2 Ocak 2012 Pazartesi

Hiç Eksik Kalır mıyım :)

Kalmam tabiii; ben de yaptım :))
Sevgili Alanay yapmıştı en son urgandan kase, demiştim ama ben de yapacağım diye :)
Hazır elimde sevgili Gülsümün getirdiği urgan vardı, uyduruverdim ben de :)
İşteeeee....
Kenarlardaki süsleri de sevgili Serap getirmişti, deliği açılmamış düğmeler, bak Serapcım, nasıl da işe yaradılar :)
Benim elimden bu kadarı geldi...
Nasıl yaptığıma gelince;
İki boy seramik kase ...
Kaseyi ters olarak kapadım, yani ağız kısmı alta gelecek şekilde,
ipi ağız kısmından sarmaya başladım, nokta nokta sıcak silikon sıkaraktan,
(Alanaycım araya naylon koymuş ama küçüğünü yaparken olduğu gibi yapıştı, o nedenle büyüğünü yaparken koymadım, yapışsa da kolay ayrıldı...)
Sonra da süsledim işte :)


44 yorum :

  1. sen yaparsında olmazmı..süper olmuş banucum..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Banu, ay bir iki gün kapansam seninle eve, sadece bu tür şeyler yapıp hevesimi alsam:)) Gördükçe nasıl özeniyorum böyle şeyler yapanlara anlatamam... Valla ip kase ile son noktayı koydum ben.
    sevgimle

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş ablacım, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. ben de ne zamandır düşünüyorum ama hayata geçirecemedim:))) ellerinize sağlık... güzel bir takım olmuş...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ablacım harika olmuş, düğmeler çok yakışmış, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  6. sepetler çok hoşş çok hoş olmuşlar olmasınadaaaa... ben bide bebeklere ve çerçevedeki fotoğrafada bittimmm banucummm..
    eline-emeğine-hayalgücüne sağlık canımmmm... ;)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar bana da bir fikir verdin şimdi dur bakalım malzemesini bulabilecek miyim acaba?
    not: ben kare sepet düşündüm raf için.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel çok dekoratif olmuş banucam, ellerine saglık..

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşlar banu hn.
    Halen kar var mı oralarda.
    Paketim ulaştı size merak ettim.
    Ecz.neye göndermiştim...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş eline sağlık:)
    yeni yıl projelerine çok çabuk
    başladın..Artık devamı çorap söküğü gibi gelir..:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Yine harika bir tasarımla karışınızda "banu abla"karşınızda.Çok güzel fikir.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel oluyor bunlar. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. ALanay' ınki daha kalın urganla idi, seninki daha ince bir urganla olmuş ama bu da çok güzel olmuş, süsler de sedef gibi duruyor, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. HAR,KA OLMUŞ NELER BULUP YAPIYORSUN VALLA BRAVO CANIM ELLERİNE SAĞLIK .

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık çok beğendim. süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık çok güzel olmuş. Ben de evde etrafa bakmaya başladım, bunu atmayayım değerlendireyim demelere başladım, sayende özeniyorum

    YanıtlaSil
  17. Koşa koşa geldim porselenleştirme yaptın mı diye, başaka bir güzel işle karşılaştım. Çok sevimli. Ve de kırılmaz, tam benim gibi sakara göre. Ben bir urgancı bulayım :)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Hızına yetişemiyorum Banu Abla' cım. Ellerine sağlık. Eski penyeleri şerit şerit kesip de yapılır mı acaba?

    YanıtlaSil
  19. aman da ne güzellikler çıkmış yine banucuğum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. Süper olmuş Banu ablam. Seninki de başka birz güzel olmuş çok kıskandım ikinizi de valla. Sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  21. sen yaparsında olmazmı:))))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Çok değişik ve şık olmuş...

    YanıtlaSil
  23. Bu seneye iyi başladın aklındaki projeleri hayata geçirerek. ok da güzel olmuş, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  24. Harikulade olmuş Banu hanım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  25. heyyy!çok güzel olmuş.merak ediyordum nasıl yorumlayacağını gördüm ve bayıldım Banucam.her birimiz aynı malzemelerle nasıl farklı yorumluyoruz ama nasılda güzel şeyler çıkıyor ortaya.ellerine sağlık canım benim.bu arada açılmamış düğmeler nasıl oluyor bilmiyorum.hımm onu da keşfetmek lazım.:)

    YanıtlaSil
  26. Ben cok begendim..sizlerin sayesinde artik hobi dergisi almama bile gerek kalmiyor.. Kac el isi dergisine tas cikariyorsunuz hepiniz valla;)bravo..

    YanıtlaSil
  27. harika olmuş, ben de yapmak istiyorum, seviyorum seniiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  28. Dalga dalga yayılıyor bu urgan kaseler yahu, benim de canım çekti bak şimdi, ben de yapmalıyım hemen, eksik kalırsam bi yerlerim şişer mazallah :)

    YanıtlaSil
  29. banu abla senin sayende gördüm alanay ın yaptığını.çok güzel bir fikir bu .ellerne sağlık seninkide çok güzel olmuş
    iyi seneler face de yazmıştım ama bir kez de buraya yazayım:)

    YanıtlaSil
  30. Aaaaaaaa... aaa... Ama ama ... ben yapacaktım. Şu anda düş odamda rötuşların yapılmasını bekliyor. :)
    Ama ben kabus odasındayım şimdi. :(
    Çok güzel olmuş Banu.. Güle güle kullan birtanem. Heveslendirici , kışkırtıcı bir çalışma olmuş. Helal sana.

    YanıtlaSil
  31. ay harika olmuşş.ellerinize sağlık.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  32. Bu iplerden bendede var çok iyi fikir çokta hoş olmuş eline sağlık..

    YanıtlaSil
  33. elleirne sağlık ablacım, alanayın da senin de kasaleriniz hem dekoratif, hem orantik hem de şık olmuşlar.

    YanıtlaSil
  34. Her zamanki gibi, süpeeeeeer.........

    YanıtlaSil
  35. Çok çok güzel olmuşlar ablacım emeğine eline sağlık...

    YanıtlaSil
  36. Şehnazım,Baharcım,Selmacım,Nilgünüm,Zeynepcim,Ahlamcım,Saadetcim,Mevdoşcum,Örgü çantam,Aksungurum,Dileğim,Nestugcum,Hülyacım,Mügem,Bigocum,Halimecim,Sibelim,Natalicim,Meralhobiart,fena olmadılar sanırım, teşekkürleeer :)
    Lalecim,gel tabii, birlikte birşeyler yapmayı daha çok seviyorum ben, gel :)
    Okuyanım,ah ah listelerimiz dolup taşıyor değil mi, ne olacak bu halimiz bilmem :)
    Darmanım,o bebekleri ben de çok seviyorum tam 20 sene önce hediye gelmişti bir arkadaşımdan, çerçeve de bir blog dostumun hediyesi, içindekiler ben ve oğluşlarım :)
    Fadişim,sen yaparsın bundan kolayca, ama sürekli çekiştirilecek kadar sağlam bişi olmuyor ona göre, belki sağlam bir kutu üzerine sararsan çekmece gibi kullanabilirsin...
    Noyumberrycim,üretim için günlerin özelliği hiiiç farketmiyor, o ilham bey var ya, onun gelip benimle kalması gerekiyor :)
    Sevgili Cebimdeki renkler,daha da kalınından denemeli büyük bir kase, urgandan halata geçeceğiz bu gidişle :))
    Sevginin ruhu,sen de bizim gibi çöpçü adayısın yani :))
    Nihalim,porselenleştirme işini hallettik aramızda sanırım :)) Urgan işi sana kaldı :)
    Proje çantam,ara sıra coşuyorum böyle :)) Penye şeritlerden tığla örerek yapılıyor,sık iğne, çok ta güzel oluyor...
    Fiammam,daha yapılacak çoooook proje var ah ah ah :)
    Alanayım,fikirlerden fikirler doğuyor böyle işte :) Açılmamış düğme, yani delikleri yok, içlerinde bir tanesine delikler açılmış ta öyle anladım düğme olduklarını :))
    Sevgili Nar Çiçeği,bu konuda çok haklısın, bloglar hem güzel şeyler yapıyor hem de internet deryasından örnekleri paylaşıyorlar :)
    Noblessem,yap şekerim, kim tutar seniii :))Elift,sen de yaaaap :))Begoşcum,ipin varsa hemen yap, zaten çabuk oluyor :)
    Gülsümüm,e naaapiiim, ipini bana getirmeseydiiin:)) Hem sen urgandan bi sürü ciciler yapmıştııın :)

    YanıtlaSil
  37. İşte el becerisi ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  38. ellerinize sağlık:) düğmelerle çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  39. Sevgili Marifet23,Ecerce,sizler beğendikçe benim de hep yapasım geliyor, iyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
  40. görmemişim işte :( harika olmuş canım hemen yapmam lazım ama önce ip edinmem lazım...

    YanıtlaSil
  41. Kaçırmışsın demek ki Işılım, yapması da zevkli oluyor dene :)

    YanıtlaSil
  42. ellerinize sağlık süper olmuş....

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)