2 Temmuz 2013 Salı

İpli Köşem.... :))

Bizim evin her yanına isim takıyorum ya....
Bu köşe de ipli köşe :))

Bu köşedekilerden fıçı, kaseler, kasedeki toplar önceden yaptıklarım, yeni olan şu soldaki vazom...
Yakından bakın...
Üzerindeki dallar gerçek dal :)
Aslında bu kendi halinde bir plastik şişeydi böyle ...
Kapağını çeşitli malzemeler kutusuna attık, elbet birgün lazım olur diye :)
Şekildeki kordonla sarıldı, hani minderciden almıştım, minder kenarlarına içten koydukları fitil bunlar, pekte ucuzdu :))
Ağız kısmının o delikli uzun yerini kesip tahta halka yapıştırdım, üzerine gerçek dallar kondurdum...
Vazoya koyduğum dallara meşe palamutları yapıştırdım, devrilmesin diye de içine çakıl taşları doldurdum ...
Fotoğraf makinamın pilleri nakavt oldu, artık şarj etmiyor, o nedenle cep telefonumla çektim son halleri, pek net çıkmadı haliyle, idare edin :)




19 yorum :

  1. Geri dönüşümün âlâsı olmuş bacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri döndüre döndüre döndüre çöpten çıkma ev olacak bizimkisi Nalanım :))

      Sil
  2. Bunu çok sevdim. Üzerine yapıştırdığın dallar ne kadar güzel durmuş, çok sevdim çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu defa dal fikri anne sultandan geldi Nihalim, onun için güzel oldu :)

      Sil
  3. Enfes olmuş şekerim, bayıldım, ellerine sağlıkkkk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beğendiysen mesele yok Fiammacım :))))))

      Sil
  4. Süper olmuş.Ellerine sağlık.Pembe şişeyi göstermesen tahmin bile edemem.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gönülçelenim, şekli güzel olsun yeter şişenin, kamuflaj bizden :))

      Sil
  5. Merhabalar,
    Tek kelimeyle muhteşem olmuş. İnanılmaz güzel ve şık. Ellerinize emeğinize sağlık.....:))
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Seldacım, kaplayınca herşey güzelleşiyor değil mi :)

      Sil
  6. banucum sen bir olaysın benzerin yok maşallah. canım sana bir şey sorabilirmiyim,senin işlediğin kumaşları aldığın yerde ,ya daha doğrusu ben şilede el dokuması kalın nakışlık kumaşlar var,köylü bezi olarakda adlandırılıyomuş kalınca bir kumaş ,senin kumaşlarını aldığın yarde ondanda varmı acaba,yada nereden bulabilirim biliyomusun selamlar .

    YanıtlaSil
  7. Süheylacım, Şilede o bezler artık dokunmuyor ama bazı dükkanlarda eskiden kalma bulunabiliyor,unutmazsam Tevfiğe bir sorayım, ya da sen sor, telefonunu vermişmiydim sana? öptüm seni...

    YanıtlaSil
  8. Valla bravo.harik bir geri dönüşüm.elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
  9. SİZLERİN İZNİYLE BİR PROJENİZDEN ESİNLENDİM. GÖRMEK İSTERSENİZ BLOĞUMA BEKLERİM. FOTOĞRAFI BLOĞUNUZDAN ALMIŞTIM. YAYINLAMAMI İSTEMZSENİZ HEMEN KALDIRABİLİRİM. SEVGİ İLE KALIN.

    YanıtlaSil
  10. Vazo fikrine bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Bucanniciiim, nerelerdeydin seeen :)

      Sil
  11. ne yazyım ben sana şimdi şekerim.valla kimse eline su dökemez yaa hem yaratıcılıkta hem maharette.bravo sana bravo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o kadar da değil Alanayım, uydurmasına uyduruyorumda, benim işlerimde özen yok canımcım, ama sağol, öptüm seniii :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)