31 Ocak 2012 Salı

Çocuklar İçin...

Bu şipşirin polar bere-atkının tam havası, dikmeye ne dersiniz :)
Bugünden birkaç resim ister misiniz bizim buralardan :)
Körfezde bizim taraf kapalı ama karşı tarafta güneş var :(
 Balkon kuştüyü yatak gibi oldu, insanın atlayası geliyor, camın hizasında şu anda :)
 Ön tarafta kar camın hizasını biraz geçmiş durumda, buzlar öyle bir sarkmış ki, pencereler ferforjeli gibi oldu :))
 Ön taraf... Solda görülen kümbetin altında zavallı arabam var :(
 Yan komşunun çatısında neredeyse 1metre kar var...Demek ki bizim çatıda da var bu kadar kar :)
 Arka bahçe... Kuşların yemliği kar dolmuş, hava çok soğuk, çıkamıyorum ne yazık ki oraya kadar, daha tam atlatamadım ya soğuk algınlığını :(
 Meyva bahçesinde ağaçlar yarıya kadar kar dolu, oralar 1 metreyi geçmiştir...
Ama çok şükür, bizim keyfimiz yerinde :)




29 yorum :

  1. ayy inanmıyorum süperrrr, fotoğraflar için çokkk teşekkürler banu, :)))

    YanıtlaSil
  2. canım bizim burasıda aynı neyseki kendimizi oyalayabiliyoruz

    YanıtlaSil
  3. banucum,muhtesem kelimesi az gelir
    bayildim goruntelere
    bu kadar yakiniz ama oradaki kar bir baska guzel:)
    keyfini cikar canim arkadasim.
    ben karda yagsa,guneste acsa ,anacigimi birakip cikamiyorum ya
    camin arkasindan,cayim kayniyor devamli....
    minik atolyem :))))islere devam
    sana sevgilerimle beraber cayimdan bir bardak yolluyorum

    YanıtlaSil
  4. aklıma takıldı birden, evden çıkmak isterseniz ne yapıyorsunuz. yollar açıkmı,:) Arabada kar altında,

    YanıtlaSil
  5. Vallaha dikmek isterim ama bilmiyorum :) ayrica fotolar muhtesem of of diyesim geliyor seni kiskanmaya basladim :)

    YanıtlaSil
  6. Aman Allah keyfinizi bozmasın Banu ablacım. Eviniz sıcacık olsun, sağlıklarınız yerinde olsun... Kar da izlemek güzel ama kalksın sorunsuzca inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar çok kar yağışı olmuş,fotoğraflar süper,inşallah güneşli bir havada bir günde erir de size iş çıkmaz.Sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
  8. Bu hali muhteşem de sonrasıda öyle olur İnşallah.
    aaaa ben sana küsmüştüm ablacım ama dayanamadım yine, hani bloğumun yaşgününü kutlamadınya işte ondan:(

    Seni ve Solmaz sultanı öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel manzaranız tam Uludağ gibi olmuş sokağa çıkmak problem olmalı.Berede çok güzel Banucum sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hani eskiden kartpostallar olurdu. İlk foto bana onları anımsattı...

    YanıtlaSil
  11. Banu ablaaaaaa, ne güzel görünüyor resimlerde oralar. Şimdi orda hayal ettim kendimi ve birazdan sıcak sobalı odadan çıkıp kartopu oynamaya ve kardan adam yapmaya gideceğim tabiii yanımda da bıdık hoplaya zıplaya. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  12. Memlekete bu yıl kara doydu çok şükür..Allah dışarda olanların yardımcısı olsun..Resimler süper banu abla..Keyfin daim olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Banu hanımcım, sizin bulunduğunuz yer tam olarak neresi... çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  14. resimler harika bere ve atkı da tabi ki.

    YanıtlaSil
  15. Ekmeğinizi kendiniz mi yapıyorsunuz? Ciddi soruyorum bak:)

    YanıtlaSil
  16. :))) Nedret hanım haklıı,yiyecek işini nasıl hallediyorsunuz Banu hanım.kendinize iyi bakın.bizim buralardada kar var ama sizinki kadar değil..
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  17. İki tane büyük dolapları var Nedretciğim,Banuş bahçeden topladıklarını stokluyor orada, fırın da gönderiyordur ekmeklerini , bizim gittiğimiz zamana bile kalmıştı harika közlenmiş patlıcanlar. Solmaz teyze köz patlıcanla imambayıldı yapmıştı bize. O gün bugündür bende közleyip yapacağım deyip duruyorum.
    Vallahi kartpostal gibi manzara bizim burada öylesi yok yani basılmamışı. Bu yüzden sevmiyorum ben o halini. Bu yüzden kıskandım o resimleri tabi buzlar hariç:))

    YanıtlaSil
  18. ay ay banu ablacım dur şu ön balkona ben bi uzanıveriyim:)

    YanıtlaSil
  19. Banu Abla , nasıl olmuş orası öyle. bizim için buradan görüntü çok hoş ama sizin için çok zor olsa gerek..

    YanıtlaSil
  20. İzmit körfezi de aynı :) Şahane görüntü...

    YanıtlaSil
  21. nefis görünüyor manzara bu aksam itibariyle bursada da başlamasına sevindim manzara harika çok zevkli karı izlemek

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. http://belguzaranne.blogspot.com31 Ocak 2012 23:50

    ıyı geceler atkı bere harıka amA KAR HESINDEN HARIKA

    YanıtlaSil
  23. müthiş bende ilerde senin gibi bir yerde yaşamak istiyorum.

    YanıtlaSil
  24. Banu abla aynı bizim burasıda öyle..kar dizlerimize gelmiştir..Dün 3'ten sonra Kocaeli'de tüm kamu kuruluşları tatil edildi..Eşim eve geldi ama asıl kar akşam yağdı..Bu sabahta dizleri buldu..Kartepe'yi tahmin ediyorum,burasının 2 katıdır muhtemelen..Senin olduğun yerde Kartepe'den aşağı değil..Tabi en güzeli manzara:)

    YanıtlaSil
  25. nasıl güzel görüntüler...
    ah ah...kış dediğin böyle olmalı!

    YanıtlaSil
  26. görüntü muhteşem, bayıldım:))

    YanıtlaSil
  27. kar fotoğraflarını çok severim.bu fotoğraflarda tam izlemelik olmuş.teşekkürler.keyfinin yerinde olmasına sevindim rabbim bozmasın sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Sağol Fiamma'cığım, sen yazmasan hatunun görüp cevap vereceği yok.

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Nuran, manzara süper ama, kar 1metreyi geçti, hadi ben evden çıkmasam da olur, yollar açık, ama dışarıdan gelen yoldan bizim eve kadar nasıl yürüyecek bakalım...Gerçi bi eksiğimiz yok çok şükürde:)
    Çoban Serapcım, haklısın, iyiki hobilerimiz var değil mi :)
    Cihanım,çayını aldım sağol, gerçi kuzinenin üzerinde devamlı çay var ama, seninkinin tadıda bir başkaymış :)Bakim yeni neler yapmışsın...
    Sevgili Nesliname,polar dikmek zor değil, bence denemeye değer:)
    Sevgili Cebimdeki renkler,amin canımcım amin :) Sağlık olsun da gerisi kolay :)
    Sevgili Birincisin,kar eriyene kadar pek iş yapmaya niyetim yok zaten :)
    Emelim,öptüm seni canııım :)
    Esencim,bahçede 1 metreyi geçti kar, çıkmaya niyetim yok zaten :)
    Saadetcim,gördüğümü resimleyebilsem aslında çok güzel oluyor manzara, hele güneş çıktığında, karlar parlıyor, ama resimleyemiyorum :(
    Dileğim,hadi gel, kardan adam yapalım, ama Bıdığın canı tatlı, çabuk kaçar içeri :)
    Sevgili Marifetane,haklısın canımcım, evsizlere, yakacağı olmayanlara ne zor yaşam :(
    Ünlü Zeynepcim,mail attım sana:)
    Sevgili Fimofimo,Belgüzarcım,Cep aynam,İnci çiçeği,Mihrimahcım,sağoluuun, teşekkürler :)
    Nedretim,soru kalmadı değil miii :))
    Halimecim,fiammam cevabı vermiş :))Merak etme canım :)
    Fiammam,aklın kaldı yani şu közlenmiş patlıcandan imambayıldıda...
    Ayşencim,gel uzan valla, tam uzanmalık oldu :)
    Buketcim,asıl bu havada çıksanız ya buralara:) Yok bize bir zorluğu, merak etme :)
    Havlu dantel,İzmit körfezi aynı derken? Yani bu zaten İzmit körfezi de, yanlış mı anladım dedim :)
    Sevgili Sonsuz dekorasyon,bir zamanlar Bursa Kestelin tepesinde çalışıyor, daha yukarıda ki Seyidabad köyünde kalıyordum, orası da aynı böyle olurdu :)
    Anekzuracım,Allah gönlüne göre bir yaşam versin dilerim :)
    Sevgili Kardeşler,Kartepe bizden biraz daha yüksek, kar 1 metreyi geçti, hala yağıyor ama :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)