2 Haziran 2014 Pazartesi

Biri Bitince Öbürü Başlar :))

Bu biten...
Fatih Murat Arsal hakkında bir röportaj okumuştum, o zaman kitaplarını merak etmiştim...
"Nefretten Sonra" kalın bir kitap olmasına rağmen hafif bir dille ve hareketli bir anlatımla yazıldığı için sıkılmadan okudum. Ama ne yalan söyliyeyim, daha değişik bekliyordum, yani böyle dolu dolu bir aşk romanı değil de, macera tarafı ağır basan birşey bekliyordum bu yazardan :)) Sonraki kitabı "Yalnız Gözlerin İçin" de sırada...

Hal böyle olunca, araya gerilimli bir kitap sokmam gerek ya... Bir Lisa Gardner aldım elime, "Kızım İçin Son Defa"...
Pazar gününün soğuk, yağmurlu, kasvetli havasında koltuğa gömülüp elektrikli soba karşısında mayışmak iyi geldi, hem kendime hem de Bıdık için... :))




6 yorum :

  1. Ne kadar çok kitabiniz var.Keşke ben de bu kadar okuyabilsem...:))

    YanıtlaSil
  2. Kızım için son defa güzel bir kitap umarım beğenirisniz.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ah keşke yakın otursak kitapliginizdaki bütün kitaplara dokunup koklayıp okumak isterdim.

    YanıtlaSil
  4. Kitap okumak ne zevklidir:)) Blogunuzu izlemeye aldım. Bende pastalarımla sizi beklerim:)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Banucum zevkli okuma saatleri canım :)

    YanıtlaSil
  6. Kitaplar apayrı bir dünya değil mi :) Ve aynı zevklerde buluşmak :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)