6 Şubat 2011 Pazar

Baskın Var :))

Öğlen baskına uğradım:)) Yeğenim Ece, babasını kandırmış, yüzme kulübünden en samimi arkadaşı Yaren ile antremandan sonra baskın yaptılar:)) Yol açık ama, yoldan evin kapısına kadar diz boyu kar hala duruyor, bata çıka geldiler... Kara hasret kalmışlar, attılar kendilerini bahçede karlar içine, bir geldiler ikiside sırılsıklam, benim pantolonlar, çoraplar yardımlarına koştu:))
Bol bol resim de çektiler, sizlerle paylaşayım dedim, bugün elişi paylaşamıyorum, sabahtan sadece annemin iki eteğini biraz daralttım, onları da bitiremedim zaten:)
Esmer olan benim Ece 11 yaşında, diğeri Yaren 12 yaşında...







20 yorum :

  1. Baskın var diye okuyunca birden korktum:)Aman böyle olsun baskın,böylesine can kurban...Ne güzel,hala kar var oralarda,bembeyaz.Bizimkiler su olup toprağa karışalı çok oldu:(

    YanıtlaSil
  2. Ne tatlı gençler bunlar,cıvıl cıvıl maşallah...Baskına gelmekle de çok iyi yapmışlar,çok mutlu görünüyorlar.Ben de sana baskın yapsam, karla oynasam ,canım çekti şimdi.Sevgiler,neşeli,sağlıklı günler Banu...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bi ziyaret. ben bu kis kara doydum. simdi hevesle yazi bekliyorum.
    bu arada mayista TÜRKIYEdeyim.

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
  4. Gençlerle gençleşiyoruz değil mi? Onları mutlu etmek ne zevkli oluyor. Arkalarındaki manzara da nefis:)

    YanıtlaSil
  5. çok şekerler MAŞALLAH canlarım harika bir gün geçirmişler ne güzel.

    YanıtlaSil
  6. Kara hasret kalan bir onlar değil biz doğuda olmamıza rağmen halen kar yağmadı. Çocuklarda tam mutlu bir gün yaşamışlar.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel şu gençlik, nasıl da cıvıl cıvıllar, enerji vermeye gelmişler baskın denmez ona arkadaşım. Ay biz de kaçacağız herhalde bir gün bi damla kar yok, bir de hava günlük güneşlik üstüne üstlük

    YanıtlaSil
  8. Ne tatlılar...
    ne çok şey hatırlattılar..

    YanıtlaSil
  9. Ne güzeldir o yaşta arkadaşlık, ne eşsiz, hayatının hiçbir döneminde bu kadar katıksız, bu kadar canciğer arkadaş olunmuyor, öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  10. NE TATLILAR ENERJİ VERİYORLAR RESİMLER ÇOK GÜZEL İZ NEREDEYSE KAR UNUTTUK

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar çok kar öyle. Bize burdan güzel ama sana zordur sanırım. Baskınsa çok şekermiş. Enerjileriyle gelmişlerdir eminim

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Banuca; görüntüler harika.
    Çok keyifliler her zaman mutlu ve neşeli olsunlar inşallah.

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  13. aah gençlik ahhh,onlar gibi olmak için neler vermezdim,manzaralar da cimcimeler de şahane :)

    YanıtlaSil
  14. onların yerinde o karlarda yuvarlanmak çokk hoş olurdu:))

    YanıtlaSil
  15. Çok güzeller maşallah...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. mutlulukları yüzlerinden okunuyor:)))

    YanıtlaSil
  17. Merhaba; kızların mutluluğu yüzlerinde görülüyor ne iyi etmişler:)) sizi yeni acemi bloğuma ekledim paylaşımlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Peri masalım, Ada-Deniz, kar hala erimedi, yollarda yok ama yoldan evin kapısına bayağı zor geliniyor hala:)
    Colettecim, baskınlara açığım, buyur gel:)
    Elicim, zaman çabuk geçsin senin için:)
    Nedretim, Fiammam, Tülinim, çocukların enerjileri beni yoruyor doğrusu:)
    Örgü Çantam, Gönülcüm, İnci çiçeği, Şanslı, Cep Aynası, Ayşecim, doyamadılar, gitmek istemediler garibimler, ama güneş batınca yollarda yer yer buzlanma olabileceğinden gitmek zorunda kaldılar:(
    Marifet23, aşağılarda da kar yok, burası oldukça yüksek ya, kar bol burada:)
    Bilgenin annesi, Belgincim, Miniğim, umarım arkadaşlıkları devam eder:)

    YanıtlaSil
  19. yahu bunlar genç kız. 11 -12 yaş gibi değiller hiç. maşallah.

    YanıtlaSil
  20. Çook tatlılar maşallah ikisine de :) Nasıl çıkarmışlar karın tadını :) onların yerinde olmak isterdim :}

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)