3 Haziran 2014 Salı

Çekme-Sarma... Her neyse Ajur İşi... :))

Tam adını bilmiyorum işte :)
Resmine bakarak ilk denediğimde brit örer gibi düğümleyerek yapmıştım :))
Sonra Emine geldiğinde kursta işlediği örtüde gördüm, nasıl yapıldığını gösteriverdi, meğer pek kolaymış :)
Bir sağdan bat ortadan çık, bir soldan bat ortadan çık... Bir sağdan bat ortadan çık, bir soldan bat ortadan çık... Böyle dolduruyormuşsun işte :))
Başlangıç (6) ve bitişlerini (3) kendim ayarladım
Doğru mu Ustalaaar :)
( Sararken boşluklar olmuş, sakın görmeyin e mi :))))


14 yorum :

  1. Ablacım ellerine sağlık.
    Eskiden ablam ve annem çok yapardı. Hala vardır bende de bu tarz örtüler...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş, çok güzel. her şeyin bir kolayı var, öğretmeniz çok iyi oldu. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Çok öğretici olmuş, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sabrına hayranım... Helal olsun sana cancağızım.

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık, sonucu (bitmiş halini) merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık.Bloğunuzu gezdim çok beğendim,takibe aldım :) Bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  7. Asil bitmis halini ben daha cok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Banucuğum valla olmuş bile hem bir daha ki sefere o senin gözüne batan seyrekliklerden eser kalmaz .. bana da dönem dönem farklı işleri denemek, yapmak krizi gelince hemen yaratır yaparım.. galiba genlerimizde var bu tür şeyler.. kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Çılgınca bişey bu ama yaaa :)
    Sabrın en üst noktası zannımca gözünün nuruna sağlık ablacım

    YanıtlaSil
  10. Sabır işi diyeceğim ama sizin maşallahınız var bu konuda :) Çok güzel oluyor, elinize kolunuza sağlık, bitmişini de görelim :)

    YanıtlaSil
  11. ellerine emeğine sağlık banu ablam.çok şık bir el işi olacağa benzer..kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Banu abla accik ucundan gostersen yine :)))?

    YanıtlaSil
  13. sabırlar ve kolay gelsin göznuru bol emek eşittir Banuca :))
    kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Hmmm... Demek olmuş gibi kızlaaar :) Aynen devam o halde :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)