3 Şubat 2011 Perşembe

Yaptığım Yapacağım Buydu İşte :)

Yanlışlıkla sıcak suda yıkanıp keçeleşen bir kazak kesilir biçilir....
















 Makarayla kordonlar örülür, şekil tasarlanır, monte edilir, çok sadeymiş gibi gelir, pullar eklenir...



 Bir kumaş daha eklenir, biçilir, dikilir, o da ne bir çanta :))




İşte hepsi hepsi buydu, değmedi değil mi merak ettiğinize :))

Ayyy, akşamüstü mutfakta su borusu patlamış, tezgahın altında, temizlik malzemelerinin olduğu dolap içinde hemde, spiral boru :( Sular donuk donuk tazyikli geliyor, ondan herhalde. Yedek boru var, var da bodrumda, mecburen indim, kar belime kadar, zar zor indim, 5 dakika kapının önüne biriken karları temizledim, nihayetinde aldım, sonra tabii ki boruyu değiştirdim, elime sağlık:)) Baksanıza annem de resimlerimi çekiyormuş o arada, nedense böyle flu çıkmış....





39 yorum :

  1. :)) Valla gayet hoş olmuş elinize sağlık yaptığınız yapacağınız sadece bu olmanın dışında hepimizin hayal gücünü çalıştırttınız :)

    YanıtlaSil
  2. elinden hiç bir şey kurtulmaz senin Banuşum:)))))
    valla çanta yapmak hiç aklıma gelmezdi
    pesssss valla diyorum ve çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. DAHA NE OLSUN,ÇOK ÇOK GÜZEL FİKİR.NASIL ÇABUCAK ÖRDÜN VALLA SÜPERSİN.ELİNDEN UÇANLA KAÇAN KURTULMUYOR ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  4. merhaba, inan cantaya diyecek sey bulamiyorum. nerden akil ettin, nasil yaptin... senden korkulur :)
    Elinden de her is geliyor, boruyu da degistirdin. eline saglik.

    sevgilerimle eli

    YanıtlaSil
  5. ablacığım inanamıyorum sana, küçümsediğin şey bu mu? diil 40 yıl 55 yıl düşünsem gelmez aklıma. oldukça da güzel olmuş:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. vayyy benim becerikli arkadaşım tamircilikte yaparmış eline de çok yakışmış.çantaya laf bulamıyorum SÜPERRRRRRRRRRRR

    YanıtlaSil
  7. Bayılıyorum fikirlerinize.. beklediğimize değmiş ..değişik bir şey çıkmış güle güle kullanın ..

    YanıtlaSil
  8. HARİKA OLMUŞ.ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ BANUCA.AYRICA SÜPERSİN BİR ELİNDE 10 HÜNER MAŞALLAH
    SEVGİYLE KALIN...

    YanıtlaSil
  9. Banu abla valla süpersin:)) elinden her iş geliyor. Çanta da, boru da süperrr:)

    YanıtlaSil
  10. çanta süper ,usta süper :)))) MAŞALLAH canım çok şeker bakmışsın :)) öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  11. harika ötesi süper olmuş çok beğendim. Ellerinize sağlık :0)

    YanıtlaSil
  12. Harika olmuş bayıldım ellerinize sağlık. Eşimin yün bir kazağını yanlışlıkla sıcak suda mı yıkasam acaba??

    YanıtlaSil
  13. Süper olmuş ama bu,çok güzel bir fikir,bunu yastıklarda falan da kullanabiliriz,emeklerine sağlık ablacığım :)

    YanıtlaSil
  14. ne güzel fikir. hep attık o kazakları.
    maşAllah elden de tesisatçılık dahil,her iş geliyor.

    YanıtlaSil
  15. Banu Abla süpersin, süper:)

    YanıtlaSil
  16. eline sağlık bence de değmiş yai çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir çanta olmuş.TAsarım harika.Elinize sağlık.Ağzınızda lambayı görünce eşim aklıma geldi bir gece balık avındayken lamba tutmak okadar zor gelmişki kendisine madencilerin lambalarından almış :) .
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. çanta çok şık olmuş banu ablam,ellerine sağlık,beklediğime değdi :) ustalığına da diyecek yok,helal olsun,hiçbirşey kurtulmuyor elinden :)

    YanıtlaSil
  19. bence değdi:)
    elinize sağlık.
    not: bence size bir kafa lambası lazım:D ben gece kitap okurken, elektrik kesildiğinde vs kullanıyorum çok kullanışlı bişey :)

    YanıtlaSil
  20. Çanta çok hoş olmuş...
    Tamirciliğinede hayran kaldım.. Aynı şekilde boru patladı tamirci çağırmadım. Yapılana kadar en az 3 gün mutfağı hiç kullanmadım. Kafa lambası önerecektim. biyaşıma daha girdim benden önce davranmış..

    YanıtlaSil
  21. merhaba sizi hayranlıkla izliyorum.muhteşemsiniz. hem yaratıcılığınız hem düşüncelerinizle.bende kendi çapımda birşeyler yapmaya çalışıyorum ama hergün sizi izlemek çok güzel.ellerinize sağlık.sağlıklı ve uzun ömürler diliyorum.yaratıcılığınız hiç bitmesin...

    YanıtlaSil
  22. Her işe yaramaz dediğimiz nesne elinde bir şahesere dönüşüyor..
    Geri dönüşüm mükemmel.Eline sağlık Banu...

    YanıtlaSil
  23. çoook güzel olmuş :))
    enfes, enfessss

    YanıtlaSil
  24. süper olmuş ablacım bu çanta yaaa.. Senin gibi müthiş marifetli biirindende böyle güzel bir fikir beklenirdi ancak. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  25. çanta zaten çok hoş, başkasını düşünmek bile mümkün değil ama, beni en çok şaşırtan altta ki fotolar, boruları da değiştirdin ya helal olsun, maşallah sana:))

    YanıtlaSil
  26. çanta çok da güzel olmuş

    YanıtlaSil
  27. Çanta mı? hayal kırıklığı oldu benim için, şöyle burgu bir paspas bekliyordum. eee ama olmuş hem de şık olmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  28. ablacım süperrr olmuşşş.çok beğendimmmm

    YanıtlaSil
  29. MaşAllah diyorum,başka da bir şey demiyorum sana Banuş.

    YanıtlaSil
  30. Burcucum, zaten yaptığım şeyler sizlere fikir versin, sizler daha güzellerini yapın diye:) Ben aceleci olduğum için çok özenli ve düzgün olmuyor:)
    Fidoşum, bundan sonra kazaklarını çanta olarak görebilirsin:)))
    Örgücü Neşem, çabuk örülüyor aslında, ama eller, parmaklar çabuk yoruluyor, çabuk bitireyim diye ellerim bi ağrıdı ki:)
    Elicim, kocaman bir elişi arşivin olunca fikir üretmek kolay oluyor:) Aaaa, ustalık işlerini yaparım, sıhhi tesisat, elektrik, bilumum tamir işleri yapılır :))
    Birdycim, fikirlerden fikir üretince aklına geliyor işte, yaptım ama ben çanta kullanmayı sevmem ki, dükkana koyacağım, çeşit olsun diye :))
    Aksungurum, her türlü tamir işleri itinayla yapılır :))Ayyy süper deme ya, değiiil:)
    Hayat Atölyem, işte bizler böyle birbirimize bayıla bayıla bir hal oluyoruz:)) Aslında ben çanta kullanmayı sevmem, dükkanıma koyacağım, çeşit olsun :))
    Belgincim, insan açgözlü ve meraklı olunca böyle benim gibi her telden çalıyor işte elinden geldiğince:)
    Lolipucum,boru ile uğraşmak inan daha zordu, çantanın açık yerlerini dikiyorsun oluyor, ama borunun ek yerlerini orayı sık burayı sık, aman gene damlattı, gene sık......... sonunda oldu:)
    Örgü çantam,aman o bakışlar şeker değil, "offf ya gene damlatıyor"bakışı :))
    Mirayetcim, şımarttınız hepiniz beni, gaza geleceğim bu gidişle, bir sürü yapmaya kalkacağım, evde kazak kalmayacak:))
    Atölye kedicim, sakın haaaa... Eşine yeni bir kazağı ben almak zorunda kalırım sonraaaa:))
    Aktüel Modacım, bir zamanlar bu kordonlarla ördüğüm kazaklara böyle süsler yapıyordum, oradan aklıma geldi:)
    Nevalcim,aaaa... kazaklar atılır mı, hiçbirşey atılmaz, cıssss:)) Meraklı olunca herşeye böyle el atıyorum işte:)
    Sergunum, buralar süperlerden geçilmiyor zaten:))
    Çiçekcim, sağol canımcım, uydur kaydır bişi oldu işte:)
    Güloşcum, evet, o lambalardan almam gerek, ağzım acıdıııı :))
    Miniğim, sen beni sevdiğin için yaptığım herşey güzel geliyor sana, sağol canımcım:)
    Bi yaşıma daha girdim, kafa lambası alacağım kesin, o dolap içi için kesin lazım, elektrik te çok sık kesilir bizim buralarda, o zaman kitap okuma zamanımdır, iyi fikiiir, sağol:)
    Dalicim, kafa lambası alacağım... Bizim evin hem erkeği hem kadını benim, erkek varken de öyleydi zaten :))
    Adsızım, sana bir ad lazım artık, biz hep birbirimizden esinleniyoruz zaten, seninkileri de görmemiz lazım:)
    Neşem, geridönüşümleri, değerlendirmeleri seviyorum, ama şaheser deme yaaa, değiiiil :)
    Oytunla hayat, sağoool....
    Selmanın Sepeti, marifetli değilimde fikir arşivim çok geniş, yapmaya çalışıp paylaşıyorum ki sizlere fikir versin:)
    İnci çiçeğim, aaa... tamirat işlerini de severim ben:)
    Ada-Deniz, beğendin mi, sağoool:)
    Fiammacım, çanta ,işte, paspas yapmam, emeğimi ayaklar altına atmaaam:)))))
    Özlemcim, beni şımartanlardan biri de sensin:))
    Tülinim, amiiiin:)

    YanıtlaSil
  31. Yok anacığım, size kış için medeniyet içinde bir yer lâzım:)))
    Çanta süper.Ben de başladımdı bir kazaya uğramış kazağımla, hâlâ hâle yola gelmek için sırasını bekliyor. Soğuyunca tekrar ele alamıyor insan nedense.

    YanıtlaSil
  32. Nedretim, ben medeniyetten kaçıyorum zaten, hayatımdan da çoook memnunum, çok şükür hemen her işimi kendim yapabiliyorum, beni aşan işlere yardımcı olabilecekler de var etrafımda:)
    Ben de bu kazağı geçen kış kesmiştim, ama daha şimdi kordon fikri aklıma geldi bloggerlar sayesinde, öyle yaptım :))

    YanıtlaSil
  33. Allah iyiliğini versin..tamirat da mı var yeteneklerinin arasında? :))))
    ben sana hayranım yaa yemin ediyorum...
    çanta konusunda da çabuk elini uzat öpücemm :)))
    sen var ya sen...ben seni yerim yaa :)))

    YanıtlaSil
  34. kaç gündür bekliyorum büyük merakla bende çok şık olmuş emin ol:)ellerine sağlık,çok hoşuma gitti ve bende kafamdaki arşive aldım:)

    YanıtlaSil
  35. Maşallah..başka ne denir ?

    YanıtlaSil
  36. Beklediğime değimiş,güzel olmuş.Farklı ve güzel.Güle güle kullan.Maşallah boru falan da değiştiriyorsun,tesisattan da anlıyorsun yani.Ne becerikli insanlar var.Benim sevgili koca bile zor yapar bunu,değil ki ben...

    YanıtlaSil
  37. Nasıl hoşuma gittiyse bu çanta,bu gece rüyamda şu örgü zımbırtısından gördüm.pazardaydı,çok çeşitliydi ve çok ucuzdu:)birkaç tane aldım hemen:)aç tavuk ,darı ambarı meselesine döndü anlayacağın:)bulacağım o aletten inşallah,ben de yapacağım işte güzelbirşeyler...

    YanıtlaSil
  38. peri masalım, alemsin yani, ucuz bulmuşken bana da alsaydın, yedek olurdu :))

    YanıtlaSil
  39. Çanta çok güzel olmuş ablacığım ellerine sağlık. Banu usta harika bir iş çıkarmış. Maşallah ablama elinden her iş gelir :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)