4 Temmuz 2013 Perşembe

Ufak Bir Vazo Denemesi....

Şekli güzel bir cam kavanoz buldum bodrumda... Bal kavanozuymuş :)
Aklımda birşey var, onu deneyeceğim...
Ama önce ince sicimle kaplıyorum kavanozun her yanını...
Ağız kısmına gene bir rustik halkası yapıştırdım...
Aklımdaki, ip sarmanın üzerine peçete dekopaj yapmaktı, onu deniyorum :)
 İşte bittiiii... İki resim arasında seçim yapamadım, onun için ikisini de koydum...
Denemenin sonucu aslında olumlu, yani ipin üzerine güzel yapışıyor ve dokusu güzel oluyor, yalnız, desenin etrafını tamamen oymak gerek, yoksa görüntü güzel durmuyor, benimkinde olduğu gibi...


40 yorum :

  1. Ben çok beğendim ,gayet iyi düşünmüşsün.Desenin seçimi,ahşap kısmı hepsi de hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Çiğdemcim, ama dediğim gibi deseni iyice oymak gerek, öyle daha güzel olacak :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş gerçekten çok beğeniyorum yaptığınız herşeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Şeker Pembesi, çok mutlu olduuuum :)

      Sil
  3. benimde elimde iki küçük kavanoz var ne yapsam diye düşünüyodum iyi fikir güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavanozlardan biiir sürü proje oluyor sevgili Gülce, sen biriktirmeye devam et :)

      Sil
  4. VALLA HARİKASINIZ.aCABA BUGÜN NE YAPTINIZ DİYE İLGİYLE TAKİP EDİYORUM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Feyzacım, hergün birşeylerle oyalanıyorum böyle işte :)

      Sil
  5. harika bişi olmuş hem ne güzel bir değerlendirme
    ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş harika fikir....ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Sade haliyle de güzelmiş. Hemen deniyorum ama ben paket ipi kullanacağım,çünkü evde o var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kullandığımda paket ipi Colettem pamuklusundan, hertür iple olur, hatta yünle de olur :)

      Sil
  8. Ellerine sağlık pek güzel olmuş. Yapılacaklar listesine alındı. Ne zaman yapılacaksa artık. Bakıcaz işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Özlemcim, ah bu listelerin sonu gelmiyor ki zateeen :)

      Sil
  9. Harika işler yapıyorsunuz.Sizi yürekden kutluyorum.Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Hacercim, çoook teşekkürler :)

      Sil
  10. Çok güzel bir fikir
    Ellerinize sağlık bu güzel çalışma için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Güllerle Dikiiiiş :)

      Sil
  11. ellerine sağlık banu abla ip üstüne ne güzel olmuş

    YanıtlaSil
  12. Valla süpersiniz, elinize sağlık !

    meandmyfavourites.wordpress.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ve hoşgeldin KAslihan cııım :)

      Sil
  13. Banu ablacım ben ce de çok başarılı hatta ben bayıldım ellerine sağlıkk yine yapmış yapacağını:)) kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  14. banu ablacım uzun zamandır yazamadım.vallahi harikasın çok beğendimmmmm.sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  15. ayy çok beğendimm harika olmuşşş ! :O :)

    YanıtlaSil
  16. gerçekten çok güzel olmuş...ellerine,emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  17. vayy yine neler denemiş bu hatunn.denemiş kelimesi yanlış oldu pardon yapmış!ve de süper olmuş.ahh bana yine ilham verdim haberin ola:)eh eve gidince inşallah.kocaman öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be Alanayım, peçeteyi oymadan yapıştırınca istediğim gibi olmadı, zaten denemeydi ya... Şimdi senin yapacağını bekliyorum, eminim çatlatacaksın beniiii :)

      Sil
  18. güzel fikir özellikle ağız kısmına koyduğun halka çok orjinal olmuş banu ablacm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halka gerçekten güzel durdu değil mi sevgili Atölyem evim, teşekkürler :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)