22 Aralık 2009 Salı

İnternette neler buldum, neler



Polarları düğümleyerek atkı, battaniye görmüştük, şimdide bir çaydanlık kılıfı yapılmış. Dikiş olmayınca iş kolay :))













Bu bebek elbiseli panoya bayıldım, örtü olarakta yapılabilir. Parça kumaşlardan çeşit çeşit elbiseler, elde kalmış su taşları, kurdeleler ile yapılacak, çok sevdiiim.













İlk bakışta hoşuma giden bu avizeyi kafamda hemen imal ettim geridönüşüm ile :))
Kum, un elemekte kullanılan iki boy elek aldım, kasnaklarını çıkardım, tahta boncuklarım var kapı süsü ama solmuşlar, onları boyaya batırdım çıkardım, büyük boncukları da pinpon topundan yaptım, geri kalanlarıda bir şekilde çözerim.








Deniz kabuklarından tasarlanmış böyle bir köşe yapmak isteyenler için detaylar linkte...
















Tığ işi sevenler için değişik yemek servisi modeli...


















Biri desenli, biri düz polarlar kenarlarından düğümlenmiş ve çift taraflı kullanılabilir iki katlı sıcacık bir battaniye olmuşlar.


1 yorum :

  1. on marifete yoruma yazacaktım ama error veriyor buraya geldim şu yazıma bakıver elekler içn
    http://nalanevi.blogspot.com/2008/06/vahidenin-evi.html

    sevgiler

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)