16 Nisan 2013 Salı

Bari Kutu Süsleyeyim...

Hava berbaaat... kasvetliii.... sis, yağmur.... offff :(
Bari bir kutu süsleyeyim dedim...

Kutumun rengi değişmiş, üzeri lekelenmiş...
En sevdiğim güllü yapışkanlı kağıdımı çıkardım... Ama nedense yapışmadı :(
Yapışkan sürüp ataşlarla tutturdum, kurumasını bekledim...
Önce kapağını sonra da alt kısmın yanlarını kapladım...
Yanları için dantel, üzerine de inci seçtim, aldım silikon tabancamı...
Üzerine de çifte güvercinleri kondurdum, oldu romantik bir kutu :)


Şimdi çay-tv-elişi zamanıdır :)


36 yorum :

  1. cok sirin olmusss
    banucummm,hele kuslar cok yakismisss
    evet hava sapancadada serin ,yagisli
    banucum...olsun her camden baska bir yesil guzellik goruyorum:)
    opuyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Cihanım, sana yetişemiyorum ama gayretlerdeyim :))

      Sil
  2. Bayıldım. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Yine yaptın yapacağını. Çoktandır kıskanmıyordum seni ama şimdi çatladım. Çünkü elimde bir yığın kaplanacak kutu var ama ben çok üşeniyorum. Ay çok romantik ya... Kuşlara bak. Aşık mı onlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu görünce buraya yazayım dedmi Gülsüm'cüğüm, dedikodu yapalım diye :)))
      Ben de aynı şeyi düşündüm, romantik romantik bakışıyorlar, arada bir de yüzük mü var ne? Bahar filan geldi (güya) ya. Aahhh mevsim aşk mevsimi. Acaba diyoruuuum..... Kih kih kih kih :))))

      Sil
    2. Heee... Bu ara romantik takılıyorum - ne demekse o- :))
      Ben de romantizm yok bari kutu romantik olsun dedim Gülsümüm, Nihalim... Kuşlara aşkla birbirlerine bakıyorlar, gagalarında bir alyans... aaah ah ... :))

      Sil
  4. bayıldımm bayıldımmm ellerine sağlıkk harika olmuşş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Boşnak kızıııı :)

      Sil
  5. Afiyet olsun:) Çok şirin olmuş kuşlarla kutu süslemen. Bende almıştım kuşlardan, konacak yeri bekliyorlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler İlknurcuum... Malzeme güzel olunca insan koyacak yer bulamıyor değil mi :)

      Sil
  6. Oyle guzel seyler yapiyorsunuz ki ben de o evde olmak istiyorum:))

    Yine cok guzel ve romantik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstemekle iş bitmez O.Çakırcııım, buyur gel bekliyorum :)

      Sil
  7. çok çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. En sevdiğim şey kutu kaplamak çok güzel olmuş ellerine sağlık abla, kuşlar olmasaydı dünyayı daha çok sevmek için bir şeyler eksik kalırdı belki de.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Yağmur Kuşağı, sen gel de buradaki kuşları gör, miniş miniş cıvıl cıvıl :)

      Sil
  10. Ellerinize sağlk ne güzel olmuş.Kaplanmış kutuları görünce bayılıyorum ama kutu kaplamaya kalkıncada kenarlarda potluk oluşuyor o zamanda hevesle başladığım işi devam ettirmek istemiyorum.ha bu arada bende çok güzel defter kitap kaplarım:)))))seneye okulların açılma zamanı çekerim fotolarını,artık birazcıkta siz kıskanın dimi ama :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yeldacım :)
      Kenarlaında çıtlatma yani kenarlara doğru kesmeler yaparsan potluk oluşmaz...
      Ah defter kaplamaktan nefret ederim, zamanında çok kapladım ya, ama seninkileri kıskanmaya hazırım :))

      Sil
  11. cok romantik olmus banusum:)

    YanıtlaSil
  12. bır kac dokunus nasıl değıstırıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Selmacım ve ben dokunmadan duramıyorum :))

      Sil
  13. ÇOK çok çok tatlı olmuşlar gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Şeker Pembesiii, hoşgeldin :)

      Sil
  14. Pek bir romantik olmuş bu kutu:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim romantik olamayınca başka şeyleri romantik yapıyorum Saadetcim :))

      Sil
  15. ellerine sağlık...
    çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. Hava iyiki berbatmış ne güzel bir kutu olmuş ellerinize sağlık
    nerede kullanacaksınız çok şeker kullanmaya kıyamaz insan bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Güllerle Dikiş... şimdilik bir kenarda duruyor, kimbilir belki ziyarete gelen biri beğenir, alır, gider :)

      Sil
  17. Çok güzel nişan tepsileri gibi olmuş gerçekten çok romantik ellerinize sağlık :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Pembe Köpük cüüm :) Gelin damat kuşcuklar olunca nişan-nikah için uygun değil mi :)

      Sil
  18. Yok yok sen hiç iyi değilsin vallahi romantikleştin iyicene geriye gittikce bakalım neler karşılayacak beni ayyy çok merak ettim:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)