25 Ocak 2012 Çarşamba

Takılara Taktııım :))

Ay duramıyorum, gece bire kadar uğraştım, şimdi de devam ediyorum, ne fena bulaştım ben bu işeeeee :)
Bunu yaptım,
sonra bunu,
Bu ikisi birarada da güzel durdu;
Yetmedi, arşivime bir göz attım...
"Asortik krep blogundan" diye kaydetmişim çok cici bir kolyeyi, elimde de hemen hemen aynı malzeme var, bloguna baktım bulamadım, linkte veremedim o nedenle, çok özür dileyerek aynından yaptım, umarım bana kızmaz Asortikcim :)
Daha biiir sürü boncuğum var, yapayım mı dahaaaa....


42 yorum :

  1. ayy çok cici olmuşlar ellerin dert görmesin pek güzeller.yap valla.senin elinden çıkan herşey çok güzel duruyor.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. amanda aman çok şeker olmuş, hele alttaki çiçekli süper ötesi, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Olsun be arkadaşım takalım da bunlara takalım. Bak sağına soluna takıntıları etrafı rahatsız eden bi dolu insan var. Biz eğleniyoruz işte kendi kendimize kime ne zararımız var ? Bu arada pek şirin olmuşlar ya. Tam yazlık penyelere yakışacak cinsten. Öptüm Banucuğum seni ...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık ablam...çiçekliler ayrı bir güzel olmuş şu karlı günlerde rengarenk :))

    YanıtlaSil
  5. Bende isterim bende şu çiçekli ne tatlı öyle ellerinize sağlkkk :)

    YanıtlaSil
  6. Harika:) Bu kadar mı zarif olur?:))

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar cici ne kadar şık takılar bunlar BAnu abla. Devam et devam :)

    YanıtlaSil
  8. banucuğum herşey de başarılı olduğun gibi takı işinde de süpersin ve çok zevklisin amannnn maaşallah diyelim.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar; çok güzel olmuşlar,sevgilerrr...

    YanıtlaSil
  10. Ayy çok güzeller....devam devam...

    YanıtlaSil
  11. ikinci kolya ne güzel olmuş öyle. Bayıldım. Yapmalı küçük hanımlara bunlardan

    YanıtlaSil
  12. Dediğim gibi ortalık dağınık kalsın.
    Baksanıza ne güzel toparlanıp bir araya geliyorlar.
    ELLERİNİZE SAĞLIK...
    Ayrıca bloguma hoş geldiniz.Beni çok sevindirdiniz...

    YanıtlaSil
  13. Eyvah ya... Banu'yu takıların arasında kaybettik.. Anacığım, güzel ne demek , harika olmuş. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  14. lütfen takılara takmaya devem et, süper olmuş Banucam.Hele çiçekli olan yazın ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  15. Hepsi ayrı bir güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Renklerine bayıldım, harika olmuş ellerine sağlık arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  17. banu abla bu çiçekliler harika olmuş bence yapmaya devam et harika takılar yapıyorsun

    YanıtlaSil
  18. ya kesinlikle yap banucam hele çiçeklilere bayıldım çok güzellerr..

    YanıtlaSil
  19. super neseli olmuslar
    devam et bence banucum.......
    ellerine gonlune saglik

    YanıtlaSil
  20. Bence devam et arkadaşım.
    Çokk cici olmuşlar.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. ooo, karlar kalkana kadar yaşadık, güneşli günler başlayınca bunları takıp ktakıştırıp gezmelere çıkıp bizi unutmazsın di miii?

    YanıtlaSil
  22. banuuu yapp devam et eline sağlık,bu arada neden kimse bana yorum yazmıyor hühü

    YanıtlaSil
  23. Güzel güzel ben beğendim. Ellerine sağlık. Eeee devamını bekliyorum artık.

    YanıtlaSil
  24. Durmak yok devam Banu abla çok güzel olmuş takılar..

    YanıtlaSil
  25. Banu'cum,size nasıl kızarım.Hem ben onları başkalarına örnek olsun diye koyuyorum,link vermesenizde kızmazdım.
    Annemin yaptığı kolyeydi,anneminki kadar da güzel olmuş,elinize sağlık.
    Ben sizin için linkini buldum ama bir türlü veremedim.Bakmak isterseniz 2011 4 nisan "kimbilir kaç kişi sevdi seni" yazısı.
    Bu arada anneme de blog açtık,onun yaptıklarını ancak başka bir blogda yazabiliyoruz,biz yetiştiremedik :)
    hamaratkontes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. Renkli çiçekliler çok neşeli,cıvıl cıvıl olmuşlar...

    YanıtlaSil
  27. ellerinize sağlık.Banu hanım valla ilham kaynağı oluyorsunuz.şu papatyalı olan çok şık olmuş.çoçukken bu papatyalardan yapardım.hatırlattınız bana sağolasınız..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  28. Harika olmuş.Durma devam et bence...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  29. Ne güzel olmuş takılar, cıvıl cıvıl renkleri...Emeğine ,hünerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  30. Yeşillerin Renk Uyumu Süper Olmuş .. Hızını kesme Banu Ablacım , tam gaz devam ..
    Ellerine Sağlık

    YanıtlaSil
  31. şahane olmuşlar... durmayın devam:))
    özellikle çiçekli çiçekli olana bittim:)

    YanıtlaSil
  32. Sandığı görebilirsin Banu Abla. :)

    YanıtlaSil
  33. Yap tabi canısı senin elinden çıkan her şey güzel

    YanıtlaSil
  34. yap yap yapppp hatta boynunda görelim tak takıştır ayy çok güldüm sen bundan sonra başka takılarda yaparmışsın bir bakıyoruz kiii:))) Yaa bir de pembeli yeşilli yapsana. yada rengarenk.

    YanıtlaSil
  35. aman yarabbim bunlar muhteşem ötesi olmuşlar be gülüm...
    anaaa gözlerim yuvalarından fırladı vallahi :)))
    uzat kız öpücem o marifetli elleri bennnn :)))

    YanıtlaSil
  36. yine güzel şeyler çıkmış valla renk geldi bu kış günlerimize sağolun elleriniz dert görmesin selamlar büyüklere, küçüklere

    YanıtlaSil
  37. maşalahhhh maşallahhhhh...insanın baktıkça bakası geliyorrr...ellerinine saglıkkkk...;)

    YanıtlaSil
  38. Cıvıl cıvıl olmuşlar, ellerine sağlık ablacım:))

    YanıtlaSil
  39. Bu takı işleri hastalık gibi benimde canım çok istiyor akşama işallah.
    Ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  40. Sevgili Mihrimah,Marifetli Cadım,Alonenesim,Nedretim,Cebimdeki renkler,Aksungurum,Annemin eli,Emelim,Fadişim,Gülsümüm,Noblessem,Marifet23,Anekzuram,Alanayım,Cihanım,Sevalcim,Dileğim,Marifetane,Çiğdemcim,Halimecim,Gönülçelenim,Düşlerimden inciler,3kadın3moda,Okuyanım,Çoban Serabım,Figenim,Güllerce güzellik,Halecim,Selmacım,Nilgünüm,boncuklarla oynamayı severim de, takı ile aram hiç yoktur aslında, ama oldu işte birşeyler, ama biraz ara vereyim :)
    Colettem,çok haklısın, ger telden çalıp kendimizi tatmin ediyoruz değil mi :)
    1gülcüm,istemekle olmuyor işte, oturup yapacaksın :))
    Saadetim,sen alasını yaparsın eminim :)
    Sevgili Hobi dünyası,bunlar toplanıp yerine yeni dağınıklık gelecek :)
    Sevgili Gülden takı,benimkiler senin harika tasarımlarından saklanıyorlardı aslında :)
    Sevgili Elift,Fiammam,ben takı kullanmam kiiii :))
    Sevgicim,ağlama şekerim yaaa, sen herkese yorum yap sana dönerler nasıl olsa :)
    Asortik krepim,çok teşekkürler tatlım, ben link vermeden geçemem kiii... Şimdi buldum işte... Anneni takibe aldım hemen :)
    Atölye kedim,yap yap, ben ara verdim, senden fikir alır tekrar başlarım :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)