11 Haziran 2014 Çarşamba

Delidir Ne Yapsa Yeridir... Mi... :))

Solmaz hanım öğlen uykusundan kalkar, koltuğuna oturur, örgüsünü eline alır... ki.... Gözüne birşeyler ilişir...
Onlar da ne ööööyleeee ... ?????
Dur dur dur bakiiiimmmm !!!!!!
Ayyyyy.... Doğru mu görüyoruuuum... !!!!
"Banuuuuuuuuu......" ( Banu ön bahçededir o anda ve kıs kıs gülmektedir :))))))))
"Kızım sen deli misin... Başka yapacak şey bulamadın mııı, dışarıdakiler yetmiyormuş gibi... "


Elimde siyah yapışkanlı kağıdım olmadığından keçe ile yaptım, uhu ile yapıştırdım :)
Yapmak isteyen olursa diye resmi de paylaşayım dedim ama kaydetmemişim kiii :(
Yaaa... Ben bunları nereden bulmuştum kiii :((
Google da aradım orada da bulamadım, gerçi değişikleri var ama :((
Genelde ekran üzerine kağıt koyarak çizerim böyle şeyleri istediğim kadar büyüterek...
Herhalde pinterest te rastladım, hay Allahhh... :(
Bulursam gene paylaşırım olur muuuu :)




15 yorum :

  1. Hahahaha supersiniz

    YanıtlaSil
  2. wooow süpersin banuşcuğum. çok beğendim tam benlik.
    öptüm seni kocaman

    YanıtlaSil
  3. benden de kocaman bir tebessüm :))))

    YanıtlaSil
  4. hayranım sana ve enerjine. Süpersin vallahi çok öpüyorum seni ve annemin (dedim diye kızma sakın) ellerini, ikinizide seviyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ay çok tatlılar. İlk anda gerçek gibi duruyor. :)))))

    YanıtlaSil
  6. oyyyyy canlısını sevmem ama keçeler pek şeker olmuşlarrrrr.banucam ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Mayyaksın sen, mayyak.. Canlısını göre göre sonunda gölgesini mi yaptın? Ay pek bi güzel ya.. Ben de mi yapsam acaba dedim, sonra vazgeçtim. Bana canlıları yeter.

    YanıtlaSil
  8. Banu hanım çok güzel olmuş ama şöyle en köşeciğine bir delik fareciklerin kapısı gibi (tabi yine keçeden) yapsaydınız komposizyon tam olurmuş gibime geldi. Elinize fikrinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Ayy bende Solmaz anne gibi görünce bunlarda neee dedim. Benlik değil doğrusu. Çiçeği kelebeği serçeyi tercih ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. solmaz teyzem haklı tek fobim diyebilirim hiiç sevmem ama emeğine sağlık banu ablacım :))

    YanıtlaSil
  11. çok cici olmuş bayıldım ama ben yapsam annişim bayılır heralde:)

    YanıtlaSil
  12. İlahi Banu ablacım, Solmaz teyzem haklı. Başka şey mi kalmadı da fahrettin beyleri dolaba yapıştırdın?:)))))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)