4 Nisan 2013 Perşembe

Bizde Böyle Şekerim.... :))

Bizde böyle derken....

Dün Işıl'ım geldi nihayet, ne zamandır gelecekti...
Akşam aldık işlerimizi elimize bir yandan sohbet, bir yandan elişi...

Eh ilk gün misafirdi...
Ama bugün..... Yok artık öööle oturmak, hadi bakalım işbaşı, boğaz tokluğuna :))
Önce camlar silinecek :)
Sonra verandadaki sandalyeler silinecek, hadi bakiiim, yoksa yemek yok :))))
Yaptı valla hepsini, yemeği haketti :))

Şimdi dinlenme modunda bilgisayarlar başındayız, yağmur başladı, Işıl işten kurtardı :))
Eveeet... Bizde böyle şekerim, var mı daha kalmaya gelen, işleri ona göre ayarlayayım :)))

Bugün sevgiler ikimizden birdeeeeeeen :)


35 yorum :

  1. Tamam kabul ediyorum şartlarını, bekle geliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bekliyorum Elifcim, ama lafta kalmasııın :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İşin başındayken şeker görünüyoruz Sevtapcım, bir de iş bitiminde görecektin :))

      Sil
  3. Banu Abla meyve ve sebze bahçesinin işlerini yapıp , yabani otlarını almak için gelebilirim kızımla birlikte..

    ben bahçe işlerini yapmak için geleyim mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amanııın Havvacım, en harika yardım bu olur işte, ama lafla yardım olmaz, icraat istiyoruuum :)

      Sil
  4. Ben her türlü işe varım, hazır ısınmışken:)

    YanıtlaSil
  5. Sizlerle olmayı çok isterdim:)
    Kolay gelsin:)
    Bıdık'a öpücükler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isteyince olur Okuyanım, hadi ... :)

      Sil
  6. vALLA SEN YETERKİ İSTE Banu abla,ben zaten senin postlardan çok merak ediyorum oraları ,her işi yaparım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Sevilcim, burada iş bitmez, sen de çok uzak sayılmazsın, geliver işte :)

      Sil
  7. hazır hafta sonu gelmişken ben bi adres alayım yola koyulayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır, hafta sonu bekliyorum Matrak makaram, mail at, adresi vereyim, bak şaka etmiyoruuuum :)

      Sil
  8. Kızlarr sıramı size veriyorum hepiniz gidin en son ben gideceğim, kurum kurum kurulacağım. Ayyy Işıllllll bodruma gir ordan bize malzeme yürüt. Mahsus yapıyoru haaa bodrumdan uzak tutmak için cam sildiriyor teras yıkatıyor:)) Seslerinizi duymak güzeldiiii. öpüyorum ikinizi de ama en çok da Solmaz teyzemiiiii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaa... Fiammam, ben sana iş bulurum hiiiç merak etme :)))
      Valla gene bodruma giremedi Işıl :)))))

      Sil
  9. Isler bitince haber verin, yorgunluk kahvelerinizi yapacagimmmmmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooyyyyy Mevlüdecim ya, kahve ne iyi olurdu hem de Belçika kahvesi mi olurdu yoksaaa :)

      Sil
  10. ooohhhh ne güzel bende gelemmiii ne iş verirseniz yaparım:))))) sefanız olsun ablacım maşallah sizlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki Mevlüde biraraya gelmişsiniz, dilek mi tutsam acabaaaa :)Hadi sen de gel Mevlüdecim, iş bitmez buralarda :)

      Sil
  11. :))işini biliyorsun:) bide taç yapıp gönlünü almışsın.keyfiniz daim olsun canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıyorum senin gelmeye hiiiç niyetin yok Alanayım :))) Sana da bi taç yapardım :))))

      Sil
  12. ayyy ben de gelebilir miyim çok güzel yemek yerim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yemek yemek için önce güzelce yemek yapman gerekir Mericim, ona göre gel :))))

      Sil
  13. ben şahane bulaşık yıkarım, şahane halı ve koltuk silerim...
    yemekte değil ama pasta ve börekte de iyiyimdir...
    ben de geliyooommmm :))))))

    çok tatlısınız yaa, ben size bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohooooo Figenim, daha ne isteriiiim, hemen ama hemen geeeel :)

      Sil
  14. Ben de size bakardım ! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yoruldum bu gün de.. misafirlerim yeni gitti, siz çalışırken diyorum yanlış anlamayın kızlar! :))Çay verirseniz size bakar içerken dinlenirdim diyorum.. Kolay gelsin Banu hanım güle güle kirlensin camlarınız! :))

      Sil
    2. Yok Saadetcim, yanlış anlamayız, hatta alınmayız bileeee :)))) Ama çayını bi zahmet kendin koy, biz demledik bak :))))

      Sil
  15. Temizlik ve bahçe işleri bittiğine göre keyif yapmaya gelebilirim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa Nuraycım, şimdilik bitti işler, buranın işleri hiç bitmezkiii, içerisi biter dışarısı başlar, dışarısı biter içerisi başlar, ama sen gene de gel, arada keyifte yaparıııız :))

      Sil
  16. bende orada olmayı çok isterdim ,temizliği de seve seve yapardım hele bahçe temizliği koşa koşa gelirim özledim otla, çöple uğraşmayı
    bizim de köyde var bahçe annem babam giderler yazın, biz de arada bir, uzak çünkü
    sevgiler ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstemek gelmenin yarısı Turkuazft cuuum, hadi bi gayret, geleceksin gibi :)

      Sil
  17. Ben bütün işlere talibim:) Lavaboları mükemmel temizlerim, camları gıcırdatırım, halıları halı olduğuna pişman edecek kadar kuvvetli süpürür silerim, tozalırım... Ama sonrasında el işi yapacaksak baştan söyliyeyim acaip dağıtırım ortalığı. Yine de gelebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmmmm... Nurtencim, seni yaz sonuna doğru alalım o zaman kış temizliği olsun :)))) Elişi dağılmadan yapılmaz, memnuniyetle dağıtırız ortalığı, hele bi gel sen :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)