4 Aralık 2009 Cuma

Anılardan Gelenler

Eskilerden kalma herşeye bayılıyorum, konusu geçtikçe aklıma geliyor ve fotoğraflıyorum, paylaşmak daha da güzeli.
İşte anılardan gelenlerden iki parça...

Anneannem, annem 16 yaşındayken, o günlerin modası olan bu dantel eldivenleri örmüş, bugün anılarımın arasında taptaze yerini koruyor.


Babaannemden kalan bir kesecik, gümüş tellerle tıpla örülmüş, biraz tamir gördü tarafımdan, babaanem enstitüde Türkçe öğretmeniydi, Cumhuriyetin ilk öğretmenlerinden. Bu kese de O'na bir öğrencisinden hediye...

Nur içinde yatsınlar...


4 yorum :

  1. çok hoş anılar.
    bende çok severim anısı olan eşyaları.
    nur içinde yatsın anneannemin hatıralarını saklarım özenle.

    YanıtlaSil
  2. Aaaa! inanamıyorum. Aynı eldivenlerden benim de var. Kayınvalidemin gelinlik eldivenleri, acaba akrabamıyız dersiniz... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Anneme anneannem örmüş, birbirlerinden örnek almışlardır :))

      Sil
  3. Evet,Ankara'ya döneyim,sana aynısını göstereceğim.Bana da rahmetli kayınvalidemden hatıra kaldı.Çok zarif kadınlarmış şekerim.Benim kayınvalidede pek süslüydü.Öpüyorum.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)