27 Ocak 2010 Çarşamba

Gözüme Takılanlar...


Yemek masalarında kullandığımız, altı kumaş gibi olan muşambalar var ya, bu sitede kumaş olarak onları kullanıyorlar. Ben örnek olarak bu alışveriş çantalarını aldım. Gerçekten çok güzel desenlileri var bu muşambaların, metre ile satılıyor. Aklıma gelmemişti hiç onları kullanmak:)














Bu ne şirinliktir böyle, bayıldım ben buna, keçe işi değil mi? Kumaştan da olurmu acaba...










Nakış, çizim gibi işlerinizde kullanabileceğiniz ve resimlere tıklayarak büyütüp bilgisayara kaydedebileceğiniz veya direkt çıktı alabileceğiniz güzel desenlerle dolu burası. Mesela...

Elişi ile ilgili cici bir ayıcık...




Bir çingene kızı...
























Bir zamanlar yeni çıktığında ben de almıştım hani şu makaralı plastik avizelerden, çekiyorsun aşağıya iniyor, tekrar çekip bırakıyorsun yukarı çıkıyor. Şimdi bodrumun bir köşesinde duruyor.
İşte onu yenilemek için bir projeye rastladım.











Çeşitli desenlerde kağıt peçeteden bantlar kesip yapıştırıyor, (beyaz tutkal iyi olur gibi, hem altına hem üstüne)
















Böyle renkli, neşeli yepyeni bir avize oluyor. Nasıl?











Banyolarda kullandığımız plastik fileden yapılmış lifler vardır, ben de almıştım ama hiç kullanışlı gelmedi bana.











İşte onu açıp, örüp,















bulaşık süngeri olarak kullanmak daha iyi bir fikir gibi geldi..


8 yorum :

  1. Olá Amiga,
    Passei para visitar-te.
    Um abraço.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Banuca; blogunda o kadar güzel şeyler yayınlıyorsun ki bazen kendimi alamıyorum. Hem yaptıkların hem de netten buldukların çok hoş. Paylaşımların için çooook teşekkürler. Sevgiyle kal............

    YanıtlaSil
  3. banucumharikasın seni devamlı izliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden ilgiç ama banyo lifi çok ilginç geldi.

    YanıtlaSil
  5. Özellikle Banyo lifi ve alışveriş çantaları fikrine bayıldım. teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  6. Elizabeth, thanks a lot for your visit...

    aysece, sibel, atölyekedi paylaştıkça çoğalıyoruz, ne güzel...

    dendenak, ay bugün yapacaktım bunu unuttun, yorumları cevaplayayım bir bakiiim.

    YanıtlaSil
  7. Bulaşık süngeri harika,minik kuşları ben yünle de örebilirim.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)