22 Şubat 2011 Salı

Birşey Buldum !!!

Aslında yeni buldum sayılmaz ama, biraz daha değişik bir kullanım fikri....
Rontgen filmlerinden bahsediyorum, hani ne olur ne olmaz diye saklarız. Artık çoğu yerde elimize bir minik cd sıkıştırıyorlar film yerine :)

Bakın bu blogger arkadaş rontgen filmlerini yaptığı işte nasıl kullanıyor...

 Filmleri su+çamaşır suyu dolu bir leğende bir müddet bırakıyor, sonra eliyle temizliyor, bu arada eldiven takmayı unutmayın da diyor...
Tamamen temizlenince elinde güzel bir tabaka kalıyor. Bu tabakanın kullanılabileceği bir sürü yer gelecektir aklınıza...

Bu arkadaş kırkyama işlerinde şablon ve şekillendirme işinde kullanıyor.

İyi fikir değil mi :))


21 yorum :

  1. Evet çok iyi fikir.Birde şapka tereklerindede kullanıldığını biliyorum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de 7-8 yıl kadar önce ilk kırkyama çalışmalarına başladığımda evdeki röntgen filmlerini beyazlatmaya çalışmıştım, olmamıştı gibi hatırlıyorum. Şimdi bayramda aldığımız çikolataların arasına konulan asetatları atmıyorum. Bunlar birikiyor, birikiyor, bir temizlik esnasında kendi çöpçülüğüme kendim kızarak atıyorum gidiyor:)) Topla topla nereye kadar? Lüzum edince almalı ama ben de atamadığı çoraplardan paspas yapan bir neslin son temsilcilerindenim ne yapayım:))))

    YanıtlaSil
  3. gerçekten iyi fikirmiş banu abla:)paylaşım için çook teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Banucum minik çerçevelerde cam yerine kullanıldığını
    kutular yapıldığını da biliyorum bunla hazırlanan kalıpların köşesinede bir delgeç deliği minik bir kurdela ile bağlayınca kalp takımıda bozulmadan yıllarca bile saklanır.

    birde çanta dikerken diplerinde sertlik oluşturmayada yarıyor.

    yaratıcılıkta sınır yok işte:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bu filmler de tarih olmak üzere Banucuğum...
    bu arada,daha dur ne yaşlanması:)

    YanıtlaSil
  6. AA sevdim bunu, yıkamadan olmuyor mu, özellikle kalıp kullanılacaksa yıkamaya ne gerek var? Evi arayayım bakim kalmış mı bir yerlerde:)))

    YanıtlaSil
  7. güzel bir fikir paylaşım icin teşekkürler canım...
    iyi geceler .sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. iyi fikirmiş de yok ki artık

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir fikir denemek lazım başka nerelere olur diye. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Bunlarla nasıl yazılıyordu?stencıl
    galiba...hah işte desen oyulup boyamada kullanılıyor.
    İsteyene kırık sol bilek rontgeni yollanır canlar :)

    YanıtlaSil
  11. buda farklı bir fikir.bizde ahşap dersinde kullanırdık,boyutlu çiçekler ve kelebekler yapardık.boyutlu boyayla kalıp yapar sonra istediğimiz yere yapıştırırdık .sevgiler

    YanıtlaSil
  12. eğer kumaşla kaplanacaksa yıkanmadan da kullanılabilir diye düşünüyorum,çocukluğumda annem bana bir şapka örmüştü,tarak kısmını bu filmlerden yapmıştı,kullanışlı oluyor,ama herşeyden önce Allah sağlık versin de film çektirmek zorunda bırakmasın hiçbirimizi

    YanıtlaSil
  13. Banucum uzun bir aradan sonra merhabalar, dükkanına BAYILDIMMM :))) hepsi çok çok güzel ellerine sağlık bol ve bereketli satışların olsun hep inşallah:))
    bende bu fikre bir ekleme yapayım.
    eşim gömlek aldığında gömleğin rengine modeline şööyle bir bakıp ilk iş o yaka çevresine konan şeffaf plastiklere el koymak oluyor:)))
    küçük kalıp çıkarmada ve stencil desenlerini hazırlamakta kullanıyorum :))
    haa... ayrıca karton kısımlarınıda
    etiket yapmakta kullanıyorum:))
    SEMYIL

    YanıtlaSil
  14. Muchas Gracias! Ojalá les sea muy útil, como a mí! Un abrazo!

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel bir şey! Paylaştığınız için teşekkür ederim!! İlk defa bunu duydum.

    YanıtlaSil
  16. iyi fikir gerçekten..sevgiler

    bu arada herkesi bloğuma beklerim

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Ahaha işte yaratıcılık diye buna denir! :)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Şanslı, Large Fashion, Permaren, Örgü Çantam, Bekdikli, Marifet23, Hatiş, Minik, Karen hanım, Siyah süt, Modafobik, fikir güzel değil mi:)Birçok kullanım alanı bulacağınızdan emindim zaten, atmayacağımız birşey daha çıktı:))
    Sevgili Nurten, herşey bir şekilde işe yarıyor işte, onun için neredeyse hiçbirşeyi atamaz hale geldik:))
    Sevgili Cep Aynası, Ada-Deniz, filmler tarih oldu zaten de, sakladıklarımız vardır:) Yaşlandık ama ihtiyarlamadık:))
    Sevgili Fiamma, temizlenince üzerine desen çizmek daha kolay, hem kumaş içinde bırakılan bir projede kullanılınca yıkandığında renk verebilir yaaaani:) Bak bakalım var mı:)
    Tülinim, kolunu ne zaman kırmıştın? Ben mi hatırlamıyorum yoksa:( Evet, stencil kalıbı olarak iyi fikirmiş:) Ona da mı el atsam:))))))
    Sevgili Semyıl, şükür kavuşturana:)Dükkanımı bile gezmişsin, sağol canımcım...İşte herşeyi değerlendiren, hiçbirşeyi aymayan biri daha:)) Ne olacak halimiz bilmem. Ama ne güzel işlerde kullanılıyormuş bak gömlek ambalaj malzemeleri, eşin anlamıyordur inşallah gömlekten çok malzemeler ile ilgilendiğini:)))
    Gladys, this is your great idea, thanks a lot:)

    YanıtlaSil

  19. Bende de çok var atamiyorum ne yapayım diye düşünürken burayı gördüm çok güzel fikirler var .Şu anda hurçta kuĺlanmayi düşünuyorum dik dursun diye bakalım ne olacak

    YanıtlaSil
  20. Ben de çanta ve kasket için saklıyorum. Şimdi aklıma geldi üst üste yapıştırılır mi. Öyle olursa terlik tabanı da olabilir mi

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)