19 Aralık 2009 Cumartesi

Nihayet biten goblen panom



23 Eylülde başlamışım bu panoya, arada yapamadığım günler çok, zaten akşamları tv karşısında tek bir dizi boyunca yaptığım bir iş bu. Eh ancak bu akşamki dizi sonunda bitti. Aslında dört tabloluk bir takım bu. Gerisi ne zaman olur, olur mu bilemem :))

Goblen kumaşı dışarıdan geldiği için bizde pahallı satılıyor, o nedenle Almanya da yaşayan dayıma getirtmiştim, en güzel hediye diye....

8 numara kuka iplikle, çarpı işi ile tamamen dolduruyorum, goblen tekniği tek tarafadır ya, işi yamultuyor sevmiyorum.

Şemaları internetten buluyorum, çooook geniş bir şema arşivim var.

Tabiiki baskılı olmadığından saya saya yapıyorum. Önce kumaşı 10 arlı karelere bölerek çiziyorum, böylece şemadaki karelerle uyuşuyor ve hem takibi kolay oluyor, hem kontrollü gidiyor.

Kasnak kendi imalatım :)) Aslında ayaklı kasnaklar var ama çok pahalı, şimdilik idare ediyorum.


Daha önceden yaptığım goblenlerim için tıklayın.


4 yorum :

  1. Hello Banuca
    Thank you for visiting GPB and leaving your lovely compliment. I am surprised that even Turkey people like tea cosies.

    Your own blog is filled with beautifully crafted things.

    Very inspiring.

    Loani

    YanıtlaSil
  2. Dear Loani, why did you surprised?
    We drink too much tea and we have much ways to keep warm tea pots, so we use tea cosies too :))Turkish tea... Have you ever drink? It has an
    especial steep to brew.
    Thanks to visiting me too.

    YanıtlaSil
  3. ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE EN ÇOK DA GÖZLERİNESAĞLIK.

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş banuca zahmetli iş ancak sonuç mükemmel her bibiri birbirinden
    zarif ve narin ellerine sağlık.

    Bende bu hafta izmit'e geldim. Kulaklarınızı çınlattım.

    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)