11 Ocak 2012 Çarşamba

Köşemdeyim....

Elimdeki şile bezi bitsin diye ağırlığı onu işlemeye verdim bu aralar...
Yani köşemdeyim....
Bıdığı gördünüz mü :))

Kar bembeyaz köpükler gibi dallarda, yerde ise bulut gibi, insanın uzanası geliyor :)


Kırmızı-Beyaz ve Yeşil birarada öylesine güzel ki, keşke gördüğüm gibi fotoğraflayabilsem :(
Ve akşam çöktü...
Sokak lambasının sarı ışığının altındaki görüntüyü ne kadar uğraştıysam olduğu gibi fotoğraflayamadım gene :(
Tüm günleriniz huzurla dolu olsun....


39 yorum :

  1. bıdığı görmez olurmuyum ne kadar dikkatli bakıyor öyle:)

    ha bu arada sen yine de uzanma üşütürsün malum herkes hasta...

    birde o işleme ne kadar güzel ...seline sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. en güzel yeri bıdık kapmış.
    Görüntülerin güzelliklerini bende tam olarak çekemiyorum. Güneşin doğuşu ve batışı kışın bizim evden görünüyor, çekiyorum bakıyorum fotoğraftaki gerçeği yansıtmıyor. bende yayınlamıyorum. Doğa'ya teknoloji yetişemiyor. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. öyle huzur veriyor ki... Bıdık, kar, el işi ve blog dünyası... maşallah...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir işleme ellerinize sağlık..Kar manzaraları harika biz karı özledik buraya2 kez yağdı ama bir kaç saatte eridi.Karsız bir kış mevsimi yaşıyoruz:)Benim hayvanlara karşı fobim var uzaktan severim,bıdıkta dalmış manzaraya:)Sağlık,sıhhat ve huzur dolu günler diliyorum..

    YanıtlaSil
  5. görüntüler çok hoş, biz her akşam merakla camdan bakıyoruz acaba kar bir iki atıştırır mı diye ama maalesef:))

    YanıtlaSil
  6. Manzaralar süper ama işlemen en güzeli:))

    YanıtlaSil
  7. İnsan inanamıyor.Biz Darıcada oturuyoruz.Karın k si bile yok burasa..Bıdığın camdan bakışına bayılıyorum.
    Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  8. Ah ne huzurlu bir köşe böyle!!!!
    Orada olmak istedim görür görmez.
    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  9. kayseride bir gram kar yok ,maşaallah sizin oraya ne güzel yağmış çok güzel bir anzara
    bu arada işlediğiniz model ne kadar zor öyle bravo elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
  10. çok huzurlu bir manzara.. paylaştığınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. Banucum bu manzaraları yayınlayıp durma içim gidiyor manzara enfesss

    YanıtlaSil
  12. Bizi imrendiriyosun ablacım ama buralara yağsa bir türlü yağmasa başka türlü.

    YanıtlaSil
  13. Eminim manzara göründüğünden daha muhteşemdir. Bende hiç istediğim kareyi yakalıyamıyorum.
    Blogumda da bahsettiğim gibi evdeyken seyretmeye doyum olmuyor:)

    YanıtlaSil
  14. çok hoş paylaşımlar yapmışsınız kar dendimi böyle olmalı.zorlukları vardır mutlaka.bıdıkta pek tatlı çıkmış.ama benim gözüm nakışta kaldı ellerine ve gözlerine sağlık banu abla sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Walla Banu Ablacım Fotoğraflar Süper , bu bile yetiyor insana .. Bizim buralara kar gelmedi daha .. Sulu Kar yerler vıcık vıcık :(

    Elişin Süper Olmuş, Ellerine Sağlık ..

    Öpüyorum Çok Çok

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel bir işleme, emeğinize sağlık. Bıdık'ta ne tatlı, çektiğiniz fotoğraflar harika...

    YanıtlaSil
  17. Orada olmayı öyle isterim ki!
    Bıdık da nasıl tatlı nasıl tatlı :)

    YanıtlaSil
  18. kolay gelsin, yine bos durmuyorsun.

    sevgiler eli

    YanıtlaSil
  19. manzaran da işlemende muhteşem ayy severim ben o cam güzelini:)) çıkıp yuvarlanmak istemiyormu hiç:))

    YanıtlaSil
  20. evinin insanın içini ısıtan bir havası var, bıdık çok tatlı, sen de hep mutlu ol...

    YanıtlaSil
  21. Şu manzaran bitiriyor beni Banu. Hani ışınlanmayı falan icat etseler de günde bir iki saat gelip camdan dışarı baksam.....

    YanıtlaSil
  22. hani derler ya dili olsa da konuşsa,ah o bıdık neler neler biliyordur sizin gibi ana kızın yanında yaşaya yaşaya kasnağı eline versen işşler kesin.
    bu arada o sarmaşıkların arasındaki kırmızılar da ne öyle.güneş açtığında bir resimleyiver ablacım benim için,malum çiçek,böcek hastasıyım.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Ah ne güzel bir manzara, iyi ki şu kar fotolarını çekip yayınlamışsın Banucum, ben bana özel olarak düşünüyorum;)))

    YanıtlaSil
  24. Gerçekten de manzara çok güzel şimdi orada olmak vardı biz hasretiz böyle görüntülere, benim yerime de çık ve o karlar üzerinde dolaş ablacım emi.. :)))

    YanıtlaSil
  25. Hola!
    NICE!!

    te dejo un abrazo
    c@

    YanıtlaSil
  26. Bıdıkta kendi köşesinde galiba. Elindeki şile bezi çok güzel olacağa benziyor.

    YanıtlaSil
  27. bu kar manzarası, köşede bıdık elinizdeki işleme ne denirki harika kareler ellerinize sağlık izmirde şöyle bir 5 dakikalığına kar yağsa yağmaz ya hani:))çoluk çocuk camlara yapışıyoruz sayenizde kara olan özlemimizide bir parça giderdik ayrıca teşekkürler sevgilerimle

    YanıtlaSil
  28. Ortamınız çok güzel..Tek kelimeyle huzur..Sıcak..tam köşeye çekilmelik..
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  29. o nasıl bir güzellik öyle,karlar içinde,huzur dolu,şile bezi uzaktan bile şahane görünüyo...

    YanıtlaSil
  30. Bu sene sizin kar fotoğraflarınıza bakıp kar özlemimizi gideriyoruz.İyiki varsınız.

    YanıtlaSil
  31. Bıdık' cım hüzünlü mü bakmış, poz mu vermiş, dikkat mi kesilmiş anlayamadım Banu abla?

    YanıtlaSil
  32. işlemeye bakarken Bıdık'ı görmemişim :)) iyi kamufle etmiş kendini :D

    YanıtlaSil
  33. Banu'cum çok güzel resimler.

    YanıtlaSil
  34. Rosana - Brasil12 Ocak 2012 14:52

    That thing more beautiful, Banu ...
    Never saw snow, silence here in Brazil is too ... with this, many States are under water ... flooding!!!
    Kisses,
    Rosana
    Brasil

    YanıtlaSil
  35. Darısı başımıza, biraz da buralara kar yağsa, mikropları temizlese, hastalıktan kırıldık valla, ben "kar" diye sayıkladıkça eşim" kardan adam mı" yapıcan diye dalga geçiyor ama, özledim yahu işte, kaaar, kar da karrr :)

    YanıtlaSil
  36. en son o kırmızı fotoğrafı 1 saatliğine bile olsa yaşamak isterdim.

    YanıtlaSil
  37. en son o kırmızı fotoğrafı 1 saatliğine bile olsa yaşamak isterdim.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)