21 Haziran 2014 Cumartesi

Enginde Yavaş Yavaş....

Enginde yavaş yavaş
Günün minesi soldu
Derdim bana arkadaş
Bugün de akşam oldu
Gölgeler indi suya
Kuşlar vardı uykuya
Gurbeti duya duya
Bugün de akşam oldu
Su uyur fısıldaşır
Gider yâre ulaşır
Yolcu yolda yaraşır
Bugün de akşam oldu
 
Beste: Sâdettin Kaynak
Güfte: Vecdi Bingöl
Makâm: Hicâz
Usûl: Sofyan
Form: Şarkı

Sizde nasıl bir duygu uyandırır bilemiyorum ama, gün batımı bana hüzün verir nedensiz... 
Hele dün akşam öylesine güzel renklerdeydi ki, gördüğümü tam olarak yansıtamadığıma çok hayıflandım :(




14 yorum :

  1. Beklerim her gün bu sâhillerde mahzûn böyle ben
    Gün batar kuşlar döner dönmez bu yoldan beklenen
    En nihâyet anladım yokmuş gören hattâ bilen
    Gün batar kuşlar döner; dönmez bu yoldan beklenen

    Beste: İsmail Hakkı Nebiloğlu
    Güfte: Rahmi Duman
    Makâm: Hüzzâm

    bu da benden olsun :)

    YanıtlaSil
  2. renkler muhteşem , şanslısınız, özel bir zamana tanıklık etmişsiniz, paylaştığınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Eşsiz bir gün batımı. Genelde bu renkler sonbaharda oluşuyor; ne güzel denk gelmiş böyle yaz ortasında... Manzara da eşsiz - kıskanmamak elde değil.

    YanıtlaSil
  4. Güneş her akşam batıyor, o güzellikleri görecek gözler lazım.

    YanıtlaSil
  5. kelimenin tam manasıyla harika bir manzara...(gün batımı bana karışık duygular verir: huzur hüzün karışımı birşeyler işte) çok şanslısınız ve paylaştığınız için biz de şanslıyız :) iyi ki varsınız:)

    YanıtlaSil
  6. banu ablacığım..iyiki varsınız. bu güzellikleri bizde görüyoruz. sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  7. şarkıyı çık severim görüntülere başka şarkı olmazdı zaten.harikasın

    YanıtlaSil
  8. GÜZEL GÖREN GÖZLERİN DERT GÖRMESİN

    YanıtlaSil
  9. Bu şarkıyı severim..Manzara harika,manzarayı çeken de harika ;)
    Öpüyorum seni♥

    YanıtlaSil
  10. banu ablacığım hayırlı ramazanlar.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  12. Şarkı dilime dolandı bile, bir akşam atlayıp geleceğim haberin olsun:-)

    Bi uğrasana bana, bak neler getirdim tatilden:-)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)