24 Nisan 2013 Çarşamba

Cici Bişi... :))

Malzemelerimin arasında bir blog dostumun gönderdiği böyle bir minik şemsiye vardı...
 
Hani bebek şekerleri yapıyorlar ya, onlardan...
Nasıl kullanırım, nerede değerlendiririm derken bir fikir doğdu...

Önce kenardaki mavi fistosunu söktüm.
Tülünde mavi yazılar vardı, beyaz boyayla ponponladım, sonra önceden yaptığım kahvaltı takımımda kullandığım peçete güllerle dekopajladım...
Kenarına pembe fisto dikip tülü yeiden tutturdum şemsiyeye...

Veee... kahvaltı takımıma uygun bir masa süsü yaptııım ... İşte :))
Çok şükür hava güzel...
Eh hal bu olunca attım kendimi dışarılara, biraz bakım, biraz temizlik...
Arada bu cici de çıktı...
Haaa.. Bıdık bugün öğlene doğru kuduz aşısı olduuu :))
Şimdi çay zamanı, anam verandada çay bekliyor, kaçıyorum...


37 yorum :

  1. yani arada bunu da yaptın çok da güzel yaptın ... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna dün akşamdan başlamıştım Mericim, tamamlamak için sabırsızlanıyordum, onun için araya sıkıştırıverdim :)

      Sil
  2. Şimdi daha güzel olmuş,eline sağlık Banucum..Çayınızı da afiyetle için bal şeker olsun:)sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında orjinal hali nasıl kullanılıyor hiç fikrim yok Noyumberrycim, ama böyle sevdim :)Öptüüüm...

      Sil
  3. Çok güzel olmuşş ellerinize sağlık tekrar tekrar inceliyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Sevimli mutlu huzurlu, çok inceleme hatalarım görünür o zamaaaan :))

      Sil
  4. Ne kadar güzel olmuş harika bayuıldınm ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ve hoşgeldin sevgili Hayat paylaştıkça-Deryacım :)

      Sil
  5. Çok cici olmuş cidden, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. yahu Banu abla, seni DIYcıların PİRİ ilan ediyorum, hani bana göre bir şeyi sıfırdan yapmak daha kolay geliyor, böyle değişikliklere hiçbir zaman cesaretim olmamıştır ve de beceremem zaten, öpeyim uzat elini PİRİM ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Marifetli Perim, elimde o kadar çok malzeme ver ki, hep onları değerlendirmeye çalışıyorum ve böylesi çalışma daha hoşuma gidiyor ve kolayıma geliyor, sıfırdan bir malzemeyle çalışmak bu kadar tatmin tmiyor beni, çünkü alternatif kullanımları seviyorum :)) Öptüm seni :)

      Sil
  7. Yani Allahin vermis oldugu akil fikir bu kadar guzel kullanilir masallah diyorum pes :) dogrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında internette çok dolaşınca fikirler de çok oluyor sevgili Şeker pembesi, gördüğün şeyler bambaşka fikirler uyandırıyor, zaten onun için paylaşımlarımın çoğu ya :)

      Sil
  8. gerçekten cici bişi:))
    eline sağlık banu, küçücük şeyle nasıl uğraşmışsın keyifle::)
    haydi sen çayını iç bakalım afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çayımı afiyetle içtim Asortikcim, küçük şeyler çarçabuk bitiyor ya, onun için favorim :))

      Sil
  9. bayıldım ya harika olmuş gerçekten müthiş bi yetenek bence bu. kendimi düşündümde bende bu olsa sanırım bi magnet tutturup buzdolaba asardım benim yaratıcılığım okdr yani:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlerden fikirler doğarak çıkıyor bunlar ortaya sevgili Amphitrite, ben her objeye birşeyler ekleyerek ya da orjinalinden değişik kullanmayı seviyorum :)

      Sil
  10. bayıldım ben... nasıl cici bişey...
    ellerine, gözlerine sağlık banucum... uğraştırmış belli ki... ama değmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ruşencim, kendimi değil ama böyle objeleri süslemeyi seviyorum :)

      Sil
  11. Yine helal olsun diyeceğim. Masa takımına ilave etmen nasıl da değer kazandırmış bu şemsiyeye. Ellerine sağlık canımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Gülsümüm, masaya şirinlik getirecek gibi geldi, onun için takım yaptım :)

      Sil
  12. Çokk şeker olmuş.Ellerine sağlık sevgili Banu:)

    YanıtlaSil
  13. Çok çok güzel olmuş, fikrinize sağlık.
    Bıdık'a da çok geçmiş olsun.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Okuyanııım, Bıdık hissetmedi bile aşı olduğunu :))

      Sil
  14. E bu bayağı nikah şekeri gibi bir şey olmuş, bunlar bolca yapmalı, nikahta, nişanda dağıtmalı, o zavallılcık şemsiyecik bir romantizm patlaması yaratıvermiş ellerinde..Bahar sana romantizm getirdi resmen, haydi bakalım hayırlısı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir mi vermiş oldum şimdi Elifcim, ne mutlu banaaa :) Baharı beklerken romantikliğim tuttu galiba, ama artık bitti gibi gibi :))

      Sil
  15. Yine harika bi calsma ellerine saglik ablam

    YanıtlaSil
  16. tek kelime ile muhteşem olmuş

    YanıtlaSil
  17. Minicik birşey değil mi o? Nasıl becerdin ince ince dekopaj filan. Şirin ötesi olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El kadar birşey Nedretim, daha küçüğüne zaten benim eller müsait değil :))

      Sil
  18. Banucum, güzel ötesi olmuş şems. arada bakıp mutlu olduğum resimler arasına yerleştireceğim. eline sağlık e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Eminecim, seni mutlu ettiyse bana da ne mutlu :)
      Bu arada "e.t" diye not etmişsin ya... e.t filmi geldi birden aklıma, güldüm :))

      Sil
  19. senin elinden ne kurtulur güzelleşmeden evrim geçirmeden.çok güzel olmuş çok!

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)