10 Ocak 2012 Salı

Ördüm Ördüm Ördüm ...

Dün öğleden sonra başladım örmeye, bu sabah bitirdim :)
Yok yok... bütün gece örmedim, gece 10,5 a kadar ördüm...
Ne ördüm, tığ ile bere, şişle atkı, öylesine, yün ortadan kalksın diye :)
Soran olursa diye...
Beredeki püskül gibi şeyler hani parmak üstünden ip alınarak sık iğne örülür ya ondan...Yani şöyle;
Atkı da uzayan bir örgü var ya, hani bir ters bir yüz örüyorsun, sonra düzleri şişte tutup tersleri bırakıyorsun, örgüyü çekiştirdikçe bıraktıkların sökülür, örgü uzar ve ajurlanır, o örgüden işte...
Kendi kendine yuvarlandı hem de, yani tersi pek görünmüyor...Uçlarına da tek püskül yapıp bağladım,
oh ip bitti rahatladım :)


28 yorum :

  1. Banu abla, yapacağınızı yaptınız yine. Sizi 2 yıldır takip eden birisi olarak,zaten hiç boş durmadınız ki maşallah diyorum.Elinize sağlık güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Onu bunu bilmem:)) İlk fotoğraf örgü dergilerine rahat kapak olur. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık. İlk fotoğraf çok iyi. Işığı, renkleri, modeli. Model derken, konu modeli yani :)

    YanıtlaSil
  4. banucumellerine sağlık kış manzaran örgülerin bilgisayarın kitapların ve sıcacık soban bi gün gelip kestane patlatmasam ne olayımm öpüldün

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık sıcacık olmuştur...

    YanıtlaSil
  6. ohhh sıcacıktır o şimdi.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ÇOK GÜZEL OLMUŞ BAYILDIM HAZIR GİBİ GÜLE GÜLE KULLAN MAŞALLAH MAŞALLAH DİYORUM .

    YanıtlaSil
  8. Çok hoş kışlıklar:) İyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  9. çok çok güzel olmuş Banuca'm, iyi günlerde, mutlulukla kullan.

    YanıtlaSil
  10. Nasıl pratiksin Banu abla, ellerine sağlık. Harika olmuş ikisi de...

    YanıtlaSil
  11. valla banu abla ip ortadan kalksın diye yaptığın örgü buysa diğer örgülerini merak ettim sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Banucum ellerine sağlık havalar soğudukça ihtiyaç artıyor bere ve atkılara çokta yakışmış sana Güzel günlerde giy

    YanıtlaSil
  13. banu abla harikaaaa olmuş,ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  14. canım atkı bere çok yakışmış.renklerine harika ellerine sağlık iyi günler de giy

    YanıtlaSil
  15. Bu ne hız maşallah eline sağlık Banucum çok güzel sıcak sıcak giyersin artık,hem karda gelmiş oraya:)
    daha bizde yok:(

    YanıtlaSil
  16. Marifetli arkadaşım yapar da güzel olmaz mı? güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  17. iyi ğünlerde kullanın:)))
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  18. Sorma Banucum bu ara bende yüne ve örmeye bir taktım ki!
    kime ördüğüm hiç önemli değil birini bulup hediye ediyorum:))
    çok çook seviyorum örmeyi hem tığ hemde şiş ile. Ama boyun fıtığımı azdırdım yine.
    Hep sizlerin yüzünden :)))
    Çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  19. ellerinize sağlık harika bir ikili olmuş güle güle kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Çok yakışmış.Ellerinize sağlıkk:)))

    YanıtlaSil
  21. İplikleri değerlendireyim diye güzel bi iş çıkmış ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  22. Güle güle kullan Banu abla çok şık bir takım olmuş..

    YanıtlaSil
  23. Kızım ya... Hayata bu kadar çok şey sığdırabilmenin sırrını da anlatsana. Benim gibi laylaylom yapanlara epey faydası olacaktır. Maşaallah.. Allah seni nazardan saklasın seni.

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Ayşecik, ciddimisin, iki yıldır takip mi ediyosun, çok sevindiiim :)
    Nedretim,Proje çantam,ne de olsa konu mankeni benim yaaaani :)))))
    Sevgicim,bu köşede otura otura kıştan 100 kilo çıkacağım :))Kestaneleri toplamaya üşendim bu sene, ne fenayım değil miii, gel topla :)
    Saadetcim,Nilgünüm,Emelim,Mevdoşcum,Begonvilli ev,Noblessem,Cebimdeki renkler,Serabım,Fatescim,Okuyanım,Aksungurum,Noyumberrym,Eminecim,Hülyacım,Halimecim,Suzan hobi,Sihirli günce,Marifetane,bakalım ne zaman kullanacağım, ya da dolap bekleyecek :))
    Mihrimahcım,Marifet23,örgü işlerini anneme bıraktım aslında... Ama bu yünü bana devretti, "al bundan bir bere-atkı ör"dedi, ben de ördüm :))
    Sevgili Yaşamın kıyısında,ben de yünleri ve örmeyi özlemişim aslında, iyi oldu anamın bunu elime tutuşturması, yoksa ben örmüyorum ona kalsın diye...
    Gülsümüm,bak böyle söyleye söyleye birbirimizi gaza getiriyoruz, "ay ne yapsam da yayına koysam"diye panik oluyoruz sonra :)

    YanıtlaSil
  25. banucam harikasın sen!çok da yakışmış sana.güle güle kullan.sıcacık tutsun seni sakın bi daha hasta olma emi?

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)