30 Nisan 2013 Salı

Artık Dışarılardayız...:)

 Havalar ısındı...
Artık dışarılardayız...
Dışarıda olunca hiç iş bitmez... Hergün bu taşlar süpürülür mesela :)

Tam rutin işler biter oturursun, gözüne birşeyler çarpar, kalkarsın, ya bir ot yolarsın, ya değişik bir çiçek görürsün... falan... filan...
Ama sefası da ayrı güzel hani :)
Mesela mor salkımlı veranda...

İşler bitince, oturursun verandaya, alırsın el işlerini...
Anne sultan biryanda,
 bendeniz bir yanda işler dururuz :)

Haaa... ağzınız sulanır mı bilmem ama... Bu arada frigo da yedik :))
Tarifini vereyim mi gene...

500 gr. süt
1 su bardağı toz şeker
1,5 çorba kaşığı un
1,5 çorba kaşığı nişasta
1,5 çorba kaşığı kakao
1 paketten biraz az margarin

Bir tencereye önce kuru malzemeleri koyup karıştırın, sonra karıştırarak sütü yavaş yavaş ilave edin, margarini de koyup orta ateşte iyice koyulaşana kadar pişirin. Ocaktan aldıktan sonra ara sıra karıştırarak ılıtın, kare veya dikdörtgen bir borcama boşaltın, iyice ılınınca üzerine bir folyo kapatıp buzluğa koyun (dondurucuya değil, ama yoksa mecburen dondurucuya )
Afiyet olsuuuun :)

Bugün ön taraftayız, yarın arka tarafa geçeriz birlikte olur mu :)


44 yorum :

  1. Ay ay ay bahçe ne güzel olmuş. Bol keyifler sultanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşillendikçe güzelleşiyor ya doğa Proje çantam, sefası da cefası da çoğalıyor :))

      Sil
  2. Ohhh, keyfiniz daim olsun! Mor salkımlar ve diğer pek çok şey göz okşuyor.
    Ama nedense gözlerim o sevimli köpeğinizi aradı. Fotoğraf karelerinde görmek isterdim.
    Annenize sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sevgili Begonvilli ev, doğanın güzelliği bir başka işte... Bıdık aslında sevmiyor fotoğraf çektirmeyi, makinayı görünce kaçıyor genelde :) Teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  3. Ayy, baktıkça ben serinledim ve o gölgede şööyyllee bir uyuklayasım geldi..Maşallah maşallah, ağzınızın tadı hiiiç bozulmasın..Peki şu ana ne işliyorsun, göstermeyecek misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinlemeye bekleriz Elifcim, ama uyutmayız onu söyleyeyim :))))
      Şu anda elimde arkadaşımın sipariş ettiği örtüler var, buğday tarlası diye bir desenim vardı ya, bu kaçıncı işleyişim, ne sen sor ne ben söyleyeyim :))))

      Sil
  4. Ohhhhh,sefanız olsun.Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sefa da var cefa da sevgili Tatlıhayat :))))

      Sil
  5. Oh ne güzel, sağlıkla mutlulukla oturun Banucum, bahçeniz pek güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun. Tarifde bahçede çok güzel. Mor salkım daha bi güzel:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlknurcuuum, mor salkımların altında oturup koklamaya ne dersiiin :)

      Sil
  7. Tarif icin teşekkürler:))hemen yapıyım oğluarıma..Keyifli saatler dilerim bahcenizde:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Mysweetdiary, afiyet olsun :)

      Sil
  8. Aman Allah'ımmmmm. Maşallah maşallahhhhhh. Ne kadar güzelllllll. Çok özendim gerçekten. Harikaaaaaa. Tadını çıkarın doya doya. Kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. Ahh...yoğunluktan bloglara da giremez oldum özlemişim sizi annene selamlar Banu seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni Nefiseciiiiim :) Hadi gel doya doya hasret gidereliiim :)

      Sil
  10. Ohhh sefanız olsun Banucum
    hayranım size tadını çıkarın valide sultan ada selamlar.............
    Frigo da afiyet bal şeker olsun.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yıldızcııım, bizden de sevgiler sana :)

      Sil
  11. Ahhh, her yer yemyeşil, mis gibi tertemiz hava, sefanız olsun.
    Elbet bakım olmadan bu güzellikler ortaya çıkmaz. Boşuna dememişler "Bakarsan bağ olur, bakmazsan dağ."

    Sağlıkla huzurla doyasıya tadını çıkarın.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında burası dağ Nowacraftcım, biz bağ yapmaya uğraşıp duruyoruz işte :)))) Öptüm seniii :)

      Sil
  12. Frigoya ağzım sulanmadı ama bahçeye ağzım sulandı Banu abla,mor salkımlarda çok güzel olmuş ,yazın ne güzel oturulurda elişi yapılır orada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kap elişini gel o zaman Sevilciiim,ciddiyiiim :)

      Sil
  13. Imrendim hatta kiskandim valla cok guzel bahceniz bol keyifli gunler dilerim anneciginizle sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim her isteyene versin Elifcim, keyfimi de paylaşmaya hazırım biliyorsun değil mi :)

      Sil
  14. Banu ablacığım,Mevlam kem gözlerden korusun.Dünya denilen yer cefası ve sefası da var.Bilen biliyor,bilmeyen de ne bilsin? Sultan teyzemin ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim çekilir cefa versin Meralcim, her cefanın sonunda sefasını versin :)

      Sil
  15. mor salkımları çok severim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel görünüyorlar değil mi sevgili Metamorfoz :)

      Sil
  16. banucum eline sağlık afiyet olsun ,eskiden ne alır yerdik ahhhh bir zamanlar, çok severim bende,oh sefanız olsun bahçelere çıkılmış çok güzel,allah içinize sindirsin .annene selamlar sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Süheylacım, çocukken sırf frigo yemek için giderdim sinemaya, frigo yedikten sonra anneme hadi gidelim dermişim :)) Sonraları mahalle sinemasındaki görevliler arkadaşımdı, sırf frigo almaya girerdim :)) Şimdilerde marketlerde var ama, ev yapımı daha güvenilir değil mi :)
      Bahçeye kavuştuk nihayet, hadi geeeel :)

      Sil
  17. Keyifle oturmalar:)bahçe insanı yorsa da oradan çıkan herşey ruha can verir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Bahçeperim, keyifli oturma yalnız olmuyor, hadi gel :)

      Sil
  18. Emeklerinin karşılığı bu safa da olsun artık değil mi Banu'cuğum?

    Sevgiler anneciğine de sana da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sefa olmasa zaten çekilmez Güldencim... Öptük seniii :)

      Sil
  19. Afiyet olsun:)) Bahçe keyfi bir başka oluyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Saadetcim, senin bahçe keyfinde semaver var amaaaaa :((

      Sil
  20. şuan o kadar yorgunum ki!postunu okurken resimlere dalıp gittim.şimdi orada olsam diye geçirdim içimden.bahçe hele hele mor salkımlar bana gel bana gel diyor çok güzel! anne kız ise ayrı güzelsiniz.keyfiniz daim olsun banucam.
    frigo hiç yapmadım ama sen şimdi tarifi yazmışsın denemeden olmaz:) oğlum sever yaparız artık sağolasın canımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor salkımların dediğini yap bence Alanayım, sevgiler bizden sana :)
      Yaptın mı frigoyuuuuu :)

      Sil
  21. Hep kaçım kaçım gelip kaçım kaçım dönüyorum, herşey aklımda gerçi ama böle gözüme sokman da iyi olmuyor değil hani, özledim ben yaaa oraları ve Solmaz Sultanımı:))Ona gelip Beyrıt Kahvesi yapsam da şölee karşılıklı oturup o topladığın salkımların karşısına geçip hüpletsek:) Ammannn tamam, tamam seni de özledim diyemiyom işte:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa itiraf ettin işte sonunda Fiammamm :))
      Biz de özledik inan ki... hadi gel yaaaa....

      Sil

İçinizden geleni yazın :)