31 Aralık 2009 Perşembe

2010 a Projeler...



Su kabaklarından yapılanları, özellikle bibloları çok seviyorum. Daha önce paylaştıklarımdan belli oluyor değil mi :)) Ama bunlarda çok şekerler, karşınızda tavuk ailesi...















Kapı altlarından rüzgar gelmesin diye birşeyler uyduruyoruz ya, yılan gibi. Burada bir tırtıl yapmışlar. Onlar oyuncak olarak yapmışlar ama kapıların önünde çok şirin durur diye düşünüyorum...














Dış ortamlardaki masa örtüleri uçmasın diye kenarlarına ağırlıklar tutturulur ya, eğer örtüyü kendimiz dikersek artan parçalardan örtüye takım böyle ağırlıklar yapabiliriz...














Bitmiş tahta makaralardan böyle şirin bebekler yapmışlar. Çocuklar için oyuncak olabileceği gibi şirin biblolar olarak bir rafta da güzel durur gibi geliyor bana...

Aslında bu siteyi gezin, çok güzel geridönüşüm ciciler var.










Sıkıldığımız, eskimiş çerçeveleri veya kalın bir mukavvadan kestiğimiz çerçeve kalıbını kumaşla ve kurdelelerle süsleyip ön tarafına minik magnet benzeri süsler koyarak, yeni şipşirin bir çerçeve elde edebiliriz...


1 yorum :

  1. eeee hadi bakalım kolay gelsin.
    Ben 3 ocakta İzmire gidip kurs çalışmalarına başlıyorum.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)