13 Haziran 2014 Cuma

Ben Bunları Almaz mıyııım :))

Cuma günleri hemen aşağıda pazar kuruluyor, küçük pazar, fazla birşey olmuyor...
Ama benim için eğlence, pazarcıları hep tanıyorum, çok erken inmişsem birlikte kahvaltı bile yapıyoruz :))
Herbir tezgahta sohbet etmeden geçemem, zaten laf atmadan geçirmezler :))
Tabii o arada gözüm tezgahlarda ne var ne yokta :))

Bir tezgahta gene hoşbeş ederken, bir de ne göreyim...

Kumaş kaplı askılar, beşibiyerde :))
-Kaç para bunlar ?
-6 lira ablam :)
-Ay bunları böyle dikmek için çok uğraşıyoruz ya biz :) Kesin Çin malıdır :))
- (etikete bakar) Aynen ablacım :))
Hemen bir takım aldım tabii :))
Desenine baksanıza çok cici değil mi :)
Benim yatak odam da hep güllü ya... :))
Belki benden önce bulup alanlarınız olmuştur, yoksa pazarlarda bakının, başka başka çok cici desenleri var, hatta hediyelik bile olur... da... duymasınlar, sonra "bana ucuz hediye almış" derler :))))
Ay çok sevdim ben bunlarııııı :))


12 yorum :

  1. Çok şıklar, güle güle kullan. Ben de bir yerlerden Amerikan bezi kalplı olanlarından almıştım, üzerini süsledim sadece, çok güzel oldular..Çinlileri de sevmek lazım yaa, onlar da insan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çinlileri sevmez miyim Elifcim, tabii ki seviyorum böyle cicileri yaptıkları için özellikle, ama işçilik çok ucuz, acıyorum o nedenle, o yüzden "kesin Çin malıdır" demiştim...

      Sil
  2. banucum,,,bayiliyorum bu mutlu olma halimize:)))))))'
    en ufak sey bizi mutlu ediyor,,,
    sen kullan once,,,cicilerini askiya as
    opuyorum seni

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi oluyor bu askılar, içi süngerli ya, hiç iz olmuyor kıyafetlerde:)
    Güle güle kullanın;)

    YanıtlaSil
  4. Banu ablacım ben de bunların mor çiçeklisinden aldım kızıma, çok ciciler.. güle güle kullan sen de :)
    Blogumda el emeğim çilek kızımı hediye ediyorum beklerim seni de, sevgilerimle,Demet...

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın çok güzeller

    YanıtlaSil
  6. Yahu ben hiç bulamıom böyle şeyler ablam :)
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Alsan değil almazsan şaşardım:))) iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  8. selamlar..
    bloğunuza anlatımınızı çok sevdim çok sıcak samimi buldum sizi izlemeye aldım
    yeni blog sahibiyim destek olursanız sevinirim
    sevgiler
    leylacayasam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Bu askılara ben de bayılıyorum, çok da uygunmuş fiyatları, güzellikle kullan Banucam:)
    Bu arada pazarlar bazen alış-veriş için değil de eğlence için de güzeldir, gözleme çay da alacaksın orada vakit geçer valla;) öptüm çok:..

    YanıtlaSil
  10. Fiyatları ne kadar uygunmuş yaaa :)) Tek kelime bayıldım çok şirinlermiş :) Tam benlik güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  11. Ayy çok güzeller :)) Ben de yapmıştım evde böyle ama eski askılardı bizdekiler. Hani demir olanlardan. Ben de onların çevresini renkli iplerle örmüştüm :) Bunlar da çok yumuşak duruyor. Fiyatı da iyiymiş ya :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)