31 Ocak 2010 Pazar

Bugünün Ganimetleri:))








Bebek çoraplarından minik baykuşlara, satış yapıldığı için yapım aşamaları yok ama ele alıp deneyince sanırım kolayca olacak...









Tığ işi ve kumaş parçaları birleşince bu cici sepetler ortaya çıkmış, ben tuttum bu fikri...
















Aplike işini sevdiğimi biliyorsunuz, minik kuşlu şipşirin bir küçük pano daha buldum...













Sevdiğiniz tüm minikler onlara dikeceğiniz bu çantalara çok sevinecektir, artık içini doldururlar da doldururlar:))
















Bozulmuş, eski kol saatlerinden, özellikle erkek kol saatlerinden madalyon yapmak hiç aklınıza geldi mi... Birilerinin gelmiş:))
















Şu "crazy quilting" denilen "çılgın kırkyama" işi var ya, ben bayılıyorum bu işe. Bayılıyorum da bir türlü elim varmadı nedense.


















Çok güzel ya, aklına estiği gibi işle, boncuklar, eski işler, dantel, fisto aklına ne gelirse koy. Ama ya en az iki tane yastık olmalı, ya bir sehpa örtüsü ve ona takım iki küçük örtü, küçük birşey olmaz yani... de benim sabrım yeter mi ondan emin değilim işte:))


3 yorum :

  1. paylaşımların hepsi çok güzel ama özellikle baykuşa ve sepete bittim.bu arada beyazkkelebekler kendimize çok kızdık.sizin gibi bir üstadı nasıl olurda bu güne kadar izlemeye almamışız biz.artık en sıkı takipçilerinizdeniz :)sevgi ve saygılarımızla

    YanıtlaSil
  2. amanınnn, üstat çok büyük bir yakıştırma, estağfurullah... Ben sevdiğim bazı projeleri, bulduğum güzel fikirleri, kendi yaptığım ıvır zıvırları paylaşıyorum sizlerle sadece, teşekkürler beyazkelebekler...

    YanıtlaSil
  3. Çoraptan baykuşlar harika :) bayıldım. Sepetler harika. Bayan saatlerinden bileklik yaptık, şimdi de erkek saatlerinden madalyon yapalım o da süper bir fikir. Hepsi için teşekkürler Banucuğum :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)