20 Haziran 2014 Cuma

Blogumu Boşladım Sanmayııın :)

İki gündür yayın yapmamışım ya, ondan dedim :)
Yeni bir elişi yapamadım, (son) sipariş şile bezi işleme dışında başka şey yapmaya fırsat bulamıyorum bu aralar. Bahçe temizleniyor, ona refakat ediyorum, ev işleri biraz fazlaydı, falan filan bahaneler işte :))

Dün accayip gökgürültülü sağanak vardı, bugün daha hafifi gelip gelip gidiyor, hava serin...
Yağmur sonrası toprağın kokusu, yıkanmış doğanın parlaklığı....

Hava yağışlı olunca bahçe işleri kaldı tabii, böylece verandada oturmaya fırsat buldum, anamla beraberken elimde elişim, yalnızken kitabım :)
hesap işi
Ayşe Kulin'in "Gizli Anların Yolcusu" ve devamı olan "Bora'nın Kitabı"nı bitirdim bu arada, Ayşe Kulin'i okumayı seviyorum, akıcı, hareketli oluyor... Bu ikilisinin konusu diğer yazdıklarından değişik, dile getirilmeyen tabulardan birini tüm açıklığıyla anlatmış, eşcinsel ilişki...

O arada annemin yakası geniş gelen bluzunu hallettim, yakayı kesip çıkardım, dikerek topladım, tığ ile makina yününden şerit ördürdüm anama, onu dikeceğim biye gibi :)
Akşam yağmura fırtına da katılınca elektrikler gitti :(
Tüplü lambanın da gömleği su koyverince kitap okuma hayalim suya düştü, muma kaldım.
Muma kalınca hobi odamda eski modellere göz atayım dedim, aralarından taaa 1972 de aldığım büyük boy iki kartpostal çıktı, ayyy... bi sevindirik oldum kiii, gidiverdim o günlere biranda :)
Hatırlayanınız var mı bunları :)

Bugün sabahtan, yeni aldığım kotlarımın paçalarını bastırdım, hiç de sevmem bu işi ama boy fukarası olunca mecbur kıvırıyoruz :))
Benden bugünlük bukadar, bu haftayı da böylece bitirdik, güzel bir haftasonu diliyorum hepiciğinize :))


7 yorum :

  1. O fırtınada siz aklıma geldiniz. Dağ başında fırtınanın etkisi daha çok olur gibi geldi...
    Tığ şeritle yaka kapamaca aklımda olsun...
    O kartpostallardan bende de var bir kutu ama resimlerini çekip yayınlamaya üşeniyorum. Tatil olupta boş kalırsam belki yaparım. Banucum maşallah nakışın ince ince, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. banucummmmmmm
    ozledim seni...
    hava buralardada yagisli..
    anladim sapancada niye bu kadar sera var diye:)
    her sey gonlunce olsun...annecigine selamlarimi soyle,,,lutfen

    YanıtlaSil
  3. ablacığım ....kolay gelsin işlemen ne güzel olmuş .her yerde yağış fırtına hortum...allah yardımcımız olsun.solmaz teyzemle beraber allaha emanet olun.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah size Banu Abla, ne kadar hızlı yaşıyorsunuz hayatı:)

    YanıtlaSil
  5. hatırladım , ben de sürekli o kızlar gibi koca gözlü, çilli ve kahküllü kızlar çizerdim defterlerime, bulman çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Ahh banucum, senin yaptıklarını böyle okudukça kendimi çok tembel olarak gördüm. Bu aralar biraz telaşlı ve sıkıntıliyim. Galiba ondan, neyse bu güzel sayfayı kendi ruh halimle bunaltmayayim. Yağmurlu havada varandada el işi yapmak ne guzel olurdu....Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir blog yeni fark ettim. Takipteyim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)