka türlü olmaz. Maşallah sana şekerciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Gerçekten masallah...

      Sil
    2. Vay beeee.... Roman kahramnaı gibi oldu Nihaliiim :))))
      Zuzaylı Banu :)))
      Keşke olabilse yaaaa, neleeeeer neler yapardım :))

      Sil
    3. Teşekkürler sevgili Magickaaaa :)

      Sil
  14. Yine harika güzellikte bir iş çıkmış, ellerine sağlık Banu'cuğum. Zuzaylı mısın, Atom Karınca mısın, bir sürü klonun mu var... maşallah sana !

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Nowacraft cım yaaa, bunlar kısa süren işler, keşke klonlanabilsem, bak neler yapardım o zaman.... sağolasın :)

      Sil
  15. Yazmazsam çatlarım:)Geçen sene söğüt dallarından güzel çelenkler yapıyorum demiştin.Ben de bu yaz bahçedeki söğüt dallarının uzun olanlarını kestim.Bir güzel sardım.Yuvarlak olsun diye bir kaç yerinden ipi gererek sıkıca bağladım.Şimdi kuruyor.Bu işi iyiki gösterdin,galiba benzer bir nakış ekleyebilirim.Gelincikli bir nakışım kenarda duruyordu.Ona yer bulmuş oldum.Fikir için teşekkürler.Diğer arkadaşlar gibi ben de cebinden birkaç Banu çıkacağına eminim:))Ellerine sağlık,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne iyi etmişsin Nilgüncüm, neler neler yaparsın şimdi o çelenklerle :)
      Bir daha ki sefere bantla sar, daha kolay olur, iple uğraşma...
      Birkaç banu daha bulsam gör bak o zaman neler oluuur :))))

      Sil
  16. yakından uzaktan çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. BA-YIL-DIMMMMMMMM Gerçekten çok güzel olmuş ablacığım içindeki işlemede çok çok yakışmış ellerin dert görmesin :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerelerdesin sen Turkuaz Fatoşcuuum :) Tam da çantalarına bakmıştım bugün, şu dikiş işine bi konsantre olupta kendime bir çanta dikemedim ya, tembelim ben yaaa :(

      Sil
  18. Ne güzel olmuş bu çelenk böyle :) Ellerine sağlık, işlemesi de çok güzel olmuş, renkleri de...
    Yalnız ben o çelengi fotoğrafladığın kayaya, palamutların kıyısına ilişivermek istedim fotoğrafa bakarken :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel... Gel de ilişiver istediğin kayaya Esenciiim :) Teşekkürler...

      Sil
  19. MUHTEŞEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  20. Nihal hanımın yazdıklarının üzerine yazacak bir şey bulamadım,harikasın Banucuğum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mehtapcım, Nihal beni Zuzaylı yaptı ya, daha diyecek kalmadı değil mi :))))

      Sil
  21. Ay benim şimdi şöylee içim bir cııız etti. Ben sonbaharı özelmişim yahu...Sonbahar renklerini, kapalı havayı, ben sonbaharı özlemişim, üşümeyi falan...Güzel çelengin beni sonbahara götürdü, ellerine sağlık. Sonbaharda ben de yapıcam aynısından, yapmazsam çatlarııımmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman Elifcim yaaa, bizim burada haaala sonbahar havası var zaten, baksana yaptıklarıma bile tesir ediyor, ben de yazı özledim :((
      Sen şimdiden yap bence, dallar yaşken çelengini hazırla...

      Sil
  22. çok marifetlisiniz blogunuz çok güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Uzun lafın kısası, oyalanıyorum işte böööyle :)

      Sil
  23. eline sağlık banucum.
    hayırlı ramazanlar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayşeciiiim, hayırlı Ramazanlar sana daaa :)

      Sil
  24. Bumudur ??? EVET EVET EVET budurrrrrrrr !!!
    Fikrine sağlıkkk canım yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Budur Darmanım, elimden gelen budur, sağol canımcımmmm :)

      Sil
  25. yaptığınız her şeye yansıyor hayata duyduğunuz sevgi, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  26. Her zamanki gibi süper bir iş cikarmissiniz. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  27. vaaooovv süper bişi olmuş.hayran oldum ben yaa.ver şu ellerini bir öpeyim ya hem bakarsın bulaşır bana.hem o eller sakın ola dert görmesin ellerine benine sağlık canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaam... Alanayım ben seni öpim sen beni öp, öpüşüp durmak için habire birşeyler üretelim :)))

      Sil
  28. Bayıldım, harika, bu tarz doğadan süslemeleri seviyorum, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)