1 Nisan 2013 Pazartesi

Bugün Bir Nisan...

Evet... Bugün 1 Nisan, ama bizim için özelliği bambaşka...
Çünküüüü bugün anne sultanın doğum günüüüü :)
Dün geceden kutladık, Ertuğrulla Belgin geldiler, Belgin çoook güzel bir pasta yapmış kendi elleriyle.
Anne sultan dinlenme safhasında olduğu  ve misafir beklemediği için gece kıyafetiyle katıldı partiye :)

İşte bugün 79.yaşgünü, 80 yaşına adım attığı gün...
Telefonlar geliyor, abimler geldi gitti, fırsat bulmuşken sizlerle de paylaşmak istedim..
Nice seneler böyle sağlıkla, huzurla birlikte olmayı diledim Rabbimden, mumlarını üflerken anam ne diledi bilemiyorum :)


62 yorum :

  1. sağlıklı,mutlu,nice güzel günler geçirmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. Allah sağlıklı, mutlu, uzun ömürler versin.
    Doğum günün kutlu olsun anne sultan.

    YanıtlaSil
  3. Gözlerim yaşardı sizleri izlerken .Demekki anneciğimle aynı yaştalar o yattıkça Allah sizin annenize çok uzun ömürler versin.Sizleri ayımasın.İnci

    YanıtlaSil
  4. Her anınız dolu dolu geçsin.Ömür boyu birlikte nice sevgi dolu yıllar dilerim Banu ablacığım.

    YanıtlaSil
  5. Teyzeme sağlıklı mutlu yıllar diliyor onu öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sağlıkla, sevdikleriyle upuzun bir ömür diliyorum :) Nice güzel yaşlara...

    YanıtlaSil
  7. Sağlıkla mutlulukla nicelerine. Ellerinden öperim teyzemizin.

    YanıtlaSil
  8. Anne Sultan a maasallah Banucugum... Mutluluk saglik dolu nice yaslar dilerim.
    Cok optum
    Oya

    YanıtlaSil
  9. allah saglıklı nice uzun yıllar daha nasip etsin anne sultana. ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  10. Allah sağlıklı nice mutlu yıllar nasip etsin.

    YanıtlaSil
  11. Anne sultana Allah tan daha nice sağlıklı ve uzun ömürler temenni ediyor ellerinden öpüyorum..:))

    YanıtlaSil
  12. Allah nice yaşlara sağlıkla, sevdikleriyle kavuştursun...fotoğraf da çok güzel:)

    YanıtlaSil
  13. sağlıkla nice yıllar görsün daha inşallah :)

    YanıtlaSil
  14. Anne Sultanın doğum gününü kutlarım umarım daha nice doğum günleri böyle hep birlikte olursunuz

    YanıtlaSil
  15. annenizin doğum gününü kutlar sağlıklı mutlu ve keşkelersiz geçireceğiniz uzun yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  16. Maşallah maşallah! Allah uzun ömürler versin!
    Solmaz teyzeciğimle anacığım hemen hemen aynı yaştalar,Allah başımızdan eksik etmesin,hep sağlıklı hep mutlu olsunlar;hep bizimle olsunlar inşallah!

    YanıtlaSil
  17. nice yıllara sağlıkla ve mutlulukla

    YanıtlaSil
  18. Banu abla,Solmaz teyzeye sağlıklı ,mutlu,huzurlu nice yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  19. Birlikte mutlu ve sağlıklı yıllar geçirmeniz dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  20. Allah sizi birbirinizden ayırmasın nice yıllara Solmaz Anne :)

    YanıtlaSil
  21. Beraberce "dalya" dediğiniz günde de kutlama sırasına girmeye gayret edeceğim - izci sözüdür!

    Nice güzel, sağlık dolu, huzurlu ve keyifli yılları hep birlikte kutlamanız/kutlamamız en samimi dileğimdir.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  22. Anneniz her haliyle şık ve güzel.
    Ailesi ve tüm sevdikleriyle nice sağlıklı ve mutlu yaşları olsun inşallah.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. Allah nice saglikli yillar nasip etsin. Anneniz ne kadar zarif ne kadar hanimefendi. Tam eski istanbul hanimefendileri gibi masallah.. hasta haliyle bile cok guzel.

    YanıtlaSil
  24. Annenize sağlıklı,mutlu,huzurlu nice yaşlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  25. banucum...anne sultani opuyorummmmm
    allah saglikli yillar versin diyorum
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  26. nice sağlıklı yaşlara beraberce ermeniz dileğiyle =) tekrar geçmiş olsun =)

    YanıtlaSil
  27. Maşallah. Allah sağlıklı ömür versin. Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  28. Solmaz ablam ben de annemin yanından dün ayrıldım ve bu gece Elazığ'a indim.Anneciğim çok dili dualı ,Solmaz teyzemin de tatlı dilli dualı olduğuna ve siz evlatlarına çooook dualar ettiğine inanıyorum.1 ocakta 80 yaşına girdi annem ve unutkanlık alzheimr hastası olduğundan" 33 doğumluyum kaç yaşındayım?" diye soruyor sürekli ve her defasında da şaşırıp yaşını çok yaşlı buluyor.
    Şükredin akıl da büyük bir nimet Solmaz teyzemin maşallahı var.Mevlam hayırlı ömürler versin.Tatlı bir yaşlı görmek de çooook güzel inanın.Mevlam elden ayaktan düşürmesin,muhannete muhtaç etmesin kimsecikleri.
    Annem yakın tarihi hatırlamıyor ama anlık muhakemesi çok iyi.Solmaz teyzem benim sağlıklı,mutlu ve huzurlu yıllarda sevdiklerinle yaşa inşallah,tatlım,ballım, güzelim Solmaz teyzeciğim ellerinden öperim,bitanem.

    YanıtlaSil
  29. Sultanuma sağlıklı Banu lu çok çok güzel yıllara.Ellerinden yan aklarından öp benim için ne olur.Çok geç gördüm,kusura nbakma canım hiç bilgisayar başına oturmak istemiyor o yüzden görmedim yoksa telefon açar sesinizi duyardım yarın ararım inşallah.

    YanıtlaSil
  30. Oyyy! Oyyy! Nice mutlu yaşlara! Sağlıkla huzurla! Aklımızdasınız hep! SEVGİLER! ;)

    YanıtlaSil
  31. Anne Sultan'a sağlıklı, mutlu, keyifli ve sevdikleri ile birlikte nice yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  32. Ne mutlu , nice sağlıklı yıllar dilerim. Hep birlikte olun inşallah sevgiler..

    YanıtlaSil
  33. Ne mutlu size...Allah uzun ömürler versin..Nice mutlu senelere...
    Sevgilerimle..........

    YanıtlaSil
  34. Allah nazardan saklasın! daha nice hayırlı, mutlu, uzun ömürler diliyorum annenize. :)Hep birlikte inşaAllah!

    YanıtlaSil
  35. MaşaAllah Rabbim nice yıllarda sağlıkla,huzurla sizlerle olmayı nasip etsin.:)

    YanıtlaSil
  36. MAAŞALLAH Solmaz teyzemize sağlık güzel bir ömür diliyorum. Banucum çok zarif ve fıstık gibi hala (maaşallah) ellerinden öp benim için sevgiler.

    YanıtlaSil
  37. Sağlıklı mutlu nice yaşlar diler annenize..sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Daha nice nice yıllar diliyorum annenize sağlıkla inşallah..

    YanıtlaSil
  39. maşşallah Solmaz teyzeme.Rabbim uzun ve sağlıklı ömürler versin ikinizede.yeni yaşı kutlu olsun.öpüyorum ellerinden..

    YanıtlaSil
  40. Daha nice sağlık ve mutlu yıllar dilerim:))

    YanıtlaSil
  41. Rabbim boll boll sağlıkk ve huzur versinnn inşalllahhhh :)
    Allah nazarlardannn saklasınnn Maşallahh

    YanıtlaSil
  42. Nice sağlıklı yaşlar anne Sultan'a:))))

    YanıtlaSil
  43. Sağlıklı, mutlu nice yaşlar dilerim.
    Bu arada bir de çekilişim var. Sevgilerimle
    http://melikeunverartcraft.blogspot.com/2013/04/cekilis-yapiyorum-beklerim.html

    YanıtlaSil
  44. maşallah anne Sultana,sağlıklı sıhhatli daha nice yıllara inşallah
    ellerinden öperim
    kocaman sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  45. Benim için elini, yanaklarını öp lütfen Banu.
    Sağlıklı nice yaşlar daha...

    YanıtlaSil
  46. Banu'cum,
    İkinizi de öpüyorum..
    Çok çok mutlu olun canım..

    YanıtlaSil
  47. Allah sağlıkla huzurla bir arada güzel yaşlar nasip etsin Solmaz teyzeye... Öpüyorum ellerinden.

    YanıtlaSil
  48. ALLAH nice mutlu yıllar versin kutladığımı iletir misin

    YanıtlaSil
  49. Sağlıklı mutlu güzel yaşlar anne sultana.Ellerinden öpüyorum..

    YanıtlaSil
  50. Tüm sevdikleri ve sevenleri ile daha nice mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  51. Banucum o güzel tatlı,tonton sultanın ellerinden yanaklarından çokkk çokkk öpüyorum uzun sağlıklı ve beraber nice yıllara inş. canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  52. Nice yıllara, sağlıkla inşallah... Anne sultan gece kıyafetiyle bile hoş ve alımlı :)
    Öperim ellerinden...

    YanıtlaSil
  53. Çok çok happy happy birthday'ler olsun...sağlıkla mutlulukla hepberaber inşallah:=)

    YanıtlaSil
  54. sağlıkla geçecek nice yıllar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  55. sağlık , huzur ve mutluluk içinde nice seneler olsun

    YanıtlaSil
  56. Solmaz Teyze'me nice mutlu, sağlıklı yıllar diliyor, ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
  57. Nice saglikli ve mutlu yaşlariniz olsun birlikte.

    YanıtlaSil
  58. Solmaz Teyze'me nice hayırlı yaşlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  59. Anne sultan çok ama çoook mutlu oldu, yorumlarınızı tek tek okudu, hepinize ayrı ayrı sevgilerini gönderdi :)
    Benden de kocamaaaan öpücükleeeer :)

    YanıtlaSil
  60. Nice mutlu yaşlara Solmaz Sultanım, öpüyorum yanaklarından...

    YanıtlaSil
  61. banucam nice sağlıklı huzurlu mutlu yaşlar allah nazarlardan sakınsın solmaz teyzeyi

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)