30 Ocak 2012 Pazartesi

Hiç Durmuyor Bu Kar :(

Dünden beri hiç durmadı, gittikçe yükseliyor...
İki resim arasındaki saat ve kar yüksekliğine bakın :)
Fotoğrafta belli olmuyor ama balkonun orta kısmı gittikçe yükseliyor, görüntü ters dönmüş sandal gibi :))
Yüksekliği ise pencere hizasında, diğer taraflarda öyle, böyle yağmaya devam ederse sabaha nereye gelir tahmin edin :)
Buradaki ilk kışımızda, yani 2005-2006 kışında kar çatıya kadar çıkmıştı, pencereler için oyuk açmıştık :)
Ama çok güzel oluyor, yeterki stoklarınız bol olsun :)
Eh çok şükür herşey yolunda, bana da pencere önüne kurulup elişi yapmak kalıyor :)
Malzemeler arasından çıkan iki çerçeve, arşivimden desenler, bakalım ne olacak bunlarla :)


36 yorum :

  1. Haklısın Banu abla, dışarı çıkmak gerekmiyorsa korunaklı bir yerden seyretmek çok keyifli... Ama pencereleri örtecek kadar yükselmesi korkutucu yine de benim için..

    YanıtlaSil
  2. banu ablacım harika bir görüntü,ben de sürekli dışarı bakıyorum kar ne zaman yağacak,yağıyor mu diye, ama yoook,arada toz gibi atıştırıyor ve kesiliyor,sözde ikimizde kocaelideyiz ama ne kadar farklı yaa,ben karşı tepelerde kar var diye bakıyorum,işte oralarda sen varsın anlaşılannn,el sallıyorum sana bak karşılardan,görüyor musuun,bize de yolla birazcık kardan :)))

    YanıtlaSil
  3. Hımmm pencereleri kapatacak kadar yağarsa iş değişir tabii. Biz Bolu'da görev yaparken ilk yılımızdı ,bir sabah kalktık arabamızı bulamadık,zaten çoğunlukla arabayı çalıştırıncaya kadar benim ilk dersim başlıyordu o nedenle tabana kuvvet yürüyordum ben de okula :) Hey gidi günler... Sana bol üretimli sıcak demli çaylı günler Banucuğum !

    YanıtlaSil
  4. Harika manzaralar,daha çok resim,daha çok resimmmmmmmm,lütfennn

    YanıtlaSil
  5. manzara olarak bakarsak muhteşem ama size çıkardığı ve çıkaracağı zorlukları da kolaylıkla aşmanız dileği ile...keyifli günler dilerim

    YanıtlaSil
  6. Sen böyle olunca daha fazla üretebilirsin....kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. Manzara hakikatten harika, ama çatıya kadar ürktüm birden:)karkara kış dedikleri bu olsa gerek. Havada çok soğuk, Odunu kömürü olmayanlara Allah kolaylık versin,

    YanıtlaSil
  8. Herşeyim yeterince olsun Banuşum, vallahi o kadar kar istemem. Eskiden anneannemlere gittiğimde şubat tatillerinde yağan kar aynı dediğin gibi olurdu ve ben korkardım boğulmaktan belki o zamanlardan kaldı bu his ama sevene mesela yok. Istanbulda ise kar çekilmiyor bugün kızları görmeye gittim çok özleyince 2 saat zor oturdumkorkudan. Kanaviçelerin çok güzel oluyor yaaa ben şu aletleri alıp sana göndersem olmaz mı daha çok var benim gelebilme ihtimalimin oluşmasına.

    YanıtlaSil
  9. Banucum benim burasıda öyle birde ben eve dün geldim bir şey alıp izmite sabah dönecektim bebişin yerine ama sabah bir kalktım arabayı çıkarmama imkan yok ekmek falande almamıştım tam mahsur kaldım bu sefer

    YanıtlaSil
  10. görüntü muhteşem ama tabiki içerden.o manzarada oturmak keyif yapmak yada senin gibi üretmek keyiflidir.yinede sen kendine dikkat et banucam üşüteyim falan deme..

    YanıtlaSil
  11. BANUCUM GÖRÜNTÜ ÇOK GÜZEL AMA AMAN HASTALANMAYASIN....KENDİNE İYİ BAK TATLIM..

    YanıtlaSil
  12. Yaşasın, bu kar esareti benim işime yaradı, bolca kanaviçe, bolca şema, bolca güzellik, bolca fikir.

    İnşallah kar bittiği gün kovca bir güneş çıkar, tüm karları buzları alır götürür, temizlemekle de uğraşmazsınız.

    Solmaz Sultan'ın sözünden çıkma, sonra seni çok özlüyoruz..

    YanıtlaSil
  13. SEBAHAT ÖZÜN30 Ocak 2012 17:47

    BANUCUM BEN İZMİRDE DOĞDUM BÜYÜDÜM.KIŞLAR KÖTÜ DE OLDU AMA HİÇ BUKADAR KAR OLDUĞUNU HATIRLAMAM.GENÇLİK YILLARIMDA ESKİŞEHİR'E GİDERDİM ÇOK OZAMAN BÖYLE KARLAR ORDA DA VARDI HEP.AMA HEP ÖZLERİM O KARLARI O GÜNLERİ VE GENÇLİĞİMİ.RESİMLERE BAKIP BAKIP İÇ ÇEKİYORUM BURADA DAHA ÖNCE DE YAZDIM AMA KISKANIYORUM YAAA..SEVGİYLE KALIN GÜNLERİNİZ HEP BÖYLE MUTLU MUTLU GEÇSİN NAKIŞLARINIZLA KÂRINIZLA BIDIĞINIZLA ANNENİZLE...

    YanıtlaSil
  14. oldum olası kışı sevmişimdir.. karın yağışını izlemek, kar yağarken kısa yürüyüşler yapmak hep güzel gelmiştir bana.. ben de sürekli camlardayım bu aralar kar yağıyor mu diye.. çok şanslısın banu ablacım.. :))

    YanıtlaSil
  15. Bugün burada da tekrar kar yağışı başladı ve epey yağacağa benziyor.Sizin ortamınız çok güzel evde stok yeterli ise dışarı ile de işiniz yoksa ne güzel kafa dinlenir,el işleri,hobilere ağırlık verilir.Benim için de bir kahve yapıp pencerenin önünde için:)Keyifle,sağlıklı günler geçirmenizi diliyorum vee bol resimler bekliyorum:)sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. bn oldum olası kışı sevmemişimdir :) soğuğundan dışarıya cıkamamktan nefret ediyorum özelliklede arabamı kullanamamaktan (bu da yeni eklendi kıştan nefret etme sebeplerimin arasına :)) Valla banu ablacım senin yaptığın hersy harika oluyor bu da çok güzel olucaktır...

    YanıtlaSil
  17. Bence cok güzel seyler cikacaga benziyor elisinden :) bu arada kar harika gözüküyor :)))

    YanıtlaSil
  18. Manzaran muhteşem,aynı masallardaki gibi,burdada yoğun kar yağışı var,yine güzel birşeyler üretiliyor,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  19. Banu abla bende biliyorsun Kocaeli'deyim...Bizim buradada kar bayağı var..10 cm olmuştur..Senin manzara gibi tam seyirlik..Sen anlaşılan bizden daha yüksektesin..Gündüz Çocuklara söz verdiğim için İzmit merkeze indim..Merkezde birşey yoktu..Sanki bizim burası ayrı bir alem..İzlemesi çok güzel ama sadece izlemesi.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. Bugün bende sağlık ocağına gitmek için çıktım sonra hemen eve girdim manzarayı 5.kattan seyretmek güzel ama dışarısı için aynı şeyi demek zor Allah Dışarıdakilere ve dışarıda kalmak zorunda olanlara yardım etsin Selamlar

    YanıtlaSil
  21. desenler çok güzel merak ettim ben de ne olacaklar ama karı hiç sevmiyorum, her gün işe giderken buz tutmuş sokaklarda yürümek zorundayım çünkü.

    YanıtlaSil
  22. Evet haklısın Banucum bu kar hiç durmuyor..Ne yapalım bizde oturur bol bol üretim yaparız :)
    O çerçevelerden de ne çıkacak bakalım:))(şapkadan ne çıkacak der gibi)..
    Sevgiyle sağlıkla kal:)

    YanıtlaSil
  23. Aman üşütmeyin, stokları sıkı tutun, kendinize dikkat edin.Bugün burada da çok yağdı ama sizinkine göre devede kulak gibi:)))Buna da şükür, keyif yapıyorum;)

    YanıtlaSil
  24. banucum
    guzel bir kis gecirdigine eminim:))))
    ben kucukken deniz kiyisindaydi evimiiiiz....
    degirmendereyi ,anlatiyorum
    karlar denize dusuyor diye cok uzulurdum.
    bak bunca sene sonra bunu ilk sana soyluyorum
    :)))))))))))))))))))))
    kocaman kocaman optum

    YanıtlaSil
  25. Bugün kar bayağı bayağı yağıyor burada da:) Ama tabii sizinki kadar değil:)
    İşlemeleri merakla bekliyorum.
    Bıdık'a öpücükler:)

    YanıtlaSil
  26. kar huzurlu ve elişi için dingin olsa gerek yan tarfta da sıcacık çay ellerine sağlık banu ablacımm

    YanıtlaSil
  27. ne kadar hoş bir ortamın var. karın camları kapatmasını bilirim çok zevkli ama yinede soğuk dikkat etmek lazım:)

    YanıtlaSil
  28. Manzara çok güzel ama yine de kendine dikkat et ablacım.

    YanıtlaSil
  29. Harika , orada olup karlara gömülmek isterdim ...

    YanıtlaSil
  30. Manzaraya her seferinde bitiyorum:) bizde böyle kar manzarası yok malesef. bir gün kaldı. suan sahilimiz eski haline döndü:). Sıcacık bir kahveyle camın kenarında oturmak istedim:)

    YanıtlaSil
  31. Ben yanımda olmak istiyorum.
    Solmaz Teyze ile kahve içmek,Bıdığı kucağıma alıp sevmek,senin ıvır zıvırlarını karıştırmak...Çok şey mi istiyorum :(

    YanıtlaSil
  32. evden izlemek gibisi yok karı..
    çok güzel görüntüler ama birde sabah erkenden işe gelme mücadelesi olmasa.. :(

    YanıtlaSil
  33. ohhh ne güzel orada mahsur kalmak doya doya keyifli el işleri kıskandım durumunuzu :)) keyfini çıkarın

    YanıtlaSil
  34. yerinizde olmak için neler vermezdim. çatıya kadar karlı bir ev. rüya gibi.. :)

    YanıtlaSil
  35. Sevgili Cebimdeki renkler,Nilgünüm,Nefisecim,Nurancım,Alanayım,Şehnazım,Elift,Sebahatcım,Bedişcim,Birincisin,İlaydacım,Nesliname,Nuraycım,Kardeşler,Serabım,Noblessem,Noyumberrycim,Baykuş gözüyle,Okuyanım,Mor menekşem,Eylülcüm,Meralhobiart,Sevtapcım,Minecim,Fadişim,Hobihane,Lavanta evi,Ünlü Zeynepcim,buralarda birkaç kış geçirince insan kendini ortama, ihtiyaçlara göre ayarlıyor, yani bu kadar kar bizi etkilemiyor, manzaranın keyfini sürebiliyoruz çok şükür, tabii ufak tefek eksikler-aksaklıklar çıkıyor ama Allah büyük bir terslik göstermesin, keyfimi ve manzaramı paylaşmaya buyrun gelin :) ...Şehirde karlı zamanlar zor oluyor, hele işe gidip geliyorsan, iyi bilirim, geçtim o yollardan, Allah kolaylık versin...Hele ki çadırda yaşayanlara, yakacak alamayanlara Allah yardım etsin :(
    Fatescim, o el sallayan senmiydin, ben de kim o diye bakıyorum :D
    Colettem,ah karlı havalarda işe gidip gelmek ne zordur :( Şu anda benim zavallı arabamda gömülmüş durumda :(
    Tunay Sibelcim,evden çekebileceğim başka resim yok ki artık, kar yağmaya devam ediyor ve yükseliyor azar azar :)
    Fiammam,İstanbulda kar demek ıslaklık, çamur demek oluyor değil mi :( Ne aleti gönderiyorsun gene, unutmuşum :(
    Çoban Serabım,ay kötü yakalanmışsın, ne yaptın peki ? Ben her ihtimale karşı ekmek makinası da aldım eve, un da stoklu tabii ve su....
    Cihancım,ay çok güldüm "karlar denize düşüyor"haaa:)) Ben de küçükken deniz dalgalı olduğunda anneme "ütülesene"dermişiiim :))
    Tülinim,ah bi gelebilsen, ben seni yürekten çağırıyorum, bir gün ansızın gelesin diye :)

    Bu arada...Merakta olanlar, elimdeki etamin işlerim bitmek üzere :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)