21 Şubat 2011 Pazartesi

Bugün yeni fikir, yeni iş YOK :)

Maalesef, bu yazımda yeni birşeyler yok sizler için, çünküüüü bugün şehire indim:)

Nihayet arabayı çıkartabildim, aslında dün öğleden sonra başlayan kar tutacak diye de korktum doğrusu...
Çünküü inmek zorundaydım bugün.
Çünküüüü, annemin diş protezi çatlamış, onu yaptırmam gerekiyordu.
Çünküüüü, Bıdığın cici maması bitmişti, günlerdir leblebiyle kandırıyordum, sabah öğle akşam tepinerek cici mamasının yerini gösterir vereyim diye, cici mamasıda hani şu çubuk şeklinde sarmal ikili, veya yassı mamalar var ya, onları ufak parçalara bölüyorum, şeker gibi arada bir istiyor:)

Hazır çıkmışken büyük alışveriş merkezine gittim önce, 2.90 fiyatlı promosyon cep romanlarını görünce saldırdım, 12 tanecik aldım gene:) 5.50 lik olanlara göz ucuyla bakıp kendimi uzaklaştırdım:))

Neyse işte, annemin protezini tamire verdim, onu vermişken benim dişlerin de revizyona girmesi gerekiyordu, doktordan fikir ve de fiyat aldım...
Sonuç : Artık protez zamanım gelmiş, üst tamamen, alt yarım protez, 11 tane diş çekilecek, sosyal güvenlik kurumumuz ödemiyor, devlet hastanesine güvenemem, netice 2.500 liracık kadar tutacak, mecbur yaptıracağım:(

Ama Ekim de filan başlarım, beni dişsiz görmesin kimse, kışın fazla gelen giden olmaz diye:))
Yani artık yaşlandık mı demek oldu bu, takma dişler filan:))
Ay ben hiç öyle hissetmiyorum:))

Offf, araba kullanmayı, şehir kalabalığını hiç sevmiyorum, çok yoruldum, yarın tekrar inip annemin protezini alacağım, mecbur kalmadıkça çıkmayacağıııım:)



22 yorum :

  1. gemiş olsun ablam diş zor iş valla bugün bende çarşıdaydım akşam zor geldim çocuklarla:)benim protezi hastane de yaptırabiliyorum ama sen neden yaptıramıyorsun,hatta perşembe alt kısım için gidicem:((ay bunun yaşla alakası yok ablam ya daha 35 olmadım üst bitti alta geçtim:)bence de mecbur olmadıkça şehire inmemek lazım ayrıca alıştım bende burda:))

    YanıtlaSil
  2. Ahh Banucam şaşırdım kaldım yazdıklarına, dişcin tanıdık mı bilmiyorum ama başka bir yere daha göster. eğer kurtarılabilecek bir tek diş varsa bence bütün damak yaptırma daha, 11 tane diş çekmek ne demek? Dişi çekmek yerine sinirini alıp dolgu yaptıklarında 7sene kullanabiliyorsun en az. Devlet hastaneleri de artık daha iyi bu konu da,en azından lutfen ikinci bir görüş al lutfen.
    Bende bugün bütün gün dışardaydım evim evim diye inleye inleye döndüm:)

    YanıtlaSil
  3. islerinde kolaylik diliyorum.
    burda kar kalmadi ama buz gibi soguk var. pazar günü bitpazarina gittik, dondum ama yine de dolasip birseyler aldim. ilk firsatta eklerim bloguma.

    sevgilerimle eli

    YanıtlaSil
  4. Fiammacım, sağlam dişimi çektirecek göz var mı bende? Üstteki bütün dişlerim kaplama, köprü filan, hepsi kesilmiş, siniri alınmış, artık dökülmekte, altta önler sağlamca o nedenle yarım protez, sen merak etme şekercim, ben işimi bilirim:))

    YanıtlaSil
  5. Waterlilym, bakalım, daha kesin karar vermedim nereye yaptıracağıma, ama yaptırmam şart oldu:)

    Elicim, bit pazarı ha, bayılırım, hele oradakilerde neler bulunuyor neler, ben bir sürü eşya almıştım:)) Merak ettim aldıklarını, çabuk göster:)

    YanıtlaSil
  6. banucuğum öyle yaşlandık mı ne falan deme bak ben 64 oldum.hala koşturmaya devam yeter ki allah sağlık versin.seni çokkk öptüm.

    YanıtlaSil
  7. Banu ablacım bi diş için yaşlandık diyosan gerisi ne yapsın. Sen -maşallah- bu enerjiyle 20likleri sallar 30lukları vurursun duvara.:)) dediğin bi diş olsun be yaa..:)

    YanıtlaSil
  8. uygarlığa,trafiğe, gürültüye hoşgeldin.
    hareketli ninecik pek hoş lakin sen tabiiki yaşlı değilsin, zinde görüyorum resimlerinde,takma diş artık herkeste var,yaşlılık ölçüsü olmaktan çıktı.
    orjinal fikirlerini bekliyoruz her daim. tabii okumaktan fırsatın olursa :)

    YanıtlaSil
  9. Tı, dişten yaşlılık olmaz. Ne gençler var dişsiz. Daha başka belirtiler var ama yazamam şimdi buraya:)))
    Nereye diş yaptırılacağı problem gerçekten. Son anda para pul unutuluyor, güven istiyor insan. İyi ellere düşersin inşallah. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Yaşlılık filsn neler duyuyorum sizden. Sizin bu konuda endişelenmenize gerek yok. Bu kadar faal birisi kolay yaşlanmaz. Diş konusu zor bir durum gerçekten. Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  11. 11 dişi birden çektirme fikrini bir başka doktora gidip bir daha düşünün derim. Ama şu yaşlı kadın figürüne bayıldım :) Kocaman sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Süpersin canım, Allah sağlık ve mutluluk versin:)

    YanıtlaSil
  13. Daha ne olsun bir dolu iş yapmışsın ya işte.Banucuğum çarpı işini sana en kısa zamanda yollayabilmek için bu sabah eşime verdim,iş yerinde scan edecek,(evde tarayıcımız yok)istersen post olarak yayınlarım istersen sana özelden atarım.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. Bence hemen başla tedavine canım.Araştırmanı yap ama kararını ver.
    Bahara kadar biter zaten.Yazın rahat edersin.
    Sağlıklı bir ağız gibisi yok.

    YanıtlaSil
  15. Oooo maşalah senin işin çokmuş. Ama ben cep romanlarını merak ettim. Bir ara fotograflasan da merakımı gidersen

    YanıtlaSil
  16. Aksungurum, Birdycim, Nevalcim, Nedretim, Dshandmade, sene itibarı ile yaş aldık demek istiyorum, yoksa ben hiç öyle hissetmiyorum, hernekadar bazı parçalarım revizyon istiyorsa da.... :))
    Fundacım, fazla açıklamayınca anlaşılamadım, 11 tane sağlam diş çekilmeyecek, eskiden kesilmiş, tedavi görmüş, kaplanmış filan olan dişler var, üstleri açılınca kesin dökülecek, onlar çekilecek, hepsi birden değil tabii ki, ara verilerek:))
    Fadişcim, bir de ben süper hissedebilsem:))
    Colettecim, çok teşekkür ederim, acelesi yoktu hani, benim açgözlülüğüm işte:))
    Tülinim, yok bahara yetişmez, çekimler ara ara yapılacak, yaralar düzelmeden protez takmıyorlar, onun için eylül-ekim gibi başlarım, kimse beni dişsiz görmesin:))
    Selmacım, cep romanlar dediğim küçük boy romanlar, daha önce yayınlamıştım http://banucabirseyler.blogspot.com/2010/06/kararms-durumdaym.html, üşenirim şimdi onları indirip tekrar çekmeye:))

    YanıtlaSil
  17. Banucam sen anca yaş alırsın,aslaaaa yaşlanmazsınnnn..
    çokkk öpüyorum seniii.. ;)

    YanıtlaSil
  18. Ay ne olur yaşlanıyoruz falan demeyin dişlerimi değiştiriyorum kendimi gençleştiriyorum falan diye düşünün üreten insan yaşlanmaz Hanımlar Hepinize sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Diş hakkında söyledikleriniz 'yaşlandık' hayır hiç alakası yok daha kaç yaşındayızki olsa olsa iyi beslememişizdir. Bit pazarına bende bayılırım eski eşyaları çok sevdiğim için olsa gerek.

    YanıtlaSil
  20. AY SEN BANA NİNE Mİ DEDİN,TAKMA DİŞLERİM VAR DİYE.AMAN BANUCUĞUM ÜST TAKMAK KOLAYDA ALT ÇOKZOR KALANLARA İYİ BAK.İPLANT KABUL ETMEDİ BÜNYEM ZOR KULLANIYORUM .SEVGİLER NİNECİĞİM

    YanıtlaSil
  21. sende bu güzel yürek varken yaşlanmazsın banu ablam,öptümmmm :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)