15 Ocak 2010 Cuma

Beğendiklerim...









Kağıt oyma sanatı bambaşka bir güzel. Bu sanatçı masallardan çıkarmış eserlerini, bu tablo çok hoşuma gitti, paylaşmak istedim.














Ben bu mumluk süsüne bayıldım, kendim nasıl yaparım diye düşünüyorum. Böyle kar tanesi pul satılıyor mu, hiç gördünüz mü? Ağaç kısmını belki beyaz telden yapabilirim. Başka fikri olan var mı ?
















Bu resmi görünce aklıma geldi. Hani kış için büyük kavanozlara turşu kuruyoruz, reçel yapıp koyuyoruz, sonra genelde mutfak dolabının en üstüne koyuyoruz, işte o kavanozlara alttan geçme böyle süslü kılıflar yapsak ne güzel olur....


9 yorum :

  1. *Kağıt tablo tam anlamıyla bir emek harikası..Canlıdan daha canlı,kız sanki perdeden aralanıp yanımıza gelecek :)
    *Kar tanesi pullar genelde plastik oluyo yani ben plastik gördüm ama mumluk çok şık..Yaparsanız hemen fotoğraflayın,merakla bekliorum :)
    *Kavanozlar şirin mi şirinn :) bide böle kırmızılı-beyazlı kareli kumaşlar vardı eskiden kavanoz kapaklarına lastikle bağlarlardı,onları anımsattı bana :)

    YanıtlaSil
  2. mumluk çok hoş gerçekten, kavanozlarda çok cici olmuşlar, paylaşımın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Tablo çok güzelmiş:))

    Bu arada dediğiniz gibi gövdeyi beyaz telden yapıp yaprak kısmınıda alüminyum folyodan yapabilirsiniz. Hani böyle şekilli makaslar/delgeçler var ya onlardan yardım alabilirsiniz.

    http://www.kagitvs.com.tr/default.asp?git=9&urun=26#.

    gibi:)

    YanıtlaSil
  4. Beğendiğinize sevindim :))
    İğneiplik, ilgine çok teşekkürler, tavsiyene uyacağım, bakalım yapabilecekmiyim.

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim, merakla bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  6. kavanozlar için çok güzel bir fikir,tablo ise harikaaa :)

    YanıtlaSil
  7. kağıt oyma sanatını ilk defa nalanda gördüm onun tablolarıda süper ötesi.mumluğa da bayıldım bulursan o pullardan benim de haberim olsun.kavanozların elbiseleri harika olmuşlar.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. mumluk için sabun tavsiye edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar taneleri satılıyormuş, bulup aldım da, ben bu fikri unutmuşum ya, iyi ki hatırlattın :)) Ama sabun fikrini anlayamadııım :(

      Sil

İçinizden geleni yazın :)