24 Ocak 2012 Salı

İplikler....Boncuklar....Uçtuuuum :))

Birkaç gündür salona yayılmış vaziyetteyim....
Gittikçe kutular, malzemeler çoğalıyor ve Solmaz Sultan çıldırıyoooor :))
Neler yapıyorum...
Pencere süslerine devam, 5 tane daha bitti, 3 tanesi sertleştirildi, şapka süslendi....
Sabun keseciklerinden biraz daha örüldü, sabun alınacak ....
Ve ve veeee..... Sürpriiiz :)
Bunca rengarenk iplik, çeşit çeşit boncuk arasında birden ilham hanım dürttü beni veeeee.....
Takı takmayan, takıdan anlamayan ben bir kolye ortaya çıkardım, yani ördüüüüm :))
Ay bir de sevdim ki böyle örmeyi, yapsam mı dersiniz böyle daha....


51 yorum :

  1. Ay nasıl güzel bir yeşil o Banu abla. Çok güzel olmuş, çok beğendim ben...

    YanıtlaSil
  2. yap yap çokkk güzel olmuş,yakında benim ciclerimde yayınlayacam bakalım beğenecekmisin öptüm

    YanıtlaSil
  3. abla dün sendne imrendim oturdum bana göndermiş olduğun sabunluktan başladım paylaşıcam bitince ellerine sağlık herşey hepsi çok çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. kolye çok güzel olmuş, yap bence de bunlardan....

    YanıtlaSil
  5. sabun keseleri, pencere ssleri çok güzel ama kolyeye bayıldım, süper olmuş, renk renk örmelisin, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Sabun kesesi en favorim, harika olmuşlar. Solmaz Sultan'ı kızdırma da ne yaparsan devam.
    ;-)

    YanıtlaSil
  7. ay hepsi harika ellerine sağlık canım.kolye yapmaya devam et bence rengi çok güzel olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Solmaz teyzeyi anlıyorum ama dağılmadanda çalışılmıyor ki?Bizde de eşim onun gibi, çok ses etmemeye çalışıyor Banu..Pencere süslerini çok sevdim.Renkleri ve boncuklar çok uyumlu.Yeşil kolye de çok güzel.Ben mürdüm rengi taşlardan buna benzer bir kolye yapmıştım.Bu tarz kolyelerde o renkte çok güzel duruyor..

    YanıtlaSil
  9. kolyeyede bayıldım, sabunluklarada :) ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. abla harika o iplerin arasına rengarenk boncuk olduğunu düşünsenene güzel durur

    YanıtlaSil
  11. bence çok şık olmuş örgüden yapılan takılarda el emeği daha fazla oluyor onun için çok güzelll:-))

    YanıtlaSil
  12. Ya ben napüm can, dağılınca kovulacağım deyip duruyorum. Senin salona taşıdıkların az bile kızmasın Solmaz teyze netice de toplanıyoruz değil mi ama:) Kolye çokk güzel olmuş, takı takmadığını ve sevmediğini bildiğim halde ördün ya bunu devamı gelsin artık. Bakarsın takıya yönelirsin:) Rengarenk yap bunlardan üst üste takılır hoş durur, boylarını kısaltma sakın. Bak ne hayal ettim o yeşil kırık boncukların aralarına soft pembe boncuklar koysan sarmaşık çiçek gibi durur.

    YanıtlaSil
  13. şöyle diyelim;

    senin elinden kaçan'da kurtulmaz, uçan'da... gerisi hikaye...

    YanıtlaSil
  14. Bir de ben takıdan anlamam diyosuuunn! Ne güzel olmuş bak :)

    YanıtlaSil
  15. Herşey çok güzel de beni benden alan birşey var, mavili, yeşilli, tukuazlı iplik kutusu. Nasıl güzel gelmişler biraraya. Resim gibi.

    Ablacım, bana uğramaz mı oldun sen? Vallahi yokluğunu hissediyorum :(

    YanıtlaSil
  16. Banucam, ellerine sağlık, köpiş bir şey yapmıyor mu bu kutulara, rahat bırakıyor mu seni:)

    YanıtlaSil
  17. Valla maşallah diyelim Banu Abla size.Hiç boş durmuyorsunuz.Hepsi çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar ;izninizle size Banu abla demek istiyorum..Kolye çok güzel olmuş ,rengi çok güzel..Ellerine sağlık Banu abla..

    YanıtlaSil
  19. Hahhaaaaa demedim mi ben sen sonunda takıdan kaçamayacaksın diye. İşte yaptın sonunda, hem de çok güzel olmuş. Senin eline düşüp de güzel çıkmayacak iş yok ki zaten. Keşke takıyı başlı başına yayın yapsaydın, diğerlerinden rol çalmış :) Hepsi harika. Ellerine sağlık Banu'cuğum.

    YanıtlaSil
  20. uç banucuğum uç sen uçtukca güzellikler çoğalıyor.kolye de süper olmuş hepsi çok güzeller,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  21. Birkaç gün hastalanıp yattınya arayı kapatman lazımdı zaten.
    Sonunda takıya da başladın hadi hayırlısı.
    Ellerine sağlık, çok güzeller.

    YanıtlaSil
  22. çok keyif alıyorum sizin çalışmalarınızdan... öyle güzel şeyler üretiyorsunuz ki... maşallah...
    Bıdık'ı arada gözlerim ama bu sefer fotoğrafa dahil edememiş kendini:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  23. harikasın ama solmaz teyze haklı..Banu ablacım bunları satmalıyız mutlaka..ne yapmalı acaba...

    YanıtlaSil
  24. yani iplik boncukları değil yaptıklarını..
    banu abla evimnette çıktı yaptıklarım..

    YanıtlaSil
  25. Yok artık.. Şimdi de takı mı? Ayyyhhhh...benim kıskançlığımı perçinlemek için elinden geleni yapıyorsun ama Banuuuu? Tamam... Pes ettim. Ben asla yetişemem sana. Şaka tabii . Ellerin dert görmesin canım arkadaşım. Takının daha yakından resimlerini görmek isterdim. Ördüm diyorsun. Nasıl yani.. Tığla filan mı yaptın. O yaprakcıklar ne ki.. Sen en iyisi Nihal'in dediği gibi ayrı bir post hazırla takı için. Merak ettim napiim... Bu arada Solmaz Annenin eline de ver peçeteleri filan. Birazda o dağıtsın bence. Hayat dağıtmadan, kirlenmeden yaşanmaz ki...

    YanıtlaSil
  26. Sakın durma , hepsi nefis olmuş ama kolye de bir başka güzel olmuş. Rengi hele, rengine bayıldım:))

    YanıtlaSil
  27. Valla dağınıklık dediğiniz 1-2 saatte toplanıyor. Önemli olan her şey gözünüzün önünde olsun ki ilham kaçmasın...Bakın ilham gelince neler çıkıyor ortaya ELLERİNİZE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  28. Maşallah maşallah aman nazar değmesin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  29. bu manzara bana hiç yabancı değil banucum..bende birşeyler yapacağım zaman daha da beter bir hal alıyorum..yaymak güzelde sonra toparlamak biraz zor oluyor..sana kolay gelsin tatlım...yeni yapacaklarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  30. ellerine sağlık banucum çok şık olmuş.bencede yap yeni takılarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  31. bende yapıcam banu ablacım bunlardan porselenleştirme sıvısını aldım ama daha başlayamadım ellerine sağlık çook güzel olmuşlar izninle kopya çekicem birazcık:))

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel olmuş ya hele kolyeye bayıldım.

    YanıtlaSil
  33. ya nasıl güzel şeyler yapmışsınız tebrik ederim,özellikle pencere süsleri çok şirin..kolyeye de bayıldım hani:))

    YanıtlaSil
  34. Banu ablacım hepsi de çok güzel olmuş ama dantel süsler favorim.
    Ellerine sağlık, kolyenin rengide süper ne güzel yeşil yeşil ..

    YanıtlaSil
  35. ellerinize sağlık ne ğüzel işler çıkarıyorsunuz.şapka süslemesi çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  36. Sabunları koyacağın dantellere bayıldım valla hızına ben bile yetişemiyorum.

    YanıtlaSil
  37. Kolyene bayıldım,yap yap sat ,süper olmuş renk muhteşem:) dantellere söylenecek söz bulamadım harikalar...

    YanıtlaSil
  38. Bütün modellerini çaldım,haberin olsun.Maşşallah.....Maşşallah.

    YanıtlaSil
  39. Çok çalışkansın maşallah. Eller sürekli çalıştığı gibi, kolyeden de anlıyoruz ki, kafa da sürekli çalışıyor. "Acaba şimdi ne yapsam" diye hummalı bir şekilde malzeme kutularına daldığını hayal ediyorum. Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  40. Deli kızın kardeşine sormuşlar; 'ablan ne yapıyor?' diye.
    Çocuk demiş ki örgü örüyor.
    Ne örüyor 'vallahi akşama kadar örüyor sabaha kadar söküyor' demiş çocuk.
    Örgüdeki durumu böyle olan biri olarak sana bakıp bakıp cesaretlensem de sinir krizi geçirmemek için başlamıyorum örgüye.
    Seni her zaman beğenen, seven, sana hasta olan adsız bir dosttan sevgiler öpücükler..

    YanıtlaSil
  41. Banu maşallah kaptırmışsın yine:)) kolyede ki renk süpermiş. ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  42. Banu abla hepsi çok güzel olmuş. Ama takı harika olmuş. Rengine bayıldım. Bence de devamını getir. Daha neler çıkarırsın sen:)

    YanıtlaSil
  43. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  44. Renk renk yeni kolyelere ve keselere devam.Kolyelere oya da ekleyebilirsin:)

    YanıtlaSil
  45. ama planlı ve düzenli bir dağınıklık bu,kolay gelsin

    YanıtlaSil
  46. Sabun kesecikleri..çok güzel ellerinize sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  47. kolye şıkır şıkır olmuş.bence örmeye devam et.sabun keselerini çok seviyorum senin.ne güzel rengarenk vede mis kokulu tabiki.ellerine sağlık banucam..

    YanıtlaSil
  48. Sevgili Cebimdeki renkler,Sevgicim,Saadetcim,Noblessem,Ecehan,Mihrimahcım,Oytunla hayat,Ahlamcım,Ayşecik,Kardeşler,Aksungurum,emelim,Nedretim,Hobi dünyası,Dileğim,Şehnazım,Çeyiz sandığı,Mevdoşum,Filizcim,3kadın3moda,Halimecim,Nuraycım,Nurtencim,Örgü çantam,Sarı meleğim,Gülcüm,Çiğdemcim,Hilalcim, sizler böyle beğendikçe ben kendimi çok becerikli hissedip çok fena gaza geliyorum farkındasınız değil mi :))
    Back to black im,ah ah senin ellerinden ne güzel olacaktır :)
    Nazanım,valla sesini çıkartmasın, o sıkılmasın diye salona taşınıyorum :) Elimde bir sürü boncuk var, onlarla yapıyorum...
    Mor menekşem,öylesini de yaparım, seni mi kıracağım :))
    Fiammam,salona o sıkılmasın diye taşınıyorum, onun için ses çıkarmasın yaaani :)Boncuklara şööööle bakıyorum, aklıma ne gelirse yapıyorum, sıkılana kadar bakalım :)
    Nilgünüm,tatlım beniiiim :))
    Sevgili ANG,anlamam kiii, gerçekten, sıkılana kadar böööle dizerim boncukları, dizmeyi seviyorum, deli terapisi ya :))
    Proje çantam,her kutuda yakın renkler var şekerim :) Gelmedim mi sanaaaa, az sonra gelirim :)
    Fadişim,Bıdık elleme denen şeye ellemez, ama ilgim onlarda olunca kutuların arasından zavallı zavallı kafasını uzatıp duygu sömürüsü yapıyor :))
    Nihalim,ben öyle güzel tasarımlar gördüm ki, benimkilerin güzel olduğuna inanmam, ama deli terapisi olduğu için dizmek iyi geliyor :))
    Okuyanım,resim çekerken Bıdık mama yiyiyordu, yani çoooook meşguldu :)
    Anekzuram,evim nette gözüme çarpmıştı, yabancı gelmemişti, ay niye sen olduğunu bilemedim ki, "Hobi Zu"... tüh tüh yaaa...
    Güsümüm,resimlerine tıkla açılınca bi daha tıkla kocaman oluyooo ....Dantel ipleri, tığ malzemelerim, bu aralar takıya takığım, deli terapisi, boncuk dizmek :))
    Güftecim,blogumun başında ne yazıyor görmedin miii :))
    Meralim,sen kendi hızının farkında değilsin galibaaaa :))
    Tunay Sibelcim,çal çal ama yaptıklarını da göreliiim :)
    Adsız Dostum, Güleniiiim,öppptümmmmm :)
    Nevalcim,bu işler yayılmadan olmuyor değil mi amaaa :)

    YanıtlaSil
  49. Alanayım, yorumlara cevap yazarken gelmiş yorumun, o nedenle görememişim :)Boncuklar deli terapisi ya, bu aralar dizip duruyorum :))

    YanıtlaSil
  50. Sevgili arkadaşım Banu,takı takmayı ve yapmayı sevmeyen biri olarak gayet başarılı ve çok şık bir kolye yapmışsın.Ellerine sağlık,devamını bekliyorum:)Sevgilerimle canım:)

    YanıtlaSil
  51. Merhaba, nasılsınız.Nasıl güzel bir yerde yaşıyorsunuz öyle.Biz büyükşehirlilerin birçoğunun en büyük hayali.Nasıl orada yaşamak bize anlatın biraz.Zorluklarını, güzelliklerini.:)Dikiş makinası kaneviçe işlemenize bayıldım.Şemayı paylaştığınız için çok teşekkürler.(Hemde detaylıca).Pencere süslerinizede bayıldım, motifler çok güzel.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)