17 Haziran 2014 Salı

Dayanamadıklarımdan.... :)

Dayanamadım...
Gene dayanamadım ve indirimlilerinden 28 tane sipariş verdim :)
9 ay taksitli ya, iyi geliyor...
Kitap tabii.... kitapppp... :))

Bir kısmı geldi bugün, tedarik ettikçe gönderiyorlar Hepsi burada com dan...
Ne güzeller değil miiii :) Tek tek kokladım, sevdim, fihristime kaydettim :)
Bugün sabahtan Sevil'le birlikte İzmit Outlet'e gittik, şişmanladım ya, kotlarıma sığamıyorum :))
Maviden ikisi 120 liraya istediğim klasik kotlardan buldum aldım, diğer yerleri de dolaşırken öğlene doğru bir sıcak bastı kiiii, öfffff...
Önce benim kargo adresim fırına uğrayıp bu kitapları aldım, sonra biraz yukarıya Sevil'i bırakıp tepeye eve çıktım, ohhh seriiin serin bizim bahçe :)

Şimdi kitaplarımı yatak odamdaki okunacak kitaplar raflarına sığdırmaya çalışacağım, orada halen okunacak 68 kitap var ama.... olsun :))))


29 yorum :

  1. Sizdeki bu kitap aşkını inanın çok kıskanıyorum. Sağlıkla, huzurla hepsini okuyun inşALLAH :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kıskançlıklar iyidir Aytencim, ben de arkadaşların okuduklarını gördükçe kıskanıyorum, alınacaklar listem uzadıkça uzuyor :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yarıyor Nurtencim, yan gelip yatıp kitap okudukça kilo olarak ekleniyor bana :)))

      Sil
  3. Bir imrendim ki sorma. Dur ben de biraz kitap alayım Ayfer Tunç özellikle :) Keyifli keyifli okumalar sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nelere imreniyoruz görüyor musun Ülkercim :))) Al valla, nasıl olsa okunur :))

      Sil
  4. Keyifle okumalar sana, sen aldıkça benimmiş gibi mutlu oluyorum vallahi :)
    Solmaz Teyzeme selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları görmek bile mutluluk veriyor değil mi Mihricanım, biz de öptük seniii :)

      Sil
  5. Dünya ağrısı biraz zorlayacak. Önce ona dalın derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde Ayşe Kulin var ya Çiğdemcim, bu kitabın devamı iki kitabı var sırada, sonrasına bakacaaazzz :)))

      Sil
  6. Yaaaa o kadar imrendim ki size.... Tam da yapmak istediğim bu, olmak istediğim yer burası işte :D Atsınlar beni kütüphaneye bir ekmek bir de su versinler aylarca kalabilirim içeride :D Bu arada Debbie Macomber çok iyi bir yazardır güzel seçim :) Diğerlerini okumadım ama Menekşe kokulu hikayeler en çok okumak istediğim kitap ilk fırsatta :) Size keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap düşkünlerinin ortak hayali bu Hanım Kızcım :)) Debbienin kitapları biz hobicilere çok yakın geldiğinden tüm serileri ve tek kitaplarını çoğumuz okuduk :) Menekşe kokulu hikayelerin de serisi var, daha gelmedi o siparişlerim Papatya kokulu ve Gül kokulu olanları...

      Sil
  7. Fihristiniz varmış ya, sormamda sakınca yoksa, kaç kitabınız var?
    Cidden merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunacakları sayıyorum da, okuduklarımı hiç saymadım ki Beyzacım, ne desem yalan olur şimdi, şöyle söylesem, 6 metrekarelik bir duvardaki raflar dolu, cep boylar ise çekmecelerden yaptığım iki rafta, sayının ne önemi var ki, mühim olan okumak :) Bir zamanlar bir yayınevi-kitabevinin yöneticiliğini yapıyordum, o zamanlar bir odanın 4 duvarını kitaplık yapmıştım, en sevdiğim odaydı, ama taşınma sırasında çok zorluk çekince imzalıllar haricinde sahaf arkadaşıma sattım hepsini, şimdi şimdi gene birikmeye başladı, sadece ve sadece kitap konusunda çok bencilim maalesef, vermeye kıyamıyorum :) Fihristi aynı kitaptan tekrar almayayım diye tutuyorum, adını unutabiliyorum kitabın :))

      Sil
    2. Harikasınız:) Şimdi matematiksel hesaplara girip hiiiç hesaplamayayım tahmini kitap sayısını ben, işin büyüsü, güzelliği bozulmasın:) Her tür okur musunuz peki Banu Abla( samimiyetinize sığınarak "abla" deme cesaretini buluyorum kendimde:) Ben seviyorum okuyan insanlarla muhabbet etmeyi de:))

      Sil
    3. Bana "hanım"dışında ne derseniz deyin Beyzacım :))
      Her tür okurum evet.... ama çok fazla tasvir olan, hareketsiz kitaplar biraz sıkar beni, bazen atlaya atlaya giderim o nedenle :))

      Sil
  8. çok güzel kitaplar :))) idolumsünüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Hobimanikcim... aman benim gibi olma... her konuda açgözlü olmak hiç iyi değil... :(( ....:))))

      Sil
  9. Bayağı çok kitap olmuş ..
    Harikasınız.
    Kitap insanı bilmediği dünyalara götürür. Ben şu ara pek fırsatını bulamasam da okumayı seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okumak zamandan feragat istiyor sevgili Dilekçe, kendini vermek gerekiyor... Elbet onun da zamanı gelecektir :)

      Sil
  10. Amaaaan... nazar değmesin, hiç kesinti yapmadı manyak modemim, yanıtları tamamladım :))))

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bişey okuyabilmek.
    alıyorum ve okuyamıyorum, sonra hevesim kaçıyo, okuyamadan kalıyo kitaplarım :(
    inşallah bu yaz okuyabileceğim..

    YanıtlaSil
  12. Ooohh, gölgeliklere uzanır uzanır okursun..Sıcaklarda el işi bile olmuyor, insanın kolları vücuduna yapışıyor yahu oturduğu yerde...

    YanıtlaSil
  13. sende benim gibi okumasamda dursun arada koklıyım. okşıyım bi ara okurum :)

    YanıtlaSil
  14. Rüzgarın yapraklardaki hışır hışır sesleri arasında ne okunur bu kitaplar ! Sefan olsun Banu'cuğum.

    YanıtlaSil
  15. Ortak kitaplarımız çok. Kitap okumak nefes almaktır.
    Keyifli okumalar, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Okunmuş kitapları muhafaza etmek sıkıntı oluyor bu yüDn geçen hafta 50 kitabımı sattım tanesi 5 liradan :/

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)