18 Aralık 2009 Cuma

Yaaaa... Hasta Olduuum


Yaaa, nazar değdi bana işte gördünüz mü :))
Bugün üçüncü gün, ancak kafam kalktı yastıktan. Bir halsizlik, bir baş ağrısı, kapmışım soğuğu bol bol.
Çıkarmısın zırt pırt üzerine doğru dürüst birşey almadan dışarılara, kendini hala genç zannedip "bana birşey olmaz" diyerek. Olacağı buydu işte.
Oysa ne seviniyordum, havalar bozdu, artık hobi zamanı diye...
Aman, Allah insanın sağlığını bozmasın. Hiiiç sevmiyorum öyle yatmayı, sıkılıyorum. Şimdi de terleyip duruyorum oturduğum yerde ama olsun, zaten bu terlemeler peşimi bırakmıyor ne zamandır, anlarsınız ya, menopoz işleri :)
Neyse geçiyor artık herhalde, kavuşurum gene elişlerime...


11 yorum :

  1. Sevgili banuca geçmiş olsun. adaçayı için menopaza karşı birebir sabah akşam terlemleri azaltıyor ayrıca boğaz enfeksiyonuna da faydası çok büyük.

    Sağlıklı güzel bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun, kendine iyi bak. En kısa zamanda sağlığına kavuşmanı dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. BANUCUĞUM ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,AMAN MİKROP OLMASINDA ÜŞÜTMEK OLSUN DİYECEĞİM.DAHA İYİ OLAMADIK DESEM İNANIRMISIN.AH O MENEPOZ İŞLERİ GENÇLARE ŞAKA GELİYORDUR.BANA SOR SEN KARDA YATMAK İSTİYORUM,HİÇ UYUYAMIYORUM.NEYSE BİTECEK BİRGÜN.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  5. Çok çok geçmiş olsun, sağlıklıyken hastalığı çabucak unutuyoruz ve dikkat etmiyoruz ama hastalanınca işkence gibi geliyor. Kendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun Banuca kendinize dikkat edin:)sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun. Bir hafta tamamlanınca geçecek, istirahat en iyisi.

    YanıtlaSil
  8. HEPİNİZİ ÇOOOK SEVİYORUM, SANKİ HEPİNİZ YANIMA GELDİNİZ, ÖYLE HİSSETTİM. ÇOK TEŞEKKÜRLER, ATLATTIM GİBİ. BİLGİSAYARIN BAŞINA GEÇTİĞİME GÖRE İYİYİM :))

    YanıtlaSil
  9. Banu çok geçmiş olsun, bende bir kaç gündür giremedim bloglara bir türlü, yeni gördüm, umarım şimdi daha iyisindir.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)