22 Nisan 2013 Pazartesi

Sanaldan Gerçeğe....

10 Marifetti, Blogdu, Facebook tu derken biiir sürü sanal arkadaşım oldu ya...
Sanal dostluklara inanmayan ben neredeyse herşeyimi onlarla paylaşıyorum ya...
Garip şey...
Sanki aslında birbirimizi yakından tanıyoruz da, uzak kalmışız da, mesajlarla, telefonlarla hayatımızı paylaşıyormuşuz gibi çoğuyla...
Ve gün gelipte karşılıklı geldiğimizde, sanki aramıza giren yılların hasretiyle, sanki yıllardır birbirimizi tanıyormuşçasına sarmaş dolaş oluveriyoruz...
Öyle değil mi...

İşte sanaldan gerçeğe dönüşen bir dostluk daha...
İnci Günay...

İnci ile facebooktan tanışıyoruz, telefonlaştık, uzuuun uzun sohbetler ettik... Dikişle arası pek iyi, hayvansever, çok şeker, içten, tatlı bir hatun :)

Cumartesi günü akşamüstüne doğru telefonum çaldı... İnci...
"İzmitteyiz, sana uğrayacağız, müsait misin " ....
Olmam mıııı :))
Ailece geldiler... Aynen demin anlattığım gibi, yıllardır tanışıyormuşçasına, özlemişçesine sarmaş dolaş olduk...

Birkaç saat yetmedi tabii... Bu buluşma reklam oldu, gelecek buluşmalar böylece çok daha uzun olacak :)

İyi ki geldiniz, iyi ki sanal dostluğumuzu gerçekle perçinledik, bizi çoook mutlu ettiniz Günay ailesi...




15 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. bencede çok tatlısınız banu ablacım... bizde Sevtap'ımla bir araya geldik...
      seni çok iyi anlıyorum:)

      Sil
    2. Vay vaaay, kıskandım bak şimdi Yasemin... belki buluşup bana da gelirsiniz Sevtapla :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Buluşmalar hep keyifli oluyor Petekcim, bakalım İzmirliler ne zaman gelecek :)

      Sil
  3. =) İnanın çok keyifli oluyor =) Di mi Banu Ablacığım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Edacım, hatta bi kere yetmiyoooo, hadi gel :)

      Sil
  4. Canım adaşım e mesaj alındı o zaman ..napıyoruz izmite yolumuz düşünce çat kapı uğruyoruz...çok güzel çok tatlısınızzzz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem adaşım hem doğum günüdaşım Banucum, mesajı almışsın... hadi bakalııım :))

      Sil
  5. ne güzel köprüler kuruluyor gönülden gönüle..

    YanıtlaSil
  6. Günaydın canım senin gibi benimde çok arkadaşım oldu buluşup sohbet ediyoruz bakarsın gün gelir bende sana sürpriz yaparım yeter ki ALLAH sağlık versin canım etkinliğe katılamadım diye üzülme yenisine başladım ona katılabilirsin teyzemin sağlığı nasıl ellerinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Leylacım, bir gelsen ne mutlu oluruuum :)
      İnşallah yeni etkinliğine bir parça gönderebilirim :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)