25 Şubat 2011 Cuma

Bardak Altlıkları

Bardak altlıklarım var birkaç çeşit, tığ işi, strafordan geridönüşüm ama nedense hep kullanmayı unuturum:))
Kumaştan kırkyama tekniği ile yapılmışı çıktı karşıma, kırkyama tekniği, ama çok uğraştıran cinsten değilmiş, onun için hoşuma gitti...

Parçalar katlanıp yerleştiriliyor, sadece etrafından makina çekilip çeviriliyor...
Tüm bunlar detayları ile linkte gösterilmiş...
Güzel ve pratik....
Bir de bunun üçgen parçalısını yapmış bayan Pat, bunlarda pratik ve güzel...

Detayları linkte ....


10 yorum :

  1. Ben de hep unuturum bardak altlığını kullanmayı, ama farklı bir işlev gördürdüm onlardan bir ikisine yayına koyayım bak bakalım beğenecekmisin?

    YanıtlaSil
  2. hep aynı dertten muzdaripiz heralde banucam,severim bende bardak altlığı kullanmayı,beğenir alırım,iş yerinde firmalardan gelir eşantiyon ama daha kullandığım yoktur :((
    şimdi bunları gördüm çok hoşuma gittilerrr.. :)

    YanıtlaSil
  3. kırkyamalısı da güzelmiş çevirirken içine mukavva konsa sert de olur ne güzel yada o hazırlar reklamı kapanır hehe.:))eline sağlık ablam güzel bir çalışma..

    YanıtlaSil
  4. ne kadar sevimliler, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. şirin şirin duruşları var... içlerine röntgen filmi konulabilir bence

    YanıtlaSil
  6. hem güzel, hemde yapması kolaymış canım.ellerine saglık....
    sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  7. en alttaki zarf gibi olna hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
  8. E hadi yapalım o zamaaaan:))))

    YanıtlaSil
  9. Ben de yaptım,hemde daha çok parçalısını ;))
    Ah Banu,tam listeden eksildi derken yeni şeyler ekleniyor sayen de.Bitmeyecek mi benim işlerim a dostlar?

    YanıtlaSil
  10. Tülincim, sen hiç değilse yapıyorsun, ben bulup bulup sadece yalanıyorum :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)