23 Aralık 2009 Çarşamba

Geçen haftadan bugüne....

Bakın geçen hafta nelere başladım ve bugün tamamladım....






Goblenim bitince, tv karşısı işi olarak tığ ile küçük battaniyeye başladım. Önce birkaç desen denedim ve bu desende karar kıldım. Altı renkten oluşacak.












Bu biblolar bana yıllar öncesinden hediye. Yıkanmaktan boyaları gitmiş.
Kozalaklar ise eski bir kanaviçe kasnağına yapıştırdığım duvar süsüydü, fırtına ile parçalanmış.















Yenilenmek üzere dizildiler, sıraya girdiler. Taaa 1985 ten kalma seramik boyalarım hala iş görüyor biraz bezir yağı ilavesiyle.
Boyandılar, kurumak üzere istirahate çekildiler.










Kozalaklar silikon ile tekrardan kasnağa dizildiler, aralarına yapma çam dalları girdi, bir zamanlar saksılarımı süsleyen mantarlar dolaptan çıkıp aralarında yerlerini aldılar, bir hediye ile gelen kırmızı fiyonkta eklenince boyaları kuruyup yenilenmiş biblolarla poz verdiler...












Merserize yünlerin ortalarından çıkan kalın ruloları tabii ki saklamıştım. Bir sürü olmuş.
Onlardan üç tanesini kaptım ve bakın ne yaptım.

















Önce kağıtla kapladım, üzerine kalp şeklindeki boncuk pullardan yapıştırdım, sonra da bardak altına benzer plastik birşeyler buldum bodrumda, tam da üç taneydi, onları da altına silikonla yapıştırdım, işte sonuç....


3 yorum :

  1. BATTANİYE ÇOK GÜZEL OLACAK KOLAY GELSİN.DİĞERLERİ HARİKA OLMIŞ ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM

    YanıtlaSil
  2. Sevgili banuca süpersin bayıldım.
    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Banu hanım aralıkın başından beri oluşan yoğunluğum nedeniyle anca blogları inceleme fırsatı buldum, gene şahane şeyler paylaşmış, şahane şeyler yapmışsınız :) Ellerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)