5 Haziran 2014 Perşembe

Kamuflaj...


Patates soğanlarım arka verandada 2011 başlarında dikip aplike yaptığım çuvallarında uslu uslu duruyorlardı...

2-3 ay önce patateslerin eksildiğini, arkaya düşen birinde de büyükçe diş izleri görünce gelincik dadandığına karar verip mecburen içeriye aldık...

İçeriye aldık ta... Minicik mutfakta cici çuvallarıyla koyacak yer yok :(  Bodrumdaki tel kat kat sebzelik geldi aklıma, onu çıkardık, yerleştirdik...
Ama... tel tel...raf raf.... cık... güzel görünmüyor...
Hemen beyaz kumaştan üstten lastikli, önden açık bir elbise dikiverdim, ön ve eteklerine de mutfak raflarında kullandığım fırfırlı fistodan geçirince, oldu işteeee :))




16 yorum :

  1. çözüm demek sen demek ablam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bedava ve uydurma çözüm bulmakta üzerime yoktur Nilgüncüm :)))))

      Sil
  2. vay vay kafa çalışıyor maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür şimdilik kafam çalışıyor sevgili Hayatım Kitap :)))))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sağol Gülsümümmmmm, bir daha bu kadarla geçiştirme, sataşmanı özlediiim :)))))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Bu budur da Havvacım, kendime de birşeyler diksem iyi olacak :))))

      Sil
  5. Ne yani ,şimdi gelincikler aç mı kalacak? Ben fısıldayayım kulaklarına bak gör :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa Colettem, azıcık uğraşıp tarladan yürütsünler, hazıra konmasınlar yani, ben para verip aldım yani :))))

      Sil
  6. Fikir şahane. O karşıda gördüğüm duvara da asabilirsiniz çuvalları üst üste koyarak. Buradan bakınca olur gibi geldi ama geneli siz daha iyi bilirsiniz. Colette'e katılıyorum yazık olmuş gelinciklere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası düz duvar değil Juliette cim, ortadan çıkıntı var, kiriş orası T şeklinde yani :)
      Gelincikler aç kalmaz burada merak etmeyin, tarlalar patates dolu, hazıra konmayıversinler, bedava olanı alsınlar yani :)

      Sil
  7. ablacığım ....ellerine sağlık...emel.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)