26 Şubat 2011 Cumartesi

Eskimiş Makaslar....

Artık kumaşı kesmeyen makaslardan birini mutfakta kullanıyorum, özellikle börek, piza, hamur keserken çok pratik oluyor, bir tanesini de kağıt kesmek için kullanıyorum...
Ama tamamen körelmiş makaslar için bir fikrim yoktu, şimdi var:))



Sabah pencereden baktığımda gece yağan yağmurun ıslaklığını beklerken bembeyaz bir manzara ile karşılaştım, öğleden sonra 5-6 cm. olmuştu bile:)
Biraz kırıklığım ya da tembelliğim var gibi, hani çok şey yapmak isteyipte hiçbirşey yapamayan şekildeyim:(



8 yorum :

  1. hi hii bizim burada da yağdı bugün kar ve seni düşündüm, yine karlar ülkesine dönmüştür orası diye. Benim de bademcikler şişti:( Makaslar çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. banu ablacım atlamışım herhalde, siz nerde yaşıyorsunuz çok merak ediyorum.her mevsimin özelliğini dibine kadar yaşayabilmek ne güzeldir kimbilir.yazı ayrı kışı ayrı güzel.
    bu arada makaslar çok şeker ,nerden bulursun bunları bilmem ablacım.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. harikasın süper bir fikir.bundan sonra eskimiş makaslar atılmayacak.....
    sevgiler canım........

    YanıtlaSil
  4. Banu hanım, merhaba. Bir süredir bloğunuzu sessizce takip ediyorum, hem kendiniz güzel işler yapıyorsunuz, hem de internetten güzel fikirler buluyorsunuz, kutlarım. Artık izlemedeyim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. sevgili banu makaslara bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. harikalar,makas kendini görse tanıyamıyacak

    YanıtlaSil
  7. çiçekli makasa bayıldım. Çok güzel olmuş. Biz baharı yaşarken hala kar yağıyor oralarda. Hoş bugün burası da felaket soğuk.

    YanıtlaSil
  8. Fiammacııım, gözünaydıııın:)Ve de geçmişolsun:(
    Karlar ve sisler ülkesi burası 4 gündür, manzaramı özlediiiiim:((
    Emelcim, burası Kocaeli'nin yükseeek bir dağının tam tepesi:))Bana göre burada yaşam güzel:) Makaslar ve benzer fikirler beni buluyor herhalde, geridönüşüm manyağı olunca:))
    Sevgili Bekdikli, yalnız makaslar değiiiil, hiçbirşey atılmayacaaaak, yaşasın çöp evler:))
    Sevgili Elişi Defteri, var mı öyle sessiz sessiz durmak, konuşalım işte böyle:) Ben de arasıra geleyim sana:)
    Gönülcüm, Örgücü Neşem, süslenen herşey güzelleşiveriyor, o zaman eskiyenleri süsleyelim, güzelleştirelim... Bir de kendimi süslesem:))
    Sevgili Ada-Deniz, bizim kışımız kolay kolay bitmiyor, Mayısta bile kar yağdığını gördüm burada:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)