12 Ocak 2012 Perşembe

Anne Sözü Dinlemezsen....

Annem her defasında söyledi...
"Kızım üstüne birşey al, sıcaktan soğuğa çıkma olduğun gibi"

Dinlemedim.... Dinlemedim....Dinlemedim.....


Nooldu biliyor musunuz, bugün burnum şıııp şıp, gözlerim yanıyoooo,hapşuu üstüne hapşuu...
"yaaaa, anne sözü dinlemezsen böyle olur işte", annem sabah beri bunu söylüyor :))


Köşemi annemle değiştirdim, soba yanına geçtim, önümdeki malzemelere bir rulo tuvalet kağıdı ve bitki çayı eklendi :))
Kar devam ediyor ara ara, az az...



78 yorum :

  1. SEBAHAT ÖZÜN12 Ocak 2012 16:45

    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BANUCUMM ALLAH ŞİFALAR VERSİN KENDİNE İYİ BAK...SEN OLMAZSAN NETTE BİZ HERGÜN YENİ BİRŞEYLERİ NASIL ÖĞRENECEĞİZ..ANNECİĞİNE SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun Banu'cuğum. Bırak elindekileri de uzan biraz. Bütün kasların bir yumuşasın. Tv'de de hafif bir şey bul, uykun gelir uyursun. En güzel ilaç uyku.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun banu ablacım

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun banu abla hemencik iyileş inşallah sevgiler.ah annelerimiz allah başımızdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  5. ah geçmiş olsun... Ekinezya ve limonlu zencefil öneririm.
    Sevgimel

    YanıtlaSil
  6. Ablacığııım geçmiş olsun. Bu günlerde herkes hasta zaten. Umarım çabuk iyileşirsin.

    YanıtlaSil
  7. yaa anne sözü dinlemezsen böyle olur...
    banucum laf aramızda bende aynı sen gibiyim benim annemde aynı senin annen gibi...
    tek bir örnek vereyim...ne zaman şemsiyeni al dese (ben sevmem şemsiyeyi o yüzden almam pek yanıma) o gün ıslanmadık yerim kalmaz sıçan gibi eve giderim...o derece yani...şu annelerde bişey var galiba...dinlesek artık fena olmayacak:))))

    YanıtlaSil
  8. ablam geçmiş olsun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun banucum bol bol ıhlamur iç limonlu çabuk iyileşşş

    YanıtlaSil
  10. Rosana - Brasil12 Ocak 2012 17:36

    Banu, dear ...
    Improvements for you, if cares!!!
    Drinking tea is very good ....
    Kisses
    Rosana
    Brasil

    YanıtlaSil
  11. Canımmm çok geçmiş olsunn aneyide hasta eymeden çabuk iyileş kıyamam

    YanıtlaSil
  12. CANIM YAAA GEÇMİŞLER OLSUN.ÇABUK İYİLEŞ BİZİ MERAKLAR DA BIRAKMA.

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun ablacım. Anneciğininde ellerinen öpüyorum.

    YanıtlaSil
  14. ahh çok geçmiş olsun,benim oğluşta aynı saniyede iki kere hapşıryor bide çok yaşa demezsek çok bozuluyor:)))

    YanıtlaSil
  15. geçmiş olsun. ama şu an salgın size bile tırmanmış demek...

    YanıtlaSil
  16. Canım çok geçmiş olsun,inşallah çabuk atlatırsın.Bir dahada anne sözünden çıkmazsın :)) Anneciğine ve sana sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun. Anneler her zaman doğru söyler:)
    Selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun banu ablacım bu yaşa bakmıyor değilmi off off anneler neden hep haklı

    YanıtlaSil
  19. Çok geçmiş olsun banucam :(

    YanıtlaSil
  20. Yazıııık:) ay sen şimdi sigarada içemezsiiin, aman ne fenaaa(allahım inşallah vesile olur da bırakır),ağzının tadı da yoktur...aaah ah şu anneler ve evlatları,asırlar geçeeeer ama anne-evlat ilişkisi hep aynı kalır. ''Dinliyeceksin o hanımefendi, o asil insanın lafını sözünü '' bu kadar, bitmiştir.
    :)) ay oh, döktüm içimi de rahatladım, geçmiş olsun tatlım,inşallah kısa zamanda sağlığına kavuşursun:))

    YanıtlaSil
  21. Annelerin gözünde hep çocuğuz yaa..dimlemek lazım. geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  22. geçmiş olsun!
    acil şifalar diliyorum,umarım anneye bulaşmaz!

    YanıtlaSil
  23. geçmiş olsun!
    acil şifalar diliyorum,umarım anneye bulaşmaz!

    YanıtlaSil
  24. Geçmiş olsun Banucum,acil şifalar diliyorum..Ben de aynı durumdayım..Şııp şıp yani:(

    YanıtlaSil
  25. doğru söylemiş. Dinlemiyorsunuz annelerinizin sözünü olacağı bu işte..Bak bende de var iki tane anne sözü dinlemeyen. Öksürük, karın ağrısı bitmiyor...

    Geçmiş olsun Banu:))))))))))

    YanıtlaSil
  26. cok gecmis olsun ablacigim. Allah sifa versin.

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
  27. ooyyy çok geçmiş olsun.kaç yaşında olursak olalım annemizi dinlemeyeliyiz çıkardığım sonuç.

    YanıtlaSil
  28. ooyyy çok geçmiş olsun.kaç yaşında olursak olalım annemizi dinlemeyeliyiz çıkardığım sonuç.

    YanıtlaSil
  29. Geçmişler olsun,Allah şifalar versin.Boğazın ağrıyorsa Tantum isminde sprey var ondan sıkıver,evde bulundur derim birde grip öncesi ,grip olacağını hissedersen hani boğaz ağrısıyla başlar bir kaç kez sıkıver hastalanmanı engelliyor,bitki çayıda iyi gelir mutlaka, nişastadan sütle salep yap iç rahatlatır sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. kiyamammmmmmmmm
    kendine iyi bak banucum
    bu ne guzel karmanzarasi
    o suyun yaninda olasim geldi
    opuyorum kocaman

    YanıtlaSil
  31. ğecmiş olsun Banu hanım.bende yeni atlattım.kendinize iyi bakın.sevğiler..

    YanıtlaSil
  32. Bu kadar çok "geçmiş olsun"la çabucak geçecek İnşallah :) Hastalık da bizim için iyi dinlen. Bizi Banusuz bırakma :)

    YanıtlaSil
  33. çok geçmiş olsun, evlat her yaşta evlat, anne her yaşta anne... :(

    YanıtlaSil
  34. geçmiş olsun canım, aynı şey bizim ev de de söylenir.ben cam pencere açtıkça bağırır üstelik yazdamıyız kıştamıyız bir türlü anlamadık diye. Vee hastalanınca seninki gibi de insaflı davranmaz üstelik ters ters bakar yüzüne her tıksırdığında çık çık şifanı tam bulmadın onu da bul der:))

    YanıtlaSil
  35. ben de çocuklara durmadan terlik giy, içine fanila giy, atkını bereni tak diyorum, zamanında annemin bana söyledikleri:)))geçmiş olsun Banuca'm çabucak iyileş.

    YanıtlaSil
  36. Benden de çoook geçmiş olsun.Dinlenmeyi ihmal etme,çayına zencefil koymayı deneyebilirsin.İyi geliyor.Hatta 1 çay k.toz zencefili 1 tatlı k. balla karıştırıp ilaç gibi günde iki kere al.Bende işe yarar.Selamlar :)

    YanıtlaSil
  37. Benden de çoook geçmiş olsun.Dinlenmeyi ihmal etme,çayına zencefil koymayı deneyebilirsin.İyi geliyor.Hatta 1 çay k.toz zencefili 1 tatlı k. balla karıştırıp ilaç gibi günde iki kere al.Bende işe yarar.Selamlar :)

    YanıtlaSil
  38. canım çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  39. çok geçmiş olsun :)bir an önce geçer inşallah

    YanıtlaSil
  40. Geçmiş olsun...Acil şifalar.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  41. Ah Banu abla' cım ah... Çok geçmiş olsun, hafif atlat inşallah ve kısa zamanda iyile...

    YanıtlaSil
  42. Ne mutlu bak ...geçmiş olsun yorumların ne çok .Canım benim acil şifalar...annenize hürmetler.

    YanıtlaSil
  43. geçmiş olsun banu ablacım.acil şifalar diliyorum.ahh şu anneler herşeyi de bilmeseler olmaz:)))

    YanıtlaSil
  44. Çoook geçmişler olsun, çabucak geçiversin inşallah!

    YanıtlaSil
  45. banu ablacım çok geçmiş olsun,kendini ihmal ediyorsuuun,lütfen anne sözü de dinleee:)))

    YanıtlaSil
  46. Geçmiş olsun Banucum. Bundan sonra anne sözü dinlersin herhalde. İkinizede sevgiler.

    YanıtlaSil
  47. Geçmiş olsun. Elinin altındakilere bir de Bephanten krem eklemelisin. Burun öyle akarken ve sen silmeye devam ederken o cilt ne olur biliyorum. Tecrübeyle sabit ki, ertesi güne şişmiş pullanmış, görsel hassasiyet bir yana, sızım sızım sızlayan bir burun elde edersin. İşte burada; hafif yağlı da olabilir, cildin yağlıysa -ki sile sile yağ falan kalmaz- sade nemlendiricili de olabilir, hatta cildin kuruysa vazelin bile olur, bir krem imdada yetişir:) Kendine, anneciğine ve köpüşe iyi bak ki, kış daha da zevkli geçsin.

    YanıtlaSil
  48. demekki tüm anneler aynı.annecim bana aynı cümleyi kurardı,şimdi de ben kızlara bu cümleyi kuruyorum...
    demekki neymiş?
    anne dinlenecekmiş:)

    YanıtlaSil
  49. Geçmiş olsun. Keşke bizdede anne olsaydı dinleseydik.Annenize aman dikkat,tavuk suyuna limonlu çorba göndermek isterdim,.selamlar.

    YanıtlaSil
  50. Çok geçmiş olsun..Dinlenin..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  51. Çok geçmiş olsun. kendinize iyi bakın çabucak iyileşin.

    YanıtlaSil
  52. Geçmiş olsun Banu ablacığım,dikkat et kendine kıyamam sana

    YanıtlaSil
  53. bu ne yaaa banucum
    sole bu blog arkadaslarina ara sira benide tiklesinlar:))))))))
    saka saka
    bayiliyorum bu sana olan duskunluklerine
    daha iyisindir insallah
    ben 2 gunlugune ogluma sapancaya gidiyorum
    tabi kendi evimede bir merhaba dicem
    meral hanimcimi bir gorucem
    iste boyle
    kendine iyi bak
    sevenlerini uzme
    opuyorum

    YanıtlaSil
  54. Geçmiş olsun. Kış da kışlığını yapıyor işte. Annen haklı. Koru kendini. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  55. Anneler ne söylese doğru söyler dimi ama:)) çok geçmiş olsun Allah şifalığını versin en kısa sürede toparlanırsın inşaAllah.

    YanıtlaSil
  56. Anneler ne söylese doğru söyler dimi ama:)) çok geçmiş olsun Allah şifalığını versin en kısa sürede toparlanırsın inşaAllah.

    YanıtlaSil
  57. aman aman geçmilş olsun, bu da anne sözü dinlemeyen tüm kızlara ders olsun :)

    YanıtlaSil
  58. Geçmiş olsuuuuun.Bol bol adaçayını limonla iç derim.Antibiotik ayarındaymış.Teyzemede selam olsun.

    YanıtlaSil
  59. Banu Abla' cım, geçmiş olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  60. Canımmm... Bu kızın neden sesi çıkmıyor diye bloguna koştum. İyi ki koşmuşum. Amman arkadaşım. Lütfen kendine iyi bak. Anne sözü dinle. Çabuk iyileş olur mu? Kıyamam sana.

    YanıtlaSil
  61. anne sözü dinlenmez mi?ah ah!çok geçmiş olsun banucam.aman kendine iyi bak.bak ben hala tam toparlayamadım.bi yapışırsa zor gidiyor bu adi hastalık..

    YanıtlaSil
  62. Banuuş daha iyi olmamışsın ya..üzüldüm bak.Son havadisimi vermeden geçmeyeyim dedim.Yarın oğluma Yalova'ya gidiyoruz ailecek.Senin İzmit'den Gölçük yoluna sapıyoruz.Geçen hafta teslim etmiştik.Babamız memlekete gitmeden bir daha görelim dedi.Daha sonrada ben kızla gemiyle gider gelirim artık.İstanbul'a kar yağdı.Bizim Kayışdağı bembeyaz.Ama manzaram seninki gibi değil)):Arkadaşım çabuk iyileşirsin inşallah.

    YanıtlaSil
  63. Geçmiş olsun Banu Abla. Çabucak iyileş ;)

    YanıtlaSil
  64. Hadi iyileş artıııkkk. Gelip bi çorba yapayım mı sana?

    YanıtlaSil
  65. Geçmiş olsun :( acil şifalar..

    YanıtlaSil
  66. Ah Banuşum çok geçmiş olsun sana. Çabuk toparlan inşllah. öptüm sizleri kocaman kocaman.

    YanıtlaSil
  67. Geçmiş olsun,arada da olsa anne sözü dinlemek lazım evet :) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  68. banucum nerdesın? merak ettım

    YanıtlaSil
  69. www.1fikrimvar.com a bekleriz herkeziiii

    YanıtlaSil
  70. Gecmis olsun..dikat edin kendinize.. Dinlenmeden gecmiyor bu üsütmeler bu yil..

    YanıtlaSil
  71. Banu Ablacım Nasıl Oldun ?? Dikkat et kendine ... Acil Şifalar ..

    YanıtlaSil
  72. Benim annemde yataktan kalkınca sırtına bi yelek tak derdi terlik giyin ama bende nerde o laf dinlemek hep hasta oluyorum ahh analar ahh ne bilgin şeyler hemen de iyileştirirler. Geçmiş olsun kısa zamanda ayağa kalkman dileğiyle. Sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  73. Hiç sesin soluğun çıkmıyor Banucum ..Umarım iyisindir..sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
  74. Ah canım, hâlâ iyileşemedin herhalde, yoksa bu kadar zaman ayrı kalmazdın bizlerden. İnşallah önemli bir şey yoktur.

    YanıtlaSil
  75. SEBAHAT ÖZÜN16 Ocak 2012 14:44

    BANUCUM HALA YOKSUN İYİLEŞEMEDİN GALİBA..ÖZLEDİK SENİ.....

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)