30 Aralık 2009 Çarşamba

Yeni Elişlerim



Sehpa örtülerime uygun dekorasyon aksesuarları diyordum ya, yaptım işte birşeyler.
Depremden sağ kalan iki adet kadeh siyah dantelle kuşaklanıp taşlı pullarla süslendi ve içine kokulu kuru çiçekler kondu.
Üç boy tahta çanaklar da örtü desenlerine benzer desenlerle boyandı, içine mumlar kondu.





Bu arada akşam tv karşısı işim olan küçük battaniyemin ipleri yetmedi, birer çile almıştım altı renk, birer çile daha almam lazım. Artık aşağıya inince alırım.
Onun yerine yeni bir şile bezi işlemeye başladım. Desenini internette bir müzayede kataloğunda bulduğum eski bir türk işinden çıkarmıştım.














Havalar sertleşince geçen sene anacığımın ördüğü panço ve önden cepli şalımı çıkardım ortaya. Kalan yünlerden örüldü ikisi de. Modellerini paylaşayım dedim sizlerle.


7 yorum :

  1. keyifli bir yıl diliyoruum :))

    YanıtlaSil
  2. Pançolar harikulade şık ve sımsıcak olduğu belli. Güle güle kullanın.MUTLU YILLAR !

    YanıtlaSil
  3. Elişlerinizi inceleyip yorum yazarken battaniyenize konu mankenliği yapan dünya güzeline bir iki söz etmemek olur mu? Bayıldım o şeker şeye. Benim de Minik ve jane adında iki küçük can dostum var Begonvilli Ev'de yaşayan. Onlarsız yaşam çok tatsız tuzsuz olurdu her halde.

    YanıtlaSil
  4. Yüreğin umutlu, umutların atlı, sevdan kanatlı, sofran tatlı, mutluluğun katlı, makamın tahtlı, ömrün bahtlı, gelen yılın bereketli olsun...http://nazardeymesin07.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel. Özellikle pembeli grili pançoyu çok beğendim.
    Yeni yılda yüzünüzün hep o resimlerdeki gibi gülmesini dilerim.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)