10 Nisan 2013 Çarşamba

Üretim Yok Ama Fikir Çok... :)

Aslında üretim var da... Yayınlayabileceğim birşeyler henüz ortada yok...
Ama dediğim gibi, fikir çok...
Yeni bir site keşfettim :)
Geridönüşümler-Değerlendirmeler...

Duvara basit bir yılbaşı ağacı... Ne kolay değil mi :)
Kavanozlar bu kadar mı basit süslenir... Daha güzellerini yapmak için fikir veriyor ama değil mi :)
Bir deeee... Şu fotoğraf çekimleri yok muuu.... :)
Eski bir dolabın ön tarafı; bahçe duvarında ne de güzel durmuş....
Bu fikri daha önce de paylaşmıştım... Plastik çocuk oyuncakları vardır ya böyle havyancıklar... Onları böyle boyayıp mumluklar yapmak...
 Minik obje koleksiyonları için eski bir çekmece böyle bölümlere ayrılarak güzel bir raf yapılabilir...
Banyoya bir daldan böyle bir havluluk.... Sevdim bu fikri :)

Bunların hepsi başka sitelerden alıntıymış...
Demek ki alıntı yapılan sitelerde benzer fikirler var... O sitelere girdikçe biraz daha kaybolacağım demektir...
Bu sitede daha çok sayfa var...
Birazını da başka bir güne bıraksam...
Bugünlük bu kadar yeter bence :)


10 yorum :

  1. Yılbaşı zamanı bu çamı pinterestte görmüştüm, inan aklımdan sen geçmiştin.
    Bekliyoruz bakalım yeni cicileri:)

    YanıtlaSil
  2. cok güzel ve değişikler ablacım paylaşım için tşkler

    YanıtlaSil
  3. mümkün mü senin üretmeden durmadan? El işi üretmesen fikir üretiyorsun, onu da üretmesen, yeni yeni bi siteler bişeyler bulup, biz delileri daha da bi delirtip öyle bir katkıda bulunuyorsun üretime..Hiiç haksızlık etme kendinee..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Banu bir ricam var, denemek için yorum atar mısın ? benim blogspot 'a .Test edip onaylamak için.Yorum kutucuğu,kimi çalışıp kimi çalışmıyor mu nedir ? (Ayarlardan gömülü seçili )Alanay arkadaşım bu yüzden bana hiç yazamıyor :(
    Ben cevap yazabiliyorum,spam yorumlar bile geliyor.Bir bilen var mı ?

    YanıtlaSil
  5. NE GÜZEL ŞEYLER BANU'CUM
    PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  6. valla şahane fikirler.şu oyuncakları deneyeceğim listemde var:) aklımda yani.sende yapıyorsun bişeyler ma asüpriz olacak gibi geliyor hadi bakalım bekliycez.
    çiğdemcim inan her seferinde deniyorum olmuyor.bende araştırdım bulamadım:(

    YanıtlaSil
  7. İşte bütün mesele bu fotoğraf çekmek. Üç yıl önce fotoğrafçılık eğitimi bile aldım güya. Ama fotoğraf makinem amatör olunca arada sırada yaptığım el işlerimin fotoğraflarını beğenemiyorum. O çekim kötü bu çekim kötü diye hiçbir şey yayımlayamıyorum. Ve kendimi iyice tembel hissediyorum. Üff ya bende dertlenmişim.

    YanıtlaSil
  8. Banu abla gerçekten çok güzel fikirleri yine bulmuşsun..yapmasam yada yapamasam bile görebilmek çok güzel..insana yaratıcılık veriyor.

    YanıtlaSil
  9. Çam fikri güzel de duvar yok bende ama o dalla banyı askılığı fikrini sevdim yazlık için beynime kaydettim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden önce yaparsan çatlarım haaa :)))))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)